-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz Mágus2 #117208 üzenetére
Szerintem csak a nagyon regiekben(15+ ev) nincs, az ujabbakban amik mar tudnak direkt hajtani, ott van. A nemet cikkekben WK, vagy WÜK( Wandlerüberbrückungskupplung) neven hivatkoznak ra.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz atenza #117336 üzenetére
Illetve magát az autót mennyire élvezetes vezetni? Futómű, kormányvisszajelzés, mennyire agilis stb?
Semennyire, teljesen neutralis az auto. Ha kemeny futomu kell, akkor Leon2-t vegyél inkább konszernen belül, vagy inkább egy MX5-ot ha nem vagy VW fan. (esetleg Civic ha hatchback kell)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz tresh #117974 üzenetére
Vox:Sonntags ab 17:15
Amugy van rendes muhelyuk is. A kovetkezo olajcseret naluk csinaltatod? -
footy
addikt
válasz zsolt19900 #117975 üzenetére
Nekem az utolso 2 alkalommal Mannol ment bele. Minusz 2 liter fogyasztasban es 15dB-lel kevesebb a zajszint.
Amugy egyaltalan nem veszek eszre semmi kulonbseget mas olajhoz kepest, az allaga es a szine is ugyanolyan 20e km utan mint a tobbivel.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz golfvariant #118208 üzenetére
Amennyire en tudom ezek az autok mar nem igenylik a klasszikus bejaratast. Eleg ha
a fordulatszamtartomanynak az also 2/3-at hasznalodnem taposod az elso 4e km-n.Unokatesomek 3 eve vettek 1.6HDI Focust, minden nap palyaznak vele az elso naptol kezdve, most van 120(130?) ezer km benne es semmi problema nincs az autoval. (tartjak a gyari 30ezres periodust)
(#118210) kk831228
Itt szerintem nem az esetleges magas fordulat a sarkalatos pont, hanem hogy nem ajanlott egyenletes forulattal menni bejarataskor.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
A Golf 5/6 ajtókárpitját tartó patentot hogyan lehet visszatenni alapállapotba? (első+második)
Nekem a középső tányér fel(a képen le) van csúszva és a pöcök széttolta a 4 kis fület. (3.-4.)
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz maximilian4 #118497 üzenetére
Behúzva maradt a kézifék
-
footy
addikt
válasz focvis #128170 üzenetére
Nekem bejott a 150lovas 1.4tsi. A masik forumban irtam is rola:
A sajat tapasztalat nekem 6,2 volt teljesen vegyes hasznalatban. (200-zal nemet autopalyan, enyhe dugo Saarbrückenben es 90-es szakasz Franciaorszagban )
Viszont az a gond hogy ez csak 7gangos DSG-vel van, az meg egy fos. Mivel kovetkezo autonak mindenkepp automatat akarok igy kiesik. Pedig egy 1.4tsi Leon kombi FR minden egyeb igenyemet kielegitene.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Ahogy en olvastam a 6 gangos olajosat egy 7 gangos olajos valtotta.-Szerk-
Aha itt is van.Felreolvastam, a 7gangosnak van 600NM-re tervezett valtozata.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz footy #128179 üzenetére
Na most nem ertem.
Das DSG mit 6 Gängen ist für leistungsstärkere Motorisierungen und Drehmomente von mehr als 250 Nm geeignet. Die Doppelkupplung besteht aus zwei in einem Ölbad laufenden Lamellenkupplungen.
Das DSG mit 7 Gängen gibt es in zwei verschiedenen Spezifikationen:
für kleinere Motoren: Das max. Drehmoment beträgt 250 Nm. Hier läuft die Doppelkupplung trocken ohne Ölbad.
für Motoren mit hohen Belastungen: Das max. Drehmoment beträgt 600 Nm. Damit ist dieses DSG ausgelegt für hohe Drehmomente.Tehat
A DSG 6 sebesseggel nagyobb teljesitmenyu motorokhoz es 250NM-tol nagyobb nyomatekhoz alkalmazhato.A DSG 7 sebesseggel 2 specifikacioban letezik:
- kisebb motorokhoz: Ahol a maximalis nyomatek 250NM. Itt a duplakuplung szarazon fut, olajfurdo nelkul.
- Nagyobb terhelesu motorokhoz : Ahol a maximalis nyomatek 600NM. Ezaltal ez a DSG van nagyobb nyomatekra meretezve.
Viszont hogy most a DSG7 sebesseggel 600NM-re meretezve szaraz-e vagy olajfurdos nekem mar nem egyertelmu.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz 1stVikman #129487 üzenetére
Elegseges. Nem egy raketa, de vallalhato. Egyebkent ha nem bluemotion-t veszel, akkor valamivel dinamikusabb a rovidebb valto miatt.
Nalam nem tul takarekos uzemben is 5L korul van a fogyasztas.
Egyebkent meg probald ki es kiderul, mert mondhat barki barmit, de neked kell egyutt elni az autoval.-szerk-
Minimum comfortline-t vegyel, mert a trendline-ban nagyon otvar ulesek vannak[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz i-sti #129536 üzenetére
Arra enis kivancsi lennek hogy elegge ken-e a 70 fokos olaj, mert nekem mostanaban kb 20 km utan van 70 fokon. Viszont a viz homerseklete nalam alkalmankent plusz/minusz 10 fokkal is elter az olajtol.
Eszaki(es deliben is) orszagokban mas hutokor van es gyakran szerelik az autokat allofutessel.
-
-
footy
addikt
Valaki tudna mondani egy alkatreszszamot 2011-es Golf 6 Variant bal hatso ajtozarhoz?
A VW(ausztria)-nal nem adnak informaciot. -
footy
addikt
Sziasztok!
Az egyik baratom nezett egy Exeot CJCA motorkoddal. Ez meg hiresen fos PD szarmazek motor CR befecskendezessel, vagy ez mar nem nyugos?
koszi
-
footy
addikt
válasz akooos #157126 üzenetére
Mert a kollega nem olvasta vagy nem ertelmezte a kerdesem.
Ez meg hiresen fos PD szarmazek motor CR befecskendezessel, vagy ez mar nem nyugos?
Nem azt irtam hogy ez meg a PD motor, tisztaban vagyok vele hogy mar CR befecskendezesu. Ha jol emlekszem Magus irta hogy az elso 2.0CR-eknel (talan 2010-ig) ugyanaz volt a blokk meg a korites csak a befecskendezes volt mas. Tehat az elnyirodo olajpumpa maradt, a magat ledaralo uzamanyagpumpa maradt, a kiegyensulyozo tengelyek maradtak.
Erre vartam volna megerositest. Kozben talaltam egyebkent egy Exeo forumot ami hellyel kozel meg is erositi a dolgot. Ott azt irjak a MKB CAGA, CAGC und CAHA erintett a problematol, legalabbis 2009.09 hoig.
MKB CGLB, CJCA und CJCC pedig mar attervezett motorok.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
sziasztok!
Trasporter T6-ban a CFCA motorral kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
Mennyire prbolemas egyebkent a biturbo motor? Gondolom a turbo eleg draga mulatsag ha megkotlik. (Fel lehet egyaltalan ujitani?)koszi
-
footy
addikt
Koszi az infot mindenkinek , szerencsere le volt lakva a Transporter belul is ugyhogy nem vette meg a kollega.
-
footy
addikt
Van valakinek infoja rola, hogy mit valtoztattak a 7 sebesseges DSG-nel 2014tol?
Itt azt irjak hogy tartosabb lett. -
footy
addikt
Sziasztokt!
Octavia 3 2014 1.8TSI (CJSB) 4x4 DSG (elvileg 6os) mennyire betegagy? 140e korul van.
Vezerles problema, olajfogyasztas mennyire jellemzo?koszi+ boldog karacsonyt!
-
footy
addikt
Sziasztok!
CYVB (1.2TSI 110LE) motorral van valakinek tapasztalata?
Valami tipushiba vagy varhato kiadas 120-180ezer kozott? (a kinezett autoban 118 van)
A leonban mennyire hasznalhato? A szaraz adatok alapjan nem tunik rossznak, viszont gondolom az "eloadas" gyengebb a mostani Giulietta 1.4TB-hez kepest...koszi
-
footy
addikt
válasz molnarpeter #186992 üzenetére
A koksz szerintem ennel a peldanynal szerintem nem para, mert nagyreszt autopalyan ment. (evi 2xe)
Az olajfogyasztast ki lehet szurni valahogy, vagy csak az elado szavaban lehet bizni?#186993diegho
Talaltam most egyet I-Tech felszerelessel. Vagy ezt vagy FR-t keresek, mert a tobbiben szar(nekem) az ules. Euro 5-ost nem akarok. Max 5eves es magas felszereltsegu modelleket keresek. (Egyebken jah, itt Ausztriaban is a legtobb 1.2es fapados fos)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Autós topik
- Milyen processzort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Motoros topic
- Renault, Dacia topik
- Toyota topik
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Automata kávégépek
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész