-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
válasz Pikaa #213445 üzenetére
Azért arra figyelni kell, semmilyen vírusírtó, defender és tűzfal nem a barátja. Sőt még net is tabu!
Nagyon sok gond volt az elején vele. Volt, h Win-es táblán használtam, nem volt jó mert az USB-nem kezelte rendesen. Majd vettem külön egy 13"-os laptopot. Macera volt. A jelenlegi helyzet az, h a használatban lévő laptomomon két rendszer van. Van egy "kiherélt" Win10 amin fut ez a VCDS és egy másik diag. Nics rajta net, virusírtó, tűzfal és defender. Az utóbbitól nem egyszerű végleg megszabadulni. A másik egy Win11 a napi használatra. Indításkor kiválasztom, h mit szeretnék, és így már működik rendesen. Még azért annyi, h Win11 alatt az ESET-nek figyelmen kívül kell hagynia azt a meghajtót amin az okosságok rajta vannak.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz focvis #213522 üzenetére
..nagyon sok olyan kerékporos "kütyüm" van amibe elem, pontosabban CR2032 kell, de egyéb más dologba is használ az ember elemeket. Sok márkának sok altipúsát kipróbáltam már, de egy a csúcs az összes közül, ez pedig az Energizer Ultimate Lithium. Amióta a piacon van, mindenben ez van itthon. Rohadt sokáig bírja, tuti, h nem folyik ki, és minimálisan könyebb a tömege az összes azonos típustól. A mellkaspántban évente kellene cserélnem, a 2024-es év lesz, h megkezdi a harmadik évet. Távirányítókba, konyhamérlegbe meg a kutya tudja(a kutya világítós pórázába ) mibe még, mindenben ez van itthon. Egy baj van csak vele, h drága, de szerintem és a tapasztalataim szerint nagyon megéri. Ajánlom Nektek az autók tévirányítóiba is!!
Joe
-
simonjoe
őstag
Ha jó a forrás, elfogadható az árazás. Sajnos egy-két üzletre ez nem mondható el. Pont ma beszéltük a Zasszonnyal, h némely kereskedő nagyon pofátlan tud lenni. Kb. 8 évvel ezelőtt egy nagyobb kerékpáros teljesítménytúrán vettünk részt, Zalakaroson vitt keresztül az utunk. Fogytán volt a folyadékom, egy trafikban vettem egy fél literes neve nincs vizet, 1300HUF-ért. Amikor kijöttem, a döbbenetet látták az arcomon. Egyik társam bement, majd kis idő múlva hozott ki hat flakonnal, kezében a blokk amin 1200 volt a végösszeg! Mondom, ezt hogy?? Nála is bepróbálkozott a néni, mire közölte, h jó, 1300, de kér számlát az akkori APEH címére. Rögtön csak 200/db. lett. Míg élek nem felejtem el!!
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz imyourfriend #213563 üzenetére
Karácsonyra kaptam (intéztem magamnak) Edge 1040 solar-t. A Garmin-nál 318eHUF. Euronics, akció 225!!! Természetesen ott vettem meg, nem is egyet, kettőt. Az érdekessége, h a Garmin, a Navigate Kft. a beszállító. Én nagyobb értékű bringás, de már autós cuccokat is, rég nem veszek itthon. Vicc ami itt megy!
Joe
-
simonjoe
őstag
Tegnap toltunk egy horvátországi karikát. Zsámbék-M6-Eszék, horvát A5, A3 pálya, majd Okucani, Lipik, Daruvár, Barcsnál haza a 67-es gyorsforgalmin végül M7 és home. Összesesen 820km volt, szinte mindenhol 120 a tempó. Kint az A5 kihalt, nulla forgalom, ott mehettem volna 180-at, de megszóltatok, így nem . Most olyan nézelődős autókázás volt. De a lényeg, h a fogyi 4,4 BC szerint, valójában meg 4,6! Egyszerűen imádom!!
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz yodamester10 #213663 üzenetére
"Egyik dízelemmel sem mentem egyben 800-1000 km-t.Csak gratulálni tudok annak akinek ennyi esze van,"
Gratulációd fogadom!! Na, nekem pont ezért kell a dízel, én ekkora, vagy ennél nagyobb távokat megyek autóva, szarfosdízellel! Azért azt Te is látod, h helyén kell kezelni a dolgokat. Pontosan a saját felhasználási szokásaim miatt sem kell a Phev. Tegnap közel 700km-t pályáztam, átlagban 120km/h-val. Azt hiszem, pont veled vold az előző diskurzusom is, ahol kifejtetted, h sosem mész ennyit egyhuzamban. Akkor?? Teljesen jó az autód arra amire használod, de nem többre! Ezt meg neked kellene megértened.
Joe
-
simonjoe
őstag
Nekem jelen pillanatban sehogy sem jön ki a matek a Phev-re, tiszta villanyra. Tavaly a Spanyol La Manga oda-visznya 5000km, vagy az idei Finn 7000km-es út sehogy sem összeegyeztető ehhez. De, akár mondhatnám a tegnapi 800km-t. A horvátoknál olyan utakon jártunk, h ott aztán semmi sem volt, az utakon szarvasmarhák kóricáltak, töltő biztos h azon a környéken semmi. Az egyik barátomnak van egy dízel plugin merkádesze, sedam, a csomagtartója nevetséges, van benne egy nagy pad, így a nagy autónak picsányi csomagtartója van. Mindezek mellett az üzatartály is csak 30l-es. Szóval az akku miatt se csomi, se a nyálnak helye. A másiknak egy HighTech benzines béenvéje van. Masszőr, itt a környéken rohangál max. 20km. De oszlopnál nem tölt, drága. Menet közben nem tölt, sokasz fogyaszt, tiszta benzinnel nem megy, sokat fogyaszt! Miiiiivaaaaan??? Mindezek mellett büszkén mutogatja a 2,8l-es fogyasztást.
Ha majd megöregszem, jobban , és nem lesz kedvem fényéveket autózni, csak a madarasteszkóba liberóért elmenni, akkor majd. A jelenlegi állapotomban csak a dízel jöhet szóba.Joe
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
válasz szabzoltan1 #213784 üzenetére
...nem rakok nem gyári dolgokat a kocsiba, szeretem ha "egyben" van!
Itt tudsz válogatni:
[link]Joe
-
simonjoe
őstag
válasz szabzoltan1 #213789 üzenetére
Jóóóó és mosolygós reggelt Neked és mindenkinek!!
Természetesen illeszthető az adott márka rendszeréhez. Van "általános" és van típus-specifikus. Ha az adott autóhoz veszed, akkor az teljesen úgy működik mint a gyári. Működik minden funkció, vezérelhető kormányról stb. Beszereltem egy pár darabot már, (Ford, Toyota, VW, Audi meg talán még KIA-ba is.) Egy dolog séremeztem bennük, h a kihangosító nem ütötte meg a gyári szintet, bár mindenki azt mondta, h jó, de szerintem nem. Ezt főleg akkor lehetett nagyon jól, pontosabban szarul hallani, ha Te hívtad a saját autód rendszerével. Egyébként minden másban tökéletes. Ráadásul van egy pár kiegészítő is amit lehet hozzájuk rendelni, és azokkal is jól műxik. (TMPS, kamera, 4G modem stb.)Joe
-
simonjoe
őstag
válasz szabzoltan1 #213807 üzenetére
...nem, mert az csak a saját navigációs programjával megy. A középső kijelzőt a cserével elfelejtheted. Csak azokat látod, (klima, kamera képe) amit látsz az RNS-en is.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz rasotamas #213873 üzenetére
Nekem 21-ben 52eHUF volt, akkor az átlagos tisztítás 30 körül volt.
Ők csinálták: [link]
És ez csak a tisztítás, ebben a le és felszerelés nincs benne, a gyári nyomásszenzor a PH-nál akkor 32 ezer volt pluszban hozzá.
Ami fontos, h a tisztítás után a nyomásszenzort is cserélni kell, és nullázni a DPF-et.
Júliusban lesz négy éve, h tisztították, nem sokat, olyan 70k km-t mentünk azóta vele, de alig mozdult valamit. Azt azért hozzá kell tennem, h én szinte csak pályázom vele. 350k felett vagyok, de még a gyári kuplung-kettőstömegű van benne.Joe
-
simonjoe
őstag
...nem biztos, h ajánlott a fólia alá. Velem történt. Kerékpárokat szállítottam, aláfóliáztam a Thule talp alá, és azon az oldalon ahol a nehezebb gépek voltak, megmozdult a talp, és összgyűrte alatta a fóliát. Stabilan volt a helyén, de már kissé ferdén. Hogy most a fólia miatt, vagy én nem húztam meg a talp rögzítését, rendesen, azt nemtom. Továbbá, azt gondolom, h ha kellő nagyságú a fólia alatta, és a rögzítés is megfelelő, nem szabadna elmozdulnia. Majd levettem a fóliákat, és többet ez az incidens nem fordult elő. A fényezést viszont nem bántotta soha a talp.
[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz enddav #214017 üzenetére
..oh, nagyon sokat gondolkodtunk, h mi legyen. 1xűen nem találok számunkra megfelelő megoldást ami minden téren megfelelő lenne.
Ráadásul megszerettük, hozzászoktunk a CC-hez, pontosabban azt amit nyújtani tud. Nagy, kényelmes, ha kell lehet vele tempózni, a csomagtartója parádésan nagy, a fogyasztása meg Q..va jó. Átlagban 5l körül mozog, de volt már nem egyszer 4 alatt is. Az a baj, h így 350k felett ami benne van km, sok embert elriaszt, szinte eladhatatlanná vált, én meg locsoltam rá rendesen. Sajnálom. 5-6 évnél tovább ennek ellenére már nem tervezünk vele. Hogy mi lesz az utód? Na, az erősen kérdéses. Sok márkát próbáltunk már két év alatt (azóta volt napirenden a csere), de szinte semmi nincs ami ezt hozza. Valamiből engednünk kell ez nem lehet vitás. Három japó maradt a kosárba, Lexus, Honda CRV, és a Toyota RAV4.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz BigBlackDog #214020 üzenetére
Eben teljesen igazad van, sőt nekem a Toyota kifejezetten kényelmetlen volt a próbaút során. De, abban bízom, h közel öt év távlatában ott is történik esetleg valami változás, no meg a mi fejünkben is, és nem lesz a seggünkben a bugi, h x1000km-es távokat menjünk autóval, és átváltunk a papás vezetésre is addig.
#214021Qru:
Nagyon sokáig "kerülgettem", főleg a shooting-ot, de nem akarok már a "földön" ülni. No, meg valjuk be, a VAG-os autókba lehet dobálni a pénzt nyakra-főre, (mondjuk ebben lehet, h én vagyok a ludas, a maximalista hozzáállással ) bár szerintem ma már minden jobb autó fenntartása pénzbe kerül, sok-sok pénzbe! Vagy csupán a bérünk lett xar.
Szóval 1szónak is 100 a vége, CC marad még, talán én leszek az aki a legtöbb km-t teszi majd bele. Teljesen lejegeltük a csere tényét. Abban csak bízni tudok, h a karosszáriás csapat meg tudja menteni még erre a pár évre a kasztnit. Ahogy igértem, a szétbontott rozsdásodó elemekről folyamatosan teszek fel képeket.
#214020BigBlackDog:
A Lexus nagyon bejün a Zasszonynak, ott csak az ár ami megrettent, 25-40 milla az új, természetesen nem akarok szalonból, 1 max két éveset, ott már zuhant annyit az ár, h megérje és még szinte új. A Honda nekem jön be jobban, bár sokkal puritánabbnak tűnik, de talán az is mint az NX350-450.[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz =WiNTeR= #214304 üzenetére
Nagyon sokan dícsérik a OMV prémium dízelét, gondolom nem véletlenül. Én jó magam a MOL-nál tankolok prémiumot, egyetlen okból, ebből a kútból van a legtöbb itthon, és akár még a környező országokban is, így lehetőségekhez mérten mindig egyfajtát kap a gép. Külföldön viszont ha van lehetőség akkor a BP kutakon tankolok az Ultimate prémium gázolajat. Na, ott nagyon érezhető a különbség a MOL sehol sincs hozzá! Rohadt jól megy tőle, nem is büdös, nincs az a szokásos "DPF-es szaga", és nagyon jó a fogyasztás is.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz CharlieDrop #214308 üzenetére
Nem Ők voltak az egyetlen, kik ezt a lépést megtették. Az itthoni tisztességes (piac)politika miatt. Nem olyan rég az AGIP is kilépett az honi üzemanyagpiacról.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz iceQ! #214331 üzenetére
Elméletileg ők az egyedüli cég, akik feltöltik rendesen, de mint Qru írta, a hosszú tárolás miatt is önkisül, szóval tőccsed föl!
Ne járj úgy mint a szomszéd a kis Yaris-al, megvette az új akkut, betette, háromszor volt 1km-es úton, majd a negyedik alkalommal már nem indult az autó. KIvette, visszavitte a boltba, majd kölcsönösen leb@...ták egymást.Joe
-
simonjoe
őstag
350k futás felett vagyok, olajcsere előtt (10k ciklus) 2-3 dcl kell, kb 8ezernél. Nem tudok más használati módról nyilatkozni, mert csak pálya autó. Az OFF Splash, 110k-nál nullás, nem kell bele két csere között, az pedig helyi-helyközi közlekedő.
Joe
-
simonjoe
őstag
Megkapta a műszakit újabb 2évre a CC. Műszaki vizsga+futómű állítás 35eHUF. Minden vizsgán megnézetem a futóművet, és nem volt még olyan, h ne kellett volna korrigálni. Mi lenne, ha csak itthon használnám??
Joe
-
simonjoe
őstag
Nem értem a G13-as hisztériát, 8 éve használom, kétévente cserélve, semmi negatívumot nem tapasztaltam.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz raziel01 #214708 üzenetére
..egy szatyor abnormális dolog van egy autó üzemeltetésekor. A legnagyobb baj ott van, h nem tudod, mi az ami valós és mi az ami "rájátszás". Itt is megy a ködösítés mint a politikában. Szerintem nincs már olyan ember aki rá tudna világítani, h mi a hasznos dolog, és mi a parasztvakítás egy autó életében.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Corsa02 #214725 üzenetére
Na, akkor tessék kifejteni, h mi is a probléma, mert nem értem. Azt látom, h valami barna trutyi van a tartályban és a poharakban. Én még ilyennel nem találkoztam, két évente cserélem a G13-at, leeresztéskor szinte azonos a feltöltedndő színével. Az alany egy 2009-es Passat CC. Az idén novemberben lesz két éves benne a lötyi, cserélem. Csinálok képet, h nálam milyen a 15 hónapos G13 az autóban.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Corsa02 #214731 üzenetére
Így már érthető. CBAB a motor ami az autóban van. Vezérlécserekor volt a vízpumpa is cserélve, én megnéztem, bár nem szedtem szét, "szép" volt. Annyi különbséggel, h az új egy kicsivel szorosabban forgott. Na, mindegy is már, majd novemberben akkor kap az autó egy teljes átmosást és az EVO-t.
Joe
-
simonjoe
őstag
Az is lehet, h a tömény G13-at nem megfelelő desztvízzel hígították? Azért okozhatott problémát esetleg?
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz =WiNTeR= #214750 üzenetére
Nem lesz jele, majd látod a "sárga tengeralattjárót" a műszerfalon oszt csókolom. Az a baj, h szar műanyag fogaskerekes megoldás a mozgatása, a nagy mennyiságű lerakódástól megszorul, nem úgy, vagy egyáltalán nem fog reagálni és kész. A nagy terhelés miatt pedig az elektronikája is beadja a kulcsot.
Joe
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Playseat challenge
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!