-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
@ home.
Go to bed and sleep. -
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #63225 üzenetére
Egyebkent mit mondasz, szerinted repedés a blokkon csinál ilyeneket?
Mit gondolsz arról, h a nivóval nem tudom ellenőrizni az olajszintet normálisan?
A legutóbbi tipp az olajszűrőház tömítése volt, illetve egy másik tömítés a kartergazszuro alatt.
Lassan már beleőrülök ebbe a tehetetlenségbe.Köszönet Mindenkinek a segítségért, Röfi úr -nak pedig jövök egy NAGY-gyal a mai napért.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #63240 üzenetére
Hol van még tömítés, vagy jobb a kérdés, hogy hol nincs? Az olajszűrőház tömítése meg szokta adni magát?
Ez a beakadó szelep, amit írtál, ezzel mit lehet csinálni, mibe fáj egy olyan? A legrosszabb esettel, annak javítási menetével, idejével szeretnék tisztában lenni, utána annál már csak jobb lehet...borzasztó, hogy itt a hétvége és nem tudok semmit. -
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #63244 üzenetére
Még egy dolog, ami talán segít a diagnózisban:
Indulok munkába, hideg motor, olajszint ellenőriz: min-max. között úgy 3/4 úton. Beindítom, 2 sarok, a computer besípol hogy álljak meg, nincs olaj. Vészvillogó ki, kocsival lehúzódok, motor leállít. Vártam 2-3 percet, majd megnéztem a nívót, üres volt. Ráöntöttem egy keveset és elmentem dolgozni. Munka után ellenőrzöm a hideg motort ismét, max fölön volt az olaj a nívón, amiatt mert felöntöttem előtte, amikor bejelzett.
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #63263 üzenetére
Köszönöm Mesterem, áttanulmányozom.
Most jövök műszakiról, meg egy másik szerelőtől.
A srác, aki intézte, kiderült, hogy Neki is 2.5 TDI-je van, egyből rá is kérdeztem hova hordja, aztán már ott is voltam az újabb jelöltnél.
99%-ra mondja, hogy az olajszűrőház alól folyik és csak a motorolaj, a gázolaj nem. Először ő is ráugrott, hogy gázolaj is, aztán megtunkolta és mondta, hogy ez biza mégis csak motorolaj, semmi más.
A hengerfejnél száraznak látta (amennyire be tudott kukkantani arra), az olajszűrőház környékén meg áll az olaj, szerinte az lesz a ludas.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #63293 üzenetére
Sajnos már a szűrőcsere előtt is ugyanilyen intenzitású volt a folyás. Január óta szerintem 4-5 liter olajat már simán beleöntöttem.
Ettől függetlenül fogom mondani hétfőn az embernek a csöveket.
Kb. ugyannyira kell megbontani mindkét esetben, vagy a csöveknél nem kellene annyira?A szerelő mondta, hogy amennyiben az olajszűrőház alól folyik, akkor kb. 1 napos munkát számoljak, le kell venni az adagolót is. Jól beszélt?
VR-6:
Köszönöm, hogy gondoltál rám.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Én se kerültem be még mindig az összefoglalóba. Kit kérjek meg újra?
Mágus:
Már csak 2 nap és viszem vhova a gépet. Csak még azt nem tom hova, van 3 jelölt is... Nehéz dönteni, mert mindhárom interjún volt egy kis fejvakargatás a szakik részéről. Nekem meg pont az idő az, ami most nincs. Szeretnék biztosra menni vkivel.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz bitpork #63333 üzenetére
Értöm.
Na egy kicsit vidámabb téma, mint az olajfolyás:
Projektoros lámpáim vannak, szeretnék a lehető legerősebb, legtávolabbra elvivő, legjobban utat bevilágító legális módszert bevetni a géphez.
Jelenleg OSRAM Night Breaker Plust használok, de vmi komolyabb cucc kéne. -
Ck.
addikt
válasz rob210 #63343 üzenetére
Sajna nem az lesz a gond, a lámpatest olyan, mintha most lett volna kivéve a dobozból, ezt Röfi mester is tanúsíthatja.
Szerintem xenon lesz a vége, utánanézek milyen árak vannak hivatalos megoldásra.
Átmenetileg meg Angliában lehet kipróbálok egy utolagost h milyen, ott ez tök legális. Nem állandó használatra, csak egy próbára, mert b@ssza az agyam...
Azokban van vmi jobb minőségű?Mod:.
Nekem amúgy a feszítőgörgőm Ruville, 3 éve már benne van, teszi a dolgát, nem zajos. A szerelő is egyértelműen ajánlotta.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Bódogot Muni!
Volt idő megnézni az olajvisszafolyásod a nagy ünnepségben? -
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #63547 üzenetére
Most van bent a műtőben...Még semmit sem tudok. Az infúzió bekötve, csöpög, tiszta szívhangok, sinus ritmus stabil.
Azok a NASA-sok, akik pénteken még jelöltek voltak, sajnos (vagy talán mégse) egytől egyig kiestek, nem tudtak belátható időpontot mondani arra, hogy mikor tudnak nekikezdeni, talán kedd reggel, talán kedd délután, talán szerda, attól függ hogy haladnak, majd szólnak mikor vihetem, de ha még alkatrészt is kell rendelni, akkor félő nem lesz meg péntekig, stb. Én meg sajna erre a bizonytalan kezdésre nem várhatok, az idő most a legnagyobb ellenség, már fél nappal később kezdés könnyen bajos lehet.
Úgyhogy más irányba kellett folyamodnom, elővettem a régi kapcsolatokat és már reggel leadtam a gépet. -
Ck.
addikt
Kész a Dudubaba!
Se az olajszűrőház tömítése, se blokkrepedés, se gázolaj, se olajnyomás... Egy O-gyűrű volt a bűnös a csövön, ami a turbó alól megy az olajszűrőházhoz. Ott nyomta ki, mint süket a csengőt. Gyűrű cserélve, folyás elállítva, mindenki boldog.
Mindenkinek köszönöm a sok segítséget és bíztató szót, hogy tartottátok bennem a lelket, Bitpork és Mágus különdíjat érdemel.
Ismét a 2.5 TDI a legjobb motor a világon.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #63734 üzenetére
Vagy még azok se...
Amúgy mondta a szaki, aki megoldotta a problémát, hogy ez máskor is elő fog fordulni, az a gumi darab az állandó hőhatások, felmelegedés-visszahűlés-felmelegedés miatt idővel deformálódik és ismét mensizni fog. Nem adott neki 2 évet se.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Ha vminemtúllehetetlencsodafolytánmégis el tudnék menni, beférnék még a buléba?
-
Ck.
addikt
Nah hölgyek, urak, ha tényleg ennyire komoly a szándék, akkor rajtam se múljon a dolog, nyakamba veszem english földet és jövünk Dudubabával.
Annyi rugalmasságot kérnék, hogy a szavazást toljuk már ki pár nappal ha lehet, mert nekem picit bonyolultabb az átlagnál leszervezni ezt a dolgot.
-
Ck.
addikt
Holnap meglepem a dudut egy ótómata olajcserével. Viszont indexen páran írnak ilyet, hogy nem hogy jobb, hanem rosszabb lett utána. Csak urban legend?
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #63800 üzenetére
Akihez viszem, aszonta vmi 4800 Ft/literes olajat tol bele, abból is a ZF nemtomhanyas váltóhoz valót, rendkívül meggyőzően mondta, hogy az a váltó van az enyémbe és olyan olaj való bele.
Gyanúsan olcsó az olaj literje? 7-8 litert mondott, hogy kell bele, de szerinte nem lesz annyi, mert az egész nem fog lejönni belőle. 50-60 ezer közötti árajánlatot kaptam.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Nah megjöttünk englishfoldre, de nem ugy, ahogy szerettem volna.
Nincs olajfolyas, de a computer bejelez párszáz km-enkent, h kevés az olaj. Nivon ellenőrizze semmit nem mutat, de fél nap állás után vissza folyik minden és közel fullos az olajszint.
Wattafuck? -
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #64818 üzenetére
4 szerelő kb azt mondta h ne én mondjam meg mit tegyenek, tudjak ok a dolgukat. Az 5-kinél már nem is próbáltam, csak elmondtam h mi a stájsz, ő meg azt mondta h rendben van az olajnyomas, a folyas megszűnt, 1500 km-ig semmi problémám nem volt, happy voltam, csak utána kezdett el megint szarakodni a computer/nívó. Hogy ténylegesen merte-e, passz.
Én mar nem tudom mit csináljak, most megint kint vagyok, nem akarok megint péket találni, mint legutóbb pár hónapja.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #64831 üzenetére
Nabazz...az okozhat pont ilyen tüneteket?
Novemberben volt olaj csere, a folyas kb. December közepére tehető, karácsony elott indult meg bitangul...Hmmm, csak véletlen egybeesés?
Komolyan a 21. Században a vevőnek bétatesztelnie kell egy szerelő(t)műhelyt ilyen durva dolgokkal? -
Ck.
addikt
Mágus úr:
Olaj csere folyamatban, félig kihűlt motorból nem jött le 4 liternél több, a nívó előtte 3/4-et mutatott.
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #64945 üzenetére
Nem tudom...6 liter ment bele végül, 4 liter jött ki. Az az érdekes, hogy ennek ellenére a nívó 3/4-en volt.
Vszínű egyébként user error lesz, mert fémtől fémig néztem az olajszintet drága jó ex szerelőm tanácsára, mint kiderült így amióta olajfolyásom volt, folyamatosan legalább 1-1,5 literrel kevesebbel jártam, mint amennyivel kellett volna.
Amikor bejelzett, akkor meg hiába volt a fém részen az olaj, összeségében akkor már közel volt a minimumhoz, ezért figyelmeztetett. A max. meg nem ott van, ahol hittem.
Most a felső műanyag peceknél van az olajszint, mióta benne van a 6 liter. Meleg motornál mostmár nem tűnik el az olaj.
Úgytűnik beleraktam cirka 10000 km-t állandó 4 liter olajjal a 6 helyett... -
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest