-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
Arra gondoltam, h adok egy utolsó esélyt az autónak még a vese érkezése előtt.
Hazaviszem most augusztusban és az összes létező tömítést, O gyűrűt, stb. kicsereltetek, egyszóval darabokra szedetem úgy a motort, h még az anyja se ismerjen rá. A főtengely szimering kivételével, mert kivenni azért nem fogom a motort és a váltót se, hogy hozzá lehessen férni, már pedig ehhez vmelyiket ki kell. Ha ezek után megmarad a folyás, vagy megáll, de kiújul ismét, akkor jön a 330ci vese és a topic váltás.
Szerintem korrekt vagyok vele is és magammal is.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Dr.Zoo #74939 üzenetére
Mivel jobb egy kuplungos, kettőstömegű kézit csipszelni, mint egy automatát, ésszerű keretek között? Mi számít ismeretlen előéletnek? A gazdának kell tisztában lenni a váltó allapotával, vagy a Micarnak? Honnan máshonnan tudná meg az autó előéletét, ha nem a gazdájától?
Nem értem mi ez h ismeretlen előéletű autót nem vállalnak. Minden az ami nem az övék elvileg, nem?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Dr.Zoo #74948 üzenetére
Persze, ez nem általános, de az még nem jelenti azt, h ótomatát nem lehet/nem ajánlott csipszelni. Mindössze több körültekintést igényel és nem szabad annyira kihegyezni, mint egy kézit. Ezeket betartva az olaj - és szűrő cserével, valamint az ésszerű használattal együtt, örök élet + 1 nap.
Feltéve ha az előző gazdáról is ugyanez elmondható. Sajnos ez a ritkább.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Dr.Zoo #74950 üzenetére
Sajnálom azért hogy befürödtél anno az automatával. Számomra a sok éves kézizés után az autózás egy teljesen új fogalma nyílt meg, nekem már ez adja az élményt, nem a kuplungos padlógáz.
Kaptam én már a kollegáktól emiatt rendesen, h szégyent hozok a férfi társadalomra. -
Ck.
addikt
válasz bitpork #74974 üzenetére
Uram, megtennél egy szivesseget?
Kellene nekem egy alsó motor burkolat , mondtad h vannak bontós kontaktjaid.
AKN motor kód és automata. Ez 2 részből áll a váltó miatt, nekem csak a motor felőli kellene.
A kézi valtósoknál úgy tudom egybe van az egész.
Rá tudnál kérdezni van-e? -
Ck.
addikt
válasz bitpork #74978 üzenetére
Jipi-jupi az úgy fasza lenne, ha van nekik akkor dobj légyszi egy privit és utána intézzük a részleteket.
Amúgy még mindig ott az a kis tócsa a kocsi alatt, tuti folyik vhol pár hete, de nem csökken a szint.
Se a motorolaj, se a szervo. Váltó olaj nem lehet, mert nem ott csöpög, és a szine/állaga sem stimmel.
Én már gázolajra gyanakszok, de ahhoz meg túl sötétbarna és sűrű.
Megőrülök.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Uraim, Barátaim, Márkatársaim:
Kérlek beszéljetek le észérvekkel, indokkal arról, hogy az első kerekes A6-omat egy hátsókerekes E46 coupe vagy E39-re váltsam a Vesék táborából.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Na uraim, nagyjából sikerült megggyőznöm magam arról, hogy maradjon az Ódi és ne cseréljek. De azért még mindig ott van a bizonytalanság.
A legjobban az zavar, hogy kb. az emberek 90%-a hülyeségnek tartja, amiért erős autót vettem, elsőkerék hajtással. Vehettem volna házon belül quattrot, vagy német házon belül vmi hátsó kerekes csodát.
De én hülye első kerekeset vettem, csak azért mert a sok megnézett közül ez volt a legjobb állapotban és nagyon megtetszett. Most így 4 év után meg továbbra is csak az íveket kapom, hogy erős autónak első kerekes nem való, csak a kormányt tépi ki a kezemből, de menni nem fog, stb. ehhez hasonlók.
És engem annyira el tudnak keseríteni az ilyen vélemények, hogy belémszugerálják, hogy tényleg hiba volt első kerekeset venni. -
Ck.
addikt
válasz viperabácsi #75736 üzenetére
Túlzás h erős, nekem akinek volt pár éve 55 LE-s Zsigája is, erősebb. Egyébként ugyanolyan mint Munezé, 2.5 V6 TDI, csak nekem picit meg van pöckölve, 170LE/350 Nm. Tudom, nem egy nagy szám, de mennyivel jobb lehetne ugyanez quattro-ban, vagy hátsó keréken.
Porki: Ne sérts meg! Nem kombi...Avant.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz viperabácsi #75742 üzenetére
De tényleg sokat veszít az erőÉRZET-ből, így hogy se nem quattro, se nem hátsó? Azt mondják, hogy a nyomaték és a seggberúgás érzés az, ami sokkal jobban kijön. Összehasonlítani sajnos még nem volt szerencsém.
-
Ck.
addikt
Uraim, számoltam, osztottam, szoroztam, beszélgettem Vele egy nagyot, és végül megszületett a döntés: MARAD.
Túlságosan a szívemhez nőtt és ezt a kis olajos kalandomat leszamitva az autó tökéletes állapotban van. Sokkal újabbra nem telne, kb. azonos évjáraton belül tudnék csak csere-berélni és ki tudja mit fognék ki.
Arról már nem is beszélve, hogy allófűtéstől kezdve kenyérpirítóig minden van benne, abszolút full extra a xenon-t leszamitva.
Úgyhogy szépen megy szerelőhöz, beteszunk ezúttal egy gyári, nem utángyártott O gyűrűt a problémás részre, aztán kap egy új klíma lapátot (mocsok nyest h a fene enné meg), van egy kis horzsolás rajta elől, azt fényező megcsinalja, kap 4 új pacskert és remélhetőleg sokáig még hű társak leszünk és Ő sem fog semmi szomorúsággal meglepni.
Rájöttem h nem tudok azonosulni ezzel a levillogós vese köcsögséggel, legalábbis most nem.Tomcsi23:
Egyedül körforgalom nagy sebességű bevételénél dolgozik az ESP, egyenesfutasnal megy a normál kigyorsitas, nem érzem h bármi is visszafogná az autót, max ha alacsonyabb sebessegről hirtelen padlózok. Arra azért kíváncsi vagyok, h vajon egy quattro álló helyzetben padlógáznál ugyanúgy megcibálja a kormányt, mint egy első kerekes, vagy vagy kevésbé akarja kitépni?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Mági Mester,
A6 C5-ben széria az ESP/ASR páros, vagy csak az ASR? -
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #75794 üzenetére
A középkonzolon ott az ASR kikapcsolója, de a műszerfalon nincs külön jelölve a kettő, ezért kérdezem. Vezetés közben hogy a legegyszerűbb kideríteni? Ha körforgalomban nagyobb sebességgel kanyaradok és bejelez az ESP elvileg, nem? Youtubeon se láttam külön ESP jelölést. Mi a rendes teszt módszer rá?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz tomcsi23 #75798 üzenetére
A Mondeomban anno 100% hogy volt ESP, de csak akkor avatkozott bele, ha gázzal kanyarodtam, egyébként nem. Tuti akkor is kéne működnie, ha nem hajt a kerék?
Az Audira visszatérve télen kanyarban állandóan fékezett, akkor lehet tényleg csak ASR volt és ESP nincs benne? Megy is fel akkor egyből hahu-ra.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz bitpork #76229 üzenetére
Földim, Neked a régi allroadba nem volt egy gomb a szerszámos rekesz mellett a csomagtartóban?
Rá nem jövök mire való.
Kb. így néz ki: ---》 .)))
Egyre növekvő zarojelek, leginkább egy kürt ábájára hasonlít. Sajnos most nem tudom lefotózni, de hátha kened így is.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz bitpork #76632 üzenetére
Látok párat, különösen erre felé itt kint. El kell fogadniuk az illetékes hatóságoknak a felsorolt országokban.
Ettől függetlenül nekem sincs kiragasztva, de lehet hogy ha most hazajovok akkor rakok rá. 3 havonta zöld kártyáért rohangálni sem leányálom.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz freaghill #76634 üzenetére
De nem külföldre. Nekem ez a bajom, hogy állandóan postázgatni kell otthonról, elkeveredik, stb. Nem szeretem.
Most meg az évfordulós felmondással basztak fel. Nem fogadják el emilben a csatolt, aláírt felmondó nyilatkozatot. De faxon igen. Kérdem én, mi a franc különbség van egy nyomorult faxos nyilatkozat és egy PDF között? Egyik se eredeti...
FET-MEN: Őszinte részvétem.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Gyerekek, még mindig folyik az olaj, a nívó viszont maxon van. Ma viszont egy lejtős hirtelen kanyarnál besípolt a computer és alacsony fékolajszintet jelzett egy pillanatra. Lehet hogy megvan a bűnös és nem is a motorolaj ereget ismét?
Mas:
Elnézést Skoda tulajok, de ma le "gagyiSkodázták" a gépsárkányt és közölték ha Audit akárnának, akkor vennének egy ugyanolyan évjáratú Skodát, letépnék az emblémát és ráraknák a 4 karikát. Belülről szinte ugyanaz, mind a designban, mind az anyaghasznalatban. Csak a külső más. Sajnos ebben igazat kell adnom, ültem a minap egy Superb - ben és egy új Passat ban, teljesen olyanok belülről mint az új Audik. Nagyon össze mosódtak a határok.
Ja és azt is megkaptam, hogy "gagyi elsőkerekes, az autó gyártás szégyene".
By 2 BMW-s kolléga.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz ßrainiac #76735 üzenetére
Tudod ez olyan, mint egy agymosas a szektában. Egy légtérben vagyok összezárva velük napi 8-9 órát, kénytelen vagyok hallgatni. Először csak idegesít, aztán már kevésbé, végül csak kicsit, majd semleges, utána pedig már kezd meggyőzőnek hatni amit mondanak.
Meg aztán csak van vmi abban a vesében, ha már ennyien kardoskodnak érte... Több szabadságárcosa van annak az egy márkának, mint a teljes konszernnek összesen. -
Ck.
addikt
Mágus úr:
Nem szép dolog nyaralás közben vkit zavarni, pláne nem egy ilyen hálátlan kéréssel, de Te vagy az igazi szaki, aki meg tud győzni (?)vagy épp eltántorítani. Mit gondolsz a bmw-kről és egy hasonlo koru E46/E39 cseréről? Visszasírnám az A6-ot? Vagy a hátsó kerék teljesen új dimenziókat nyitna meg?
Sajnos nagyon intenzíven elkezdték mosni az agyamat a vese tulajok.
Nagyon kíváncsi vagyok a Te szakmai véleményedre.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz bitpork #76965 üzenetére
És a tobbiek:
Köszönöm mindenki tanácsát, valóban tényleg be vagyok hulyulve. Muszáj lesz legalább egy tesztkör, h lenyugodjak és tisztán lássak.Mas:
A fék hiba jelzés visszajott, de ezúttal nem aludt ki, hanem az ABS-t is kigyujtotta mellé. Remélem ha 4 évig egy fillért se kellett ra költeni, most jöhet egy 100 ezres tétel... -
-
Ck.
addikt
válasz bitpork #76987 üzenetére
Nem az lesz. Most az kialudt és az kiporgesgatlo maradt égve. Aztán az is kialszik majd egy idő múlva ismét be. YouTube tele van ezzel a hibával?
Szabadságos Mágus úr, mit mondasz? Vszinu Piwinek és nekem ugyanaz a problémánk.
Persze lehet hogy a kocka a rossz, tudtommal az ASR is onnan kapja az infót.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz bitpork #76993 üzenetére
Közben beleástam magam a témába és igen, a kocka felel ugyanúgy a kiporgesgatloért is, vszinu ott lesz a gond. Viszont a hiba nem állandó, kialszik, visszatér, kialszik, visszatér.
Ebayen használt garisat találtam most 60 font körül.
De az egyik konkrétan allroadé volt, a másik pedig egy 2003-as simáé. Nem hiszem hogy jók bele.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz bitpork #77045 üzenetére
Ha esetleg Te és Rick tudtok hozzá jó szakit Szegeden, az lenne a legfrankóbb. 1 napomat elvinné a Pest, üzemanyag költségről nem is beszélve. Pixelt nem kell javítani, csak az ABS modult. 10 napot vagyok otthon csak, ezért jó lenne helyben vki. Lehetőleg nem a Polgárék, mert azok aranyér dolgoznak. Orcsikék esetleg?
-
Ck.
addikt
-
Ck.
addikt
Van vmi fejlemény ABS ügyben, Piwi úr?
-
Ck.
addikt
válasz !Overdose! #77321 üzenetére
2.5 V6 benzines 170 lovas Mondeobol ültem át a kis 150 lovas A6 V6 TDI-be.
Az A6 200 kilóval nehezebb és 20 lóerővel kevesebb gyárilag. Mégis megette reggelire a Mondeot, mind gyorsulásban, mind nyomatékban, rugalmasságban és utazó sebességben. Semmi baja nem volt a Mondeo motorjának, mielőtt azzal jönnél.
Most meg hogy picit több a paripa az Ódiban, így végképp aláz, pedig most vagyunk lóerőben ugyanott.
A Mondeo jól ment, de az A6 egyenesen présel.
Ezért is félek megint nagy benzinest venni, mert félő hogy a dizli után csalódás lenne. Engem a nyomaték és az az érzés, hogy belepaszíroz a fotelban, na az engem megvett kilóra.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz tomcsi23 #77330 üzenetére
És VR-6:
Számomra ez teljesen lényegtelen, 2 azonos évjáratú autót hasonlítottam össze, azonos teljesítménnyel. Azt se felejtsétek el, hogy az ezredforduló elején még nem volt minden 2. benzinesre csiga szerelve, márpedig én jelenleg ezekben az évjáratokban mozgok.
De akárhogy is nézzük, a dízel motor turbó nélkül is nyomatékosabb az azonos benzinesnel. Nem megy jobban, a benzines lenyomja, de attól még nyomatékosabb. A fizikát nehéz megb@szni. A dízelnél ha engeded a kuplungot már szinte kapar az autó, míg benzinesnél csak - csak megindul.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen