-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Speeedfire
nagyúr
válasz atos19881101 #136216 üzenetére
Egy garnitúra gumi 60-80k.
Ne essünk azért túlzásokba, egy 13-14"-os nyári 10-12k/db.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz atos19881101 #136220 üzenetére
Dehogy. Barum, nexen stb.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
Mágus2 & lenko: ijj, akkor nem szóltam semmit.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
Nemrég rendeltem neten egy antennát, ami kisebb, mint a mostani viszont nem tudom sehogyse leszedni. Néztem videót, de nekem nem akar onnan kipattani. Pedig feszegetem eléggé.
A másik kérdésem, hogy normális dolog ha az olajbetöltő nyílás olajos? A múltkor mikor töltöttem rá teljesen letakarítottam.
Leon m1
Szerk.: Ja és lehet, hogy amiatt magas az eleje, mert valami dízelnek a rugója van ott. Próbáltam leolvasni hátha van ráírva valami, de nem látom.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz molnarpeter #137247 üzenetére
Elvileg ez a G4-el kompatibilis. De majd meglesem haver leon-ját is, lehet neki egyből lejön.
Tömítést beszerzem.
Az a baj, hogy nincs összhangban a hátuljával. Nem túl esztétikus. De valószínűleg tényleg több helyen szívás lenne alacsonyabban. Viszont a kanyarban stabilabb lenne.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Nemt0m12 #137249 üzenetére
Fú, hát az elég nagy meló lehet. Annyira nem zavar az antenna, rádiót úgy se hallgatok.
Nekem is sport. Emiatt is érzem magasnak. Igazából nem is értem, hogy miért cserélte le az előző tulaj pár éve a rugókat.
molnarpeter: Akkor lehet nekiesek még1x.
Áhhh, nincsenek ilyen ambícióim. Amúgy is most aratni kell, nem szántani.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz K Norbi #137256 üzenetére
Vágom, hogy fent van, ezt írtam én is. Illetve tomcsival is beszéltük már.
Ez a szervízcimke hol van?
F_Zolee: B*szik ez lejönni. Már mozog az egész tető, de meg se mozdul.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Nemt0m12 #137259 üzenetére
Ezt nem akarom, a tetőkárpit jó ahol van.
Nem kell, el tudom képzelni. Amúgy 2 újjnyival magasabb elől, mint hátul. Majd veszek pontottan elölre rugókat.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
Tegnap megjött az olajbetöltő nyílás tömítése. Egymás mellett a kettőn észre lehetett venni, hogy a régi már elég viseltes. Remélem nem lesz megint olajos a teteje.
Gondoltam cserélem akkor már a nívó pálcát is, mert elég viseltes volt az is. Viszont az új pár mm-el rövidebb.
Igazából nem egetverő a dolog, csak érdekes. Pedig kifejezetten a kocsihoz néztem. [link]Szerk.: Ja és úgy néz ki, hogy 1-1.5dl-t eszik 1000km alatt.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Kiskokó #137558 üzenetére
Nekem tetszik az E92 is, de a hasonló korú 5-ösök is igen mutatósak. Az utolsó szériás 3-asoknak inkább a bele tetszik, az elődök elég ramatyok belül szerintem.
Amúgy, ahogy lenko is írta S-line és M packet "alap".Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
Mindenki nyugodjon le a 3.14csába.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Speeedfire #137522 üzenetére
Mindenki szerint sok akkor a 10k km alatt az 1-1.5l olaj? Illetve rossz nívót rendeltem? Vagy ne foglalkozzak vele?
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Kiskokó #137619 üzenetére
A g3 nekem se ette, csak ez.
molnarpeter: Gépkönyv szerint 1l 10k km alatt a megengedett. Elég határeseet.
Inkább olyan, mintha a max lenne feljebb. A min meg kb egál.
lenko: Én is így hallottam, de tomcsi pl nem panaszkodik rá.
aero.: Seat leon 1.8T AUQ.
focvis: Be van készítve a kocsiba 1L mobil 1 5w40.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
Most hívott a klímás, azt mondja, hogy a belső elpárologtató ereszti el a gázt. Erre nekem 40+fa árat mondott. Illetve 70+fa javítási költséget, ha szét kell bontatni a műszerfalat. Ha nem kell akkor 70+fa árban megvan minden. Ez reális lehet? Kicsit sokallom.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Mágus2 #137887 üzenetére
Igen, ő is ezt mondta. Annyi, hogy valami műanyag borkolatot mondott és aszerint kell szétszedni vagy sem a műszerfalat. De amilyen mákom szokott lenni, tuti, hogy szét kell szedni.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Mágus2 #137889 üzenetére
Sosincs mákom.
El tudom képzelni. Na mindegy, sok pénz és sok nap után legalább lesz hideg a kocsiban remélhetőleg.Szerk.: Atyaég! Tényleg nem sok maradt belőle.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz focvis #137902 üzenetére
Azt néztem én is, hogy csak fehér van. Nem is értem. Feláras volt anno a másik szín, vagy sokat kellett volna rá várni? Azért az 5/6 GTI szériában van több féle szín is.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz focvis #137905 üzenetére
Lehet, hogy valóban akkor csak ennyi az oka, hogy fehérből van csak itthon.
- kis fordulaton nagy terhelés (pl. lepadlózom) - nem tesz jót a hengerfalnak, "kalimpálhat" a dugó
De ha lekúrod, akkor úgy is visszagangol nem?
BMW001: Valahogy nekem a fehér olyan semleges szín. A piros/sárga/fekete színekre inkább mondanám, hogy "sportos". Már ha lehet ilyet mondani egy színre.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz focvis #137913 üzenetére
Az előző 7-esben se próbáltad? Vagy ott manuális volt?
Nekem úgy rémlik, hogy haver G5 GTI-je egyből visszavált legalább 1-et.
Qru: Azért az durva, hogy ezt az elektronika nem olja meg. Ami még fura nekem a DSG-vel kapcsolatban, hogy hidegen is kiengedi simán 3.5-4k rpm-ig.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz brumi1024 #137919 üzenetére
De nem sima passat, hanem cc, ami alapból feláras. Azért az nem ugyanaz. Meg egy fapad A6/BMW5-tel felesleges összehasonlítani.
Qru: Hát igen, de azért tényleg fura, hogy ezt elektronikasan nem tudja a rendszer. Pedig nem lenne egy nagy dolog bele tenni szvsz. Aztán ha valaki tényleg annyira akarja padlózni hidegen, akkor átrakja sporba. Közben fent pedig írná neki, hogy még x ezer km és hengerfejes lesz.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
Ha így nézzük, akkor ez "fícsőr".
brumi1024: A régi CC is ilyen árban volt, szerintem ha ezt is figyelembe vesszük, akkor nem drága.
Egy A5 sportback-et viszont én is szívesebben el tudnék viselni.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz #89874944 #138050 üzenetére
Lehet én vagyok a tudatlan, de mivel tud többet egy lakatfogó? Nem csak azért jó, mert nagy feszültséget is lehet mérni vele?
Szvsz egy normál maxwell 5-6k-ért inkább megéri, amivel több mindent is lehet mérni.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz #89874944 #138056 üzenetére
Arra gondoltam, hogy alacsony feszt, kapacitást, szakadás stb. De akkor csak én nem láttam a leírásban ezeket. Így viszont jobb lehet a lakat.
Én mondjuk inkább gyengeáramra használom a multimétert.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
-
Speeedfire
nagyúr
válasz -secret- #138081 üzenetére
Akkor a magnó bekötésén a fix 12v és a gyújtáskapcsoló fel van valószínűleg cserélve.
Most hívott a klímás, eléggé megbeütött az összeg. 170k bruttó. Töltés + párologtató csere...f*szom.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz MunezXBK #138089 üzenetére
Tudtam, hogy baja van, mert mondta a srác, hogy kb fél év alatt elpárolog a gáz. De azt hittem, hogy hűtő csere lesz, ami kb 70-90e. De ehhez a foshoz, meg szét kellett kapni a műszerfalat, ahogy mágus is mutatta a képen.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz K Norbi #138091 üzenetére
Ezt nem tudom. Holnap megyek érte, kíváncsi leszek a számlára.
Belső elpárologtatót mondtak nekem telefonban, ami bárdinál 30-40k. Ezen felül a töltés legyen 15k, meg 70k munkadíjat mondtak a fenti alkatrész ki-beszerelésére előzetesen. Nem jön össze sehogyse.
-secret-: Kell lennie mögött egy csokinak, az egyik felében a táp/antanna kábelei vannak. A másikban pedig a hangszóróké. Általában a magnó használati utasításában benne van, hogy melyik-melyik.
Illetve egy multiméter is hasznos lehet. Legtöbbször csúszósaru van a fix és a gyújtáskapcsoló kábelein.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz K Norbi #138094 üzenetére
Ja, monta mágus is, hogy sok meló. Ha ennyi az ára, akkor nem gond. Lehet én nem vagyok csak tisztában vele. Viszont elsőre (másodjára is) elég erősen sokallom.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen