-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
Hát Mester, ez a 2.5 V6 feladta egy párszor rendesen a leckét.
De úgy tűnik mostmar rendben lesz, a motor szerintem tulelte.
3x jelzett be eddig, minden alkalommal azonnal leallitottam és öntöttem hozzá.
Remélhetőleg többé nem kell.
Ezen az olaj szint ellenőrzésen még mindig le vagyok halva...[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Mennyibe kerül egy átlagos karosszériaelem javítása kb. 15 cm-es átmérőjű területen? Ki kellene húzatni egy horpadást, amit emberi térd okozott a jobb hátsó ajtón.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Beleraktam a javítás óta cirka egy ezrest megint,semmi folyás, az olajszint stabil, mint a cövek, az olaj visszafolyik pár perc alatt, minden happy.
Egyébként vszínű volt vmi dugulás is a rendszerben, kapott egy belső motormosást is az olajcsere előtt, az is sok ganét kitakaríthatott. Azt hiszem kijelentetem, hogy vége a cirka 1 éve tartó intenzív rémálomnak.
Az meg, hogy a motor túlélte azt, hogy 4 liter olajjal jártam ki tudja mennyit,az ismét csak arról tesz tanúbizonyságot, hogy a 2.5 V6 nem más, mint egy igazi hős. Az én kis hősöm!
net84:
Asszony az autót...aztán engem vert el.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Gyönyörű idő van, igy hát lemostam és kitakaritottam a kis kópét.
Lőttem 40 képet is, már megy is fel dropboxra.
Berakhatom estére ha van rá igény. -
Ck.
addikt
Adós voltam az ígért képekkel, most pótolom: [link]
Sok az ugyanolyan, tesztelgettem közbe a kamera beállításokat is, úgyhogy előre is elnézést, ha ugyanazt a képet látjátok sokszor egymás után.
-
Ck.
addikt
válasz Kiskokó #66223 üzenetére
Nincs bőrözve utólag, gyári. Minden gyári rajta és patika.
Amióta itt kint van a kocsi, minden 2. héten leállít vki, hogy mennyiért adom el itt és most kápéra... Otthon is bepróbálkoztak már egy párszor.
Én vagyok a 3. tulaja, előtte 8 évig egy régi családi barátunké volt, hétvégi autónak (van mellette még 2 merci és egy ugyanilyen quattro...), ő pedig szintén családon belül hozta németből. Össz-vissz 2 évet látott a bajor földekből, még az ablaktörlő lapát is az Audinál volt cserélve.
Sose cserélném el egy magyar forgalomba helyezésűre, nagyon sok A6-ot nézegettem 2 éven keresztül, eredménytelenül, míg véletlen megtaláltam az emberem autóját, amit beszámíttatott egy másik szépségbe. Gondolkodás nélkül lecsaptam rá, eladtam a 2.5 V6 Mondeot is buktával, amibe 2 hónapja rakattam bele a gázt jópízé.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Ha az akkufesz terhelésen csak 13.8, akkor mi lehet a gond a generatorral? Elvileg 14 felett kéne stabilan lenni felkapcsolt fogyasztókkal, terhelés alatt is.
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #66536 üzenetére
Nem keresem a hibát, jön az magától.
Az állófűtes lelovi magát alacsony akkufesz hibauzenettel 15 perc után ha csak városban megyek rövid távokon.
Ha megyek egy 100 km-t, akkor tölt annyit hogy egy fél órás programot kibir, de hosszabbat akkor se, szintén lelovi magát alacsony feszultsegre hivatkozva.
Igen, hideg van angol honban.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Na végre pontott tettem a mérgezettegér indexemre, vettem egy új utángyártott relét, ma reggel be is raktam és minden rendben van. Maga a relé hangja teljesen más lett, elég vicces ahogy kattog, de majd csak megszokom.
Az nem-e lehetséges egyébként, hogy az előző relé szűnni nem akaró örökös kattogása szívhatta le az akksit? Sajna a hétvégén nem fogok multiméter közelébe jutni, úgyhogy a mérés jövő hétre marad. -
Ck.
addikt
válasz bitpork #66974 üzenetére
Jelen pillanatban nagyon necces, hogy tudok-e menni. Megpályáztam egy másik pozíciót és "sajnos" sikerült, úgyhogy most egy hosszabb szabit pár hétre rá elég körülményes kivenni, legalábbis kocsival biztos. Repülővel talán meg tudom oldani, az olcsóbb is, gyorsabb is, csak akkor épp a találkozó egyik tagja hiányozna...sőt még a végén el se hiszitek, hogy létező gépjárműről van szó.
-
Ck.
addikt
Jó szórakozást Mindenkinek, érezzétek jól magatokat és egymást!
Augusztusban azért remélem h páran azért majd össze tudunk hozni egy kisebb volumenű dolgot.
Képeket viszont majd várom, ha nem lesz legalább fejenként(!) 40, akkor megtalalom a módját, h kibannoljam mindannyiotokat.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Urak,
A bal oldali ventilator szemből állva (nem a viszkós) az a klimae az A6-ban?
Tavaly volt egy kalandom vmi egér felével aki miatt a viszkós venti lapátja darabokra tört és cserélve is lett. Azzal minden rendben is van, viszont azóta a másik nem forog, de a klíma megy attól. Annak mindig kellene forognia ha megy a klíma? Lehet amikor volt az az egér kaland akkor ott szetraghatott vmit? Most vettem csak észre, h az meg se moccan, eddig nem nagyon volt klímás idő.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Most, hogy mindenki kiheverte a konszern tali másnapját, vki erre vmit?
Kell-e forogni szemből a bal oldali (nem a viszkós) ventinek, ha be van kapcsolva a klíma? Ha igen, akkor miért hűt így is a klíma? Ha nem, akkor mire való az a venti és mikor kell forognia?
A viszkós jobb oldali természetesen állandóan megy, azzal nincs gond.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Ma piros lámpánál megkinaltak £4000-al, amiből már tudnék venni szigorú tekintetű 2005-2006-os A6-ot itt. De nemet mondtam, a szívem nem engedte.
Pedig a csávó már húzódott volna le a sarkon h intézzük a boltot. De nem.
(Annyit meg itthon is kapnék érte egyébként)[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Ma egy 2011-es 1.2-es Corsa 160-nál úgy otthagyott, mint a sz@r. Hogy? Mitől? Miért?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz bitpork #70964 üzenetére
Tudom, meg azt is, hogy nem mai csirke már, de akkor is kérem... ez teljesen tönkretette a napomat. 180-nál már feladtam, hogy megfogjam.
Corsa...Opel....egykettőőő...szívó benzin...70 ló se(?)....
vs.... turbó....díííízsel...350nm...170 ló...Vmi nem kerek...Nem hiszem hogy tuning, gyárinak tűnt, teljesen hétköznapi autó, 60 év körüli szemüveges bácsival, semmi extra nem volt...
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Srácok, főbenjáró bűnt követtem el?
Eddig mindig Shell Vpower Nitro+ és BP Ultimate Diesel -t tankoltam, prémium nyálakat £1.45-ért literjét.
Viszont egy ideje feltűnt, hogy a vérpisti 6-os BMW-sek, meg a CLK -CLK AMG Mercisek is rendszeresen Tesco és egyéb áruházi kutakon szokták tankolni a 20-30 milliós autójukat is.
Gondoltam miért ne, volt is egy £1.26-os literenkénti kuponom, mondom akkor tegyünk egy próbát és megitattam a gépet.
Nagy hibát követtem el? Tuti rosszabb lesz, mint a szokásos premium nyálaim?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Hihetetlen, hogy a konkurencia mennyire nem tud autókat építeni. Van 2 merci a munkahelyemen, az egyik 2004-es, a másik 2005-ös. Kerékjárati íveknél már sárgulnak, az egyik az ajtó éleknél is van már 1-2 kisebb pattanás. Mindkettő első gazdás, törve sose voltak.
Bezzeg az én Ódim 5 évvel idősebb, de rozsdát még csak tv-ben sem látott. -
Ck.
addikt
Szerintetek egy új gumi szett csökkentené vmennyire az A6 alulkormányzottságát?
Nem mindig arra megy, amerre én akarom. A gumik már nem maiaiak. -
Ck.
addikt
Új hónap, új probléma. Jupííí
Megint elkezdtem folyni 3 hónap hibamentes működés után. Egyelőre semmi nem fogy a motor olajból, de teljesen változó gyakorisággal, egy 100 Ft-os nagyságú tócsát találok alatta, motorolajjal. Ha járatom fél óráig és alámegyek, nem folyik.
Hívtam a szerelőt,
2 dolgot mondott:
Szerinte a turbó csőnél lévő O gyűrű kezdi megadni magát ismét. Baromi nagy ott a hőterhelés, szerinte az ott nem bírja sokat, pláne nem sok autopalyaval.
A másik, hogy máshonnan kezdett el most folyni.
Vagy ami még lehet, hogy az aljára felcsapódó esővíz vmennyire kioldotta a régi folyás maradványait és most az csöpög ki néha a burkolat alól. Ami igaz is lehet, mert letakaritva nem volt rendesen és baromi sok eső esett az elmúlt pár napban.Egy biztos: a nívó 3 hónapja stabilan mm-re pontosan ugyanott áll. Ez a 100 Ft-os tócsa olyan 4 napja kezdődött.
-
Ck.
addikt
Az a baj h engem az olajfolyas gondolatatol is már a sírás kerülget. Biztosan emlékszel az előző kalvariamra ami épphogy csak megoldodott.
Amúgy kíváncsiságból ma megnéztem a Tesco parkolót. 50 parkolóhelybol 50 - nél voltak kisebb - nagyobb foltok. Nem láttam olyan autót ami alatt nem lett volna semmi.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz #10726912 #73833 üzenetére
Nem ismered az előzményeket. Korábban már onnan folyt elég szépen. Amikor ki lett cserélve mondta a szerelő hogy nem jósol 1 évet neki és ismét szarrá megy az a gumi gyűrű.
Egyébként telefonon történt az egész, nem személyesen. Ő Szegeden van, én meg onnan 1900 km-re. Nem latta. De nem pék, ő jött rá egyedül a hibámra, amire 3 másik szerelő képtelen volt.bitpork:
Arra még gyűjtenem kell.
De ha a főtengelynél ereszt, akkor jön a vese. Bármennyire is gyűlölöm.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Gyerekek, ez nem az én hónapom... tegnap az olajfolt...
Most meg a körforgalomban durrannak belém.Wáá, majd később mesélek, most szétbasz az ideg.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Temetni azért nem kell, megvedte magát a duduka. Egy A3 quattro szállt belém hátulról miközben megalltam a körforgalomban. Ő jart rosszabbul. Pechere pont a vonóhoroggal ismerkedett meg, azonnal elfolyt a vize.
Én megúsztam annyival h a vonóhorog labdájáról lement a festék.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Képet azért rakjak fel a belém durranásról?
Nem nagyon hozott lázba senkit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen