-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #60028 üzenetére
Dehonnem, csak félreérthetően fogalmaztam. Ez a sztori amit leírtam, egy másfél éves történet, nem most volt. Tavaly előtt nyáron volt ez a szerelőhöz járkálás. Csak nosztalgiából írtam le, hogy milyen rögös, kátyús út vezetetett a megoldáshoz.
Te voltál az első, aki megfejtette a problémát. Csak azóta még nem gyűlt össze a lovetta a cserére, de mostmár pár hét és meglesz.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Ha most csak a szelepfedel tömítést csereltetem ki, és Márciusban a kartergaz szűrőt, akkor emiatt ismét cserélni kell a szelepfedel tömítést is?
-
Ck.
addikt
válasz bitpork #60091 üzenetére
2 hét alatt? Ennyi kulonbseg lenne a 2 munka között.
A kartergaz szűrőnel csont száraz, csak hideg motornál van egy kis kartergaz az első 1-2 percben, aztán megszűnik. A szerelő csak ezert ajanlja azt is.De ott még nem olajos, csak a szelepfedel tomitesnel. Viszont ott rendesen csöpög, ezért szerettem volna a 2000 km-es hazaut előtt legalább azt rendbetenni még kint. Itthoni munkadijjal meg a karter szűrőt.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz bitpork #60127 üzenetére
Csak az a baj,h nagyon folyik. A szelepfedel tomites csere megoldana, hogy a hazauton ne follyon. De ha nem ajánlott, akkor marad hogy 2 flakon olajjal indulok neki a hazautnak, es majd otthon megcsinaltatom.Ehhez kint milliomosnak se eleg lenni, hogy meg lehessen fizetni.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #60133 üzenetére
Még úgyis 100 ezer magyar forinttal olcsóbb lenne, ha 2x kell tömítést cserélni. A szűrő mindenképp ki lesz cserélve, mindig megkapott mindent az autó tőlem, eztán is megfog, csak otthon szeretném megoldani. Magyar nyelven értő szerelőkkel, magyar pénznemben.
Viszont ami kérdéses, hogy ha otthon kicseréltetem a szűrőt, akkor a szelepfedél tömítést is bontani kell, hogy hozzá lehessen férni?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Na közben rendelném meg a kartergáz,szűrőt, de zavarban vagyok, mert két fajta van.
Az egyikhez azt írják, hogy régi fajta, 2000 előttiekhez, a másik az új fajta, 2000 utaniakhoz. Mindkettő leírásában ott szerepel az AKN 150 ló, mint támogatott tipus. Raadasul az enyem pont határeset, 2000-es évjárat.
Nem tudom melyik kell hozzá.
Ez:
http://www.ebay.co.uk/itm/OIL-SEPARATOR-VW-AUDI-A4-A6-A8-PASSAT-2-5-TDI-V6-VAG-OLD-TYPE-PRIOR-2000-/321194261126vagy ez:
http://www.ebay.co.uk/itm/OIL-SEPARATOR-VW-AUDI-A4-A6-A8-PASSAT-2-5-TDI-V6-VAG-NEW-TYPE-AFTER-2000-PY-/321194261749Bocsi a linkelesert, de mobilról vagyok.
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #60754 üzenetére
Köszönöm a választ, sajnos a szerelő visszahívott reggel és a másikat rendeltette meg velem, az újabb fajtát.
Még azt is hozzátette, hogy az újabb fajta már nem fog úgy eltömődni, más kialakítású...
Közben most néztem az alvázszámom és az bizony 4BZY081...az még a régi lenne? Akkor rosszat vetetett meg velem?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #60915 üzenetére
Uram, most írt a német üzlet, hogy az alvázszámom alapján (mint ahogy Te is mondtad) a régi fajta való hozzá és hogy amennyiben elfogadom, akkor módosítanak a rendelésen. Mit írjak vissza, cseréljék a régi fajtára, vagy tuti jó lesz az új is, maradjon az? A helyemben melyiket rendelnéd hozzá?
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #60980 üzenetére
Ennyire azert ne legyél borúlátó.
Ha rajtam múlik, én leszek az utolsó gazdája a kocsinak...na nem azert mert bontani akarom vagy osszecsukni.
Ha pedig igy lesz, akkor kell még egy párszor szűrőt cserélni. Szerelem volt cirka 4 évvel ezelőtt első látásra, és az még a mai napig is. -
-
Ck.
addikt
válasz bitpork #61191 üzenetére
Az ilyen seggembemászó, levillogósoknál mindig arra lyukadok ki, hogy ha biztosra tudnám, hogy épségben kiszállok a buliból és a pénzkérdés sem érdekelne, bizisten' nyomnék egy satut...asszem egy életre megtanulná a kancsója, hogy mi az a követési távolság.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Sose, én inteztem eddig a műszakit, ezt hetekkel előtte illik lefoglalni, vagy elég azon a héten amikor vinnem?
Szegeden esetleg vmi normális hely, ahol nem kötnek még abba is bele, h madarszar van a szélvédőn és nem hajtják szét a CO mérésén? -
Ck.
addikt
válasz bitpork #61477 üzenetére
Emlékszem, par éve csak telefonáltam reggel, délben mar mehettem a zoldkartyaert. A kocsi el se hagyta a garázst közben. Egyik autóm sem szorult erre a módszerre, de azt mindig is utaltam, ha értelmetlenül gyilkolnak egy alacsony fordulatra tervezett motort.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Előre is elnézést, de nem tudom magamban tartani:
Epp most trelereznek a szemem láttára egy béjjemvét...
Így kell annak, aki még a leállósávban parkoló autót is levillogja...De lám, megiscsak van igazság.
Bocsi, de muszáj volt, nagyon sok incidensem volt mostanaban a vesésekkel...és a legszebb öröm a káröröm.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Ki lett cserélve a szelepfedel tömítés és a kartergaz szűrő. Nemsoká megyek érte. Most hívott a szerelő, hogy kész, de nem szűnt meg az olajfolyas. Máshonnan is jön vhonnan. Ő mar repedésre gondol vhol, de ahhoz darabokra kellene szedni, hogy lehessen látni honnan jön még. Nem tudom mennyire folyik most, vagy csak kicsit csöpög, mindenesetre ramjott a frász rendesen.
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #62409 üzenetére
Amennyire latni lehetett, hátulról jön, de a turbótól nem látni rendesen.
A kicserélt kartergazszuro porszaraz volt, és a szelepfedel tömítés is aránylag rendben volt. Mondta h a folyas erőssége miatt csakis vmi olyan helyről jöhet, ahol nagy a nyomás.
Ja, egyebkent a vezérmű tengelyek gyönyörűek, azt mondta ilyen idősen ilyen állapotút még nem igen látott, plane nem AKN-nél.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Mági, milyen helyek vannak még, ami nagy erővel nyomhatja ki a motorolajat? Én már kezdem lassan szedni a xanaxot...
-
Ck.
addikt
Nagyon köszönöm, minden javaslat érdekel.
bitpork:
13-22-ig vagyok itthon. Hajlandó vagyok bárkit lefizetni, csak férjek bele az időbe. Kész vagyok akár a normál óradíjuk 3x-osát is kifzetni, ha:
1. Nem vernek át, nem cserélnek olyan dolgot, amit nem kell
2. Beleférek az idejükbe, mindegy milyen módon, kit hova csúsztatnak el az én javamra, bárhogyan, de bele kell férjen ebbe az időbe és nem szeretném az utolsó napra hagyni
3. Engem a pénz már nem érdekel, csak legyen jó, ne találgassanak, ne legyek kísérleti alany, oldják meg a folyást.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Elhasalok a műszakin kattogó relé miatt? Szerintem külhonból pont begurulok egyenest a vizsgaállomásra, annnyira ki lett centizve a dolog, hogy még hazaugrani se lesz időm. Egyeneset az autópályáról a vizsgához kell kanyarodni. Nem lesz idő kicserélni, a pucolás nem segített.
Az a baj, hogy néha a villogás sem egyenletes, van, hogy duplán tikkel pár mp.-ig.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Hmmm, fura, olyan mintha forditva működne nalam az olajszint ellenőrzés.
Meleg motornál nem csalósan tobbet mutat, hanem semmit nem mutat. Hideg motornál tele a nívópalca, de ha kicsit is langyos a motor, egyből csontszáraz lesz a pálca. :S
Hogy fogok így hazafele menet sűrűn olajat ellenőrizni? Nem értek én már semmit...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs