-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
Na holnap hajnalban indulok a kompóttal és az Ódival haza. Előtte Stuttgartban egy kis kitérő, aztán irány Szeged és a doktor bácsi. Reméljük nem lesz nagy gond. A motorolaj szint továbbra is változatlan, pedig csöpög vmi. A hutoviz fogy, nekem van egy olyan gyanúm hogy csak az keveredik fel az alsó burkolaton megmaradt korábbi olajsárral és amiatt van pici érményi nagyságú olajos pötty alatta. Meglatjuk.
Porki, otthon leszel mostanában? 2 fős minitali megint?[ Szerkesztve ]
-
-
Ck.
addikt
Megjöttünk. Átlag fogyasztás 7 liter.
-
Ck.
addikt
A termosztát drága mulatság?
-
Ck.
addikt
Na indulunk Porky-val BMW-ket nézni.
-
Ck.
addikt
Uraim, a 2000/12. havi A6-ba bele megy-e az RNS-E? A Symphony 2-vel meggyűlt a bajom, fizikálisan nem tudtam a helyére passzírozni, 1 cm-t kilógott, akárhogy rugdostam.
-
Ck.
addikt
-
Ck.
addikt
Malac uram,
Be kéne izzítani a kontaktjaid. Kéne az a bizonyos porlasztó csúcs bontottban tegnapra. Fizetés kp-ban és természetben. -
Ck.
addikt
válasz MunezXBK #77953 üzenetére
Nem vagyok arckönyvön, minden formájában elítélem. De most viszont adhatnál azért egy kontaktot.
Rick4:
Mi még nem, de egy szép, nyakig olajos bontós leánynak szívesen felajánlanék pár fizetési formát.Porki:
Ha csütörtökön közbenjárnál az érdekemben, azt nagyon megköszönném.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Srácok, ha RNS-E-t nem találnék rövid határidőn belül és főben járó bűnként 3rd party gyártóhoz fordulnék, Ti milyen technikát ajánlanátok a bűvös 100k-s összegig bezárólag?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Milyen motor az A6 2.4 benzin 2001 quattro? Találtam egy ilyen gépet, de elég messze van, így nem tudtam kipróbálni még. Milyen lenne vezetni a 2.5 V6 dizli után? Érdemes lenne beleugrani a dologba?
Szégyen első kerék után jobb vagy rosszabb lenne, tekintve, hogy ez a motor csak szívó benzines? Viszont kotrik...[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #78101 üzenetére
Nem találom egyszerűen a helyem mostanában...vmiért menekülni akarok az első kerékről. Zavar, hogy gyorsulás és tapadás helyett bizonyos helyzetekben csak kormányt cibál. De csak azóta, mióta felhomályosítottak, hogy hátsókeréknél ilyen nincs, csak az aszfalt és a színtiszta nyomaték.
A béemvé mellett pedig elgondolkodtam mostanában egy kotrón is, így nem lennék a családból sem kitagadva.
Amúgy rosszul menne ez a 2.4-es benzinmotor?
Lehet inkább keresni kéne egy másik 2.5 V6 TDI-t, csak kotróba.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Félreértés ne essék, semmilyen szopórolleren nem érzem magam ülni. Megvan az olajfolyás, amit fél éve cseréltek szelepfedél tömítést, az alól elkezdett folyni, most kapott egy újat. Termosztát szintén cserélve, most kap új szíjakat, 4 új pacskert, az autóra egy hőgombát kellett költeni a 4 év alatt, a kopó dolgokon kívül. Sosem hagyott cserben, minden porcikája szinte új már. Automata váltó is tökéletes, a fogyasztás is baba.
Csak egyszerűen hisztis picsa vagyok, akinek a szar is kesere.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Sracok, most szolt az ABS-es, h tudnak kuldeni masik javítottat. Viszont fel kell programozni. VCDSel vagy mivel lehet? Mennyire bonyolult? Varjam meg inkabb az enyém javitasat? Plusz 2 nap lenne.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ck.
addikt
Na az ótó majdnem kész. ABS vezérlő holnap jön, csúcsot egyelőre még nem találtam, de megy vissza a régi, ha nem lesz másik addig.
Meg lett nézetve a csúcs, az érzékelő totál halott, de a vezetékek jók.
Az autó tökéletesen megy viszont.
Nincs sem erőben, sem teljesítményben visszaesés, fogyasztás baba és hideg - melegen is szépen ketyeg.
Akkor miben lenne jobb az új csúcs?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Mági Mester,
Majdnem kész az autó, tömítések, termosztát, minden cserélve, kb. 15 órás munka volt rajta, kértem a végén egy olajcserét is, de a szerelővel félrteértettük egymást és 5w40 helyett Castrol Magnatec 10w40 ment bele. Épp csak bele lett töltve, lecseréltessem?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Nah ha már ez a játék megy, akkor én is beszállok. Most amikor jöttem haza, kicsit tesztelgettem a gépet az autobahnon:
130 - 2300, 160 - 3000, 180 - 3300 És ha odalépek, még vígan húz.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Srácok,
Ma szereztem 4 jobbféle profilú, ámde használt gumit, a régiek már nagyon öregek és kopottak is voltak. Sajnos most új szettre nem tellett, így jobb híján ez jutott.
Fel is lett ma szerelve, viszont vmi nem okés. Hepehupás országúton a kormány magától elfordul és úgy is marad, nekem kell visszatekernem. Olyan mintha sokkal közvetlenebbre reagálna az úthibákra és a kormányt is berántja a hepe-hupába. Remélem érthető amit írok... A réginél ilyen nem fordult elő.
A gumi lesz a ludas, vagy egy futóműbeállítás megoldaná? Vagy a legtisztább, ha visszamegyek és elmondom a problémám a gumisnak? -
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #79076 üzenetére
Bevallom, nem néztem meg, ők fújták fel.
Annyit mondtam, hogy a gyári értékre fújják ami a tanksapkán van.Terhelve az elől 2.9, hátul 3.2.
Terheletlenül elől 2.4, hátul 2.2.Legalábbis ezek az értékek vannak a matricán 205/55/R 16-nál. Közben el kellett mennem pár dolgot elintèzni, ezért a szerelésnél már nem voltam ott. Mire visszatértem már kész volt.
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #79078 üzenetére
Na voltam kúton, az egyik hátsóban 0,2 barral kevesebb volt, most 2.5 mindegyik, de továbbra se oké. Visszamentem a gumishoz, leszedte az összes kereket, berakta centírgépbe mindet, de nem volt eltérés, a futófelület is egészségesnek tűnik. Ők a futóműre mutogatnak, hogy ott lesz a gond, szerintük a gumi jó.
2-re megyek futómű beállításra, de már telefonon mondták, hogy ez a hiba tipikus gumi probléma, megnézik nagyon szívesen a futóművet, de szerintük a gumiban lesz a hiba. -
Ck.
addikt
válasz !Overdose! #79106 üzenetére
Az én méretemben 110k egy szett sajnos. A mostani 4-es pedig 20k volt összesen. Egyébként én is újat akartam venni, de most cirka 300 ezret költöttem el az útiköltséggel együtt 2 hét alatt, ezért gumiból már csak ez fért bele.
TaaT:
Förtelmes árak.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #79168 üzenetére
Varázsló úr,
Ki lett ma cserélve a jeladós porlasztócsúcs és láttam ma végre én is a bütyköket. Az angol szerelő egy kicsit lódított, nem annyira gyönyörűek, mint mondta, de a szakim szerint ezek még egyáltalán nem rosszak, nagyon messze vannak még attól, amilyenek lenni tudnak:
[link]Mi a vélemény?
A gumis probléma végül megoldódott, kicserélték egy másikra, de munkadíjat akartak felszámolni az átszerelésért. Volt nem kis balhé...
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Kossuth Lajos sgt., Magyar Autóklub melletti gumis, a plázával szemben.
Mágus:
Azért lett bekenve, mert a tömítésben van egy fém gyűrű a csavar lyuknál és ha a natúr tömítést ráteszem, majd vissze a fedelet és összecsavarozom, akkor nem szorítja rá a tömítést rendesen, hála annak az idiótának, aki odatervezte az a gyűrűt. Az a fém karika nem engedi rászorítani, mert a csavart a karika magasságáig tudod csak rászorítani, maga a tömítés pedig lentebb helyezkedik el, lesz egy kis szintkülönbség, ami bőven elég ahhoz, hogy megint elkezdjen ott folydogálni, pár hét múlva ismét. Sajnos ez történt a legutóbbi cserénél is, amikor csak natúran a tömítés lett betéve. Egyszerűen nem lehet rendesen rászorítani vmi plusz kenőanyag nélkül és aztán megint csak kezdődik a folyás.Egyébként decemberre fel van adva a lecke. Vszínű cserélni kell a hengerfej tömítést ha eszi a vizet és akkor már én inkább kivetetném a motort és kicseréltetném a főtengely szimeringet is, valamint az összes kényes tömítést, amihez egyébként nem lehetne hozzáférni. Nagy munka lesz.
Vagy pedig addigra feladom a harcot és átülök vmi másba. Novemberig el kell döntenem.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Nem tudom egyről beszélünk-e, ez egy pici egérlyuk, egy beállásos műhellyel. Bent vannak az autóklub udvarán, jobb oldalon a kerítés felől a legszélén. Vmi Gyuri a tulaj.
És az túlzás, hogy csapat, egy ember dolgozik ott, egyedül. Illetve van most ott egy tanuló srác.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Én soha többet nem megyek hozzájuk, az biztos. Kontár banda.
Leengedték az autót kézifék nélkül, az autó pedig megindult hátra. A bak leszakította a műanyag sárvédő elemet, aztán én szaladtam a kocsi után hogy berántsam a féket. Épp akkor értem vissza a plázàból. Ha épp nem vagyok ott, akkor mi lett volna? Irány a kerítés?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Az a baj, hogy nem a tanuló engedte le az autót, hanem a teljesértékű alkalmazott, konkrétan a "zselés" fekete hajú srác.
Utána még elvárták, hogy a szar gumi átszereléséért megint fizessek munkadíjat, sőt arról győzködtek, hogy ha a centír gépben a gumi jó, akkor jó. A centír gépnek ehhez semmi köze. A nyomvályú pedig egyenest repítette az autót. Ez simán gumi szerkezeti hiba, bármelyik gumis, futóműves megmondja.Amúgy ha gumis és futóműves kell, akkor én már évek óta az Algyői útra járok a Spur-hoz, soha nem volt velük problémám, maximális korrektség és szakértelem.
Emide csak véletlen kényszerültem, mert egyedül náluk volt az én méretemben nyári gumi, tegnapra kéréssel. ANálam egy műhelynek vhogy így kell kinéznie: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Na elhoztam a gépjárművet, a drasztikus olajfolyás megszűnt, de a karternél és az olajhűtőnél látható némi szivárgás hosszabb fél órás járatás után az aknán.
Ebből motor kivétel vagy másik autó lesz. -
Ck.
addikt
Hajnalban indulok vissza a szigetekre az Ódival. Mire kiérek, addig döntsétek el,hogy menjen a háztól vagy maradjon...én már nem látok túl ezen a kérdésen.
Köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen