-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
2.5 V6 TDI-ben most olvastam masik fórumon, hogy 90 ezrenkent vezérlés csere. Nem 60 ezer?
En eddig 60-ra voltam ráállva, most van benne 47 ezer, jovo heten akartam venni az újabb szettet. -
Ck.
addikt
Srácok,
Pár napja írtam h haverom nagyon kabrió lázban ég, de most képbe került még 2004-2005-ös A6 is.
2.7-3.0 TDI kiesett az óriási karbantartási költségek miatt, ő biztosan nem fog 1800 euróért vezérlést cserélni karbantartás jelleggel. Ismerem. Más dízel alternatíva? 2.0 PD mèg inkabb életveszélyes ugyebár.
Ha jol gondolom, akkor itt ki is esett a dízel motorok lehetősége Nála. Vagy más egyéb amiről nem tudok?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Munez,
Mizu a vizhofokkal, kiderült mi okozza? -
Ck.
addikt
válasz viperabácsi #96123 üzenetére
Folyik az olaj...
-
Ck.
addikt
válasz viperabácsi #96126 üzenetére
Túl barna színű és elég szépen beteríti az udvart...ráadásul anno nekem is folyt, ezért sajnos felismerem.
Ettől még persze el lehet állítani a vérzést és lehet belőle jót venni, csak nagyon alaposan át kell nézni, fel kell emelni és bemászni alá. Az udvaron lévő foltokra pedig rákérdezni.
-
Ck.
addikt
válasz viperabácsi #96132 üzenetére
Nagy része vszínű a mosás, de 99%, hogy van közte olajcsepp is, de ne legyen igazam.
Egyébként mire ez a nagy lelkesedés, konkrétan ez ennyire jó árban lenne? Miért jó ár ez?
Enyém 2 évvel idősebb ugyan és A6, viszont állófűtéstől kezdve prosztatamasszázsig minden van benne, kívül-belül megszólal, mégis nem rég többen is azt mondták ph-n, hogy 600 ezer a piaci ára ezeknek.. Ehhez képest ez 1.350.000,- Ft lepapírozva. Dupla annyi. Miért?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #96135 üzenetére
Ha ez megér ennyit, akkor az enyém is. Vagy akkor ez se. A szín meg relatív, nekem kifejezetten tetszik és tudatosan vettem ezt, miután végignéztem vagy másik 10 lestrapált magyar és külföldi sz@rt. Végül 1.390.000,-ért ezt vettem.
Előbb vennék bármikor ex taxit, mint egy ismeretlen előéletű autót olyan tulajtól, aki olajcserét csak szórólapokból hallott, aki a turbó visszahűtést hírből sem ismeri pálya után, a reggeli hideg motort kinyomott kuplunggal, már rükvercben várva indítja és az első főtengely fordulatnál már ugrasztja rá a kuplungot és uccu neki...aki addig hajtja az olajsárral, amíg ki nem rohad alóla.
Ugyanis ez esetben az autó az ember munka eszköze és a saját érdeke is megfelelően karbantartani. Na persze nem magyar körülményekről beszélek.
Olyan sok mindent nem élhetett meg, ha még eredeti rajta a turbó, se ahhoz, se a váltóhoz nem kellett nyúlni.
-
Ck.
addikt
Az előző autóimmal töredék idő alatt több bosszúságom és problémám volt.
Itt 5 év alatt összesen egy O gyűrű miatti rejtélyes olajfolyást, egy ABS kockát, egy háromszög relét és egy, a saját hibám miatti EDC halált tudok felmutatni.
A tényleges össz javítási költség 6.000,- + 35.000,- 4.000, - + 65.000,- Ft, mindez 5 év alatt, anyag + munkadíjjal együtt.
Azért ez nem rossz mérleg 5 év alatt, tekintve, hogy dízel is, automata is, emellett a rettegett motorral szerelt is, plusz még ennek tetejében színes is.
(Az már más kérdés, hogy hogyan és mennyivel húztak le a szigetország pékei, az se nem alktrész, se nem munkadíj, hanem tanulópénz, ami bárhol, bármiből lehet az eéetben....)
Mellesleg korát meghazudtoló állapotban van kívül-belül, alul-felül, mindenhol eredeti a fényezés, soha nem volt törve és sehol egy rozsda folt.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Hétvégén nagybevásárlás...
Motor olaj, szűrők, szervo olaj, hűtővíz, pollenszűrő és wunderbaum.Aztán hamarosan egy 2000 km-es túra haza. Ezzel kapcsolatban a kérdés, hogy az adagoló vezérlőjének megóvása érdekében érdemes egy ekkora távolságnál is már fél tanknál kiállni a pályáról némi utánpótlásért? Általában 2x kell megállni tankolni út közben, de így egy picivel hosszabb lenne az út. 5 év alatt eddig folyamatosan bite tanken pilácsig jártam, de mióta kész lett az adagoló, nagyon odafigyelek, hogy fél tank alá ne menjen.
Mindent az autóért.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Ma kelés után nagybevasarlas.
Jöhetnek az olaj tippek. -
Ck.
addikt
Azt kifelejtettem, hogy UK-ban polcokról leemelhető és itthon is ismert olajokból nem sok van, a választék elég szűk:
Elsősorban amik könnyebben beszerezhetőek:
Castrol, Valvoline, Shell, Mobil 1 és talán még a Motul, bár ez utóbbi sem vmi gyakori ittA legnagyobb bajom a szabványokkal van, megnéztünk most pár elektronikus gépkönyvet és az 505 01-es szabványt írja elő mindhárom szoftver.
A Mobil 1-et több helyről is ajánlották, viszont az 5w40-es olajuk az csak a 504 és 507-es vw szabványt tudja, míg a 0w40-es pedig csak az 505 00-ás jóváhagyással rendelkezik.
Ugyanakkor írják azt is, hogy mindkét olaj megfelel az 505 00 és 01-nek is, de vmiért mégsincs jóváhagyva. Szóval nem tom. :SEgyedül a Castrolban és a Motulban találtam eddig hivatalosan jóváhagyott 505 01-est.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Hehe, jól felkavartam az állóvizet, köszi a segítséget srácok, végül kettő olajra szűkűlt a kör, ami itt is viszonylag egyszerűen beszerezhető:
- Castrol Edge Turbo Diesel Titanium FST 5w40
- Eneos Premium Hyper 5w40A Castrol mindenféle spéci csili-vili titániumos, dupla olajfilmet képező űrtechnológiát ír és ez kimondottan diesel olaj, míg az Eneos benzin/diesel-be egyaránt jó, nem annyira specifikus, viszont japán és azt is dicsértétek páran.
Kicsit már túllihegem, de a legjobbat akarom a kis 2.5 V6 TDI-nek.
Szervo olajat is megyek venni, viszont nem tudom mennyi kell bele. A gépkönyv mennyiséget nem írt, csak azt, hogy G002 000 kell bele.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Magi mester,
0w40 szerinted nagyon vekony lenne nekem?Servo olaj mennyisegrol van vmi infod?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz szőröscica #96383 üzenetére
Köszi, akkor van még egy befutó.
Most akarom rendelni a G12-es hűtővizet is, de nem tudom mennyi kellene pontosan? Munez?
-
Ck.
addikt
Röhely, voltam ma három autós boltban és sehol nem tudtak adni G12 hűtőfolyadékot, de más egyéb szabvány sincs. Mindenhol csak "univerzális" piros és kék folyadék van, ami kompatibilisnek van hirdetve minden autóra. Hihetetlen ez az angol autós társadalom....
Mindenesetre még nem adtam fel, ha más nincs, akkor megpróbálok ebayről rendelni?
Ti beleraknátok univerzálisnak nevezett hűtőfolyadékot? -
Ck.
addikt
Na berendeltem az olajat is végül, jön az Eneos Premium Hyper 5w40.
Minden megvan szinte, mar csak a szervo olaj van hatra, fogalmam sincs mennyi kell és a gepkonyvben sem találtam mennyiséget. :S
[ Szerkesztve ]
-
-
Ck.
addikt
Mióta van 2012-es hibrid TT? Hány lojjerős lehet? Egy 20 év körüli miss plázabiccs vezette, akinél elég nehéz volt eldönteni, hogy vajon a körmei vagy a szempillái a hosszabbak. Más meg nyomorog.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #96574 üzenetére
De vajon mennyi? 1 liter elég enyimébe? Nem tudom mennyit vegyek. Es az a baj eddig senki se tudta. gepkonyv de, autós bolt se.
Fboy:
Az ABS vezérlő meghalt vszinu.
A jo hír, hogy emiatt nem kell az egész egységet cserélni, mert javítható. Viszont mindenképp kell egy diag előtte.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Mai program:
Fincsi Eneos olaj, Mann olaj- levegő és aktívszenes pollen szűrő, fék olaj és hűtővíz csere.
Aztán rövidesen klíma tisztítás es jöhet a nyár.
A szervo olaj csere egyelőre elnapolva.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Mági Mester,
A6 C5 2.5 TDI AKN-be a 8D0959455L klímaventilátor kompletten motorostul mindenestül helyettesíthető-e a 850959455R-rel? Miben lehet más? Más lehet az áramfelvétele, ill. más egyéb dolog? Vagy simán jó az is?
Köszönet
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #96685 üzenetére
Igen, most vettem egy nem működőt ebay-en, az pont ilyen. Amit az enyémből halásztam ki, az szintén L-es, a kábelhossz is megegyezik, de a csatlakozó eltérő. Egész pontosan 2 csatlakozó van rajta. A kábel ketté ágazik ágazik és mindkettő végén 1-1 csatlakozó van, a másikon meg egyben van a két kábel és úgy megy a csatlakozóba.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Uraim, ha bárki tud segíteni egy A6 C5 gyári cikkszámmal, vagy forrással, ahol meg tudnám venni, azt nagyon megköszönném:
Anno 2 éve vettem egy hiperszuper 2 din-es rádiót, ami végül eladásra került.
A lényeg, hogy anno nem ment be a helyére olyan simán, ezért a gyári Audi 2 dines kereten egy picit faragnom kellett, végül sikerült eltörnöm
Azóta végigjártam egy halom bontót, ebay-t és még a Porsche Hungáriát is. Mindenki csak olyan keretet tud szerezni, amibe a kis 1 dines Audi Chorus rádióm széle kilóg, mert a Chorus szélesebb, mint a keret rádió slotja.
Pedig korábban az eredeti kerettel tökéletesen passzolt, de sehol nem találok olyat.
Különös ismertető jele, hogy a vészvillogó háromszög keretével egybe van építve. Próbáltam fordítva, direkt a vészvillogóhoz keresni keretet, ami egybe van építve a rádió kerettel, de nem találtam ilyet.Nagyon bosszantó, hogy már 2 éve vadászom.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz ßrainiac #96734 üzenetére
Szép gép, biztos szedi a cipellőket.
Viszont durva, hogy a piac mennyire furán működik itthon.
2000-2002-es A6-ok 800-ért mennek (állapotuk ennyiért erősen kérdéses), ugyanez az évjárat A4-ben vagy Golf4-ben már 1-1.5 M, a legtöbb hasonló korú Passat szintén 8-900 ezer pénz.
Valamit vagy nagyon benéztem és nem ennyi az áruk az A6-nak és a Passatnak, vagy ennyiért csak bontószökevényt kapni.
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #96763 üzenetére
Hehe, durva amit ezek a CR-ek tudnak...nálam egy komolyabb emelkedőnél elég nehéz computer szerint 10 alatt tartani...
Viszont az elmúlt 1 hónapban (naptári pontosággal, március 3-án kelt újra életre) beletettem 4500 km-t, volt közte rengeteg emelkedő, dugó, város, autópálya, sima országút és 2 sávos 110-es autóút sok-sok körforgalommal fűszerezve, így lett az elmúlt 4500 km átlaga 8.5 liter.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Tegnap Ódi elütött egy kismadarat.
-
Ck.
addikt
Pedig csukott szemekkel látom magam előtt a jövő képet, amikor feltámad ismét az adagolós korszak egy sokkal kifinomultabb technológiával, ami 5x akkora nyomáson és sebességgel fecskendez be, mint a CR társai, sokkal egyenletesebb járás, kulturáltabb hang, kevésbé szúrós szag, az emissziós értékek és a fogyasztás pedig töredéke lesz a mostani átlagnak, a teljesítmény és a nyomaték pedig még a legelvetemültebb benzin őrültnek is mosolyt fog csalni a szájára.
Le is védetem gyorsan az ötletem, még mielőtt valaki ellopja és pénzt csinál belőle.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Néhány hónapja még téma volt nálam benzines alternatíva is, de mára ez teljesen megváltozott.
Asszem mostanában nem lenne kifizetődő egy sokhengeres automata benzines gép...az elmúlt 32 napban köbö 3.900 km belement az Ódiba.
V6 TDI ide-vagy oda, akárhogy számolom is, egy hasonló hengerszámú és teljesítményű automata benzines min. 3 literrel tuti többet kajálna.
Az havi cirka 50 ezer pénz, ha nem is lineárisan ennyi lenne 12 hónapra vetítve, akkor is évi 500-600 ezer küönbséggel simán számolhatok...Úgy látszik át kell állnom a 3-4 havi olajcserére is.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz LuckyL #96876 üzenetére
Én se, azért raktam bele macskakaromba. De hamarabb elhiszem erről, hogy olajat cserélt, mint egy tipikus, magassarkúval kárpitlyuggatós női tulajról, aki a jéghideg motort már kinyomott kuplungal rükvercben várva indítja, majd az első fél főtengely fordulatnál vágja is rá a kuplungot és a gázt, hadd szóljon.
Az a durva, hogy nap mint nap ezt csinálják a kollegák a vadiúj autókkal is.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #96889 üzenetére
Uram,
Kolléga nagyon akar egy 2004-2005 körüli A6 dizlit. Most akarja venni, nem akar mar tovább várni, hogy osszesporoljon egy újabb evjaratra.
Ha jol gondolom, egyedül a 3.0, ami nem egyenes öngyilkosság?
Vezerlest ott mikor kell cserélni? Valóban váltó ki/be?Esetleg 2.0, ha vásárláskor azonnal cserél olajpumpat? Az mekkora móka?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #96892 üzenetére
Azt írtam, hogy egyedül az nem lenne öngyilkosság.
Egy csere intervallumot tudnál még nekem írni?
Van naftaja a srácnak, azzal nincs baj, csak hülye angol.
Olajcserere általában 2 évente hordják az autókat es csak akkor javittatnak rajtuk bármit, ha mar csak a sárga angyal hozza az autót haza. -
Ck.
addikt
Most jövök a városból.
Elkentem egy Imprezat. -
Ck.
addikt
válasz freaghill #96950 üzenetére
Na akkor sorban:
Először is, nem parkolt, a zöldre várt.
tomcsi23:
A kérdésed melyikre irányult?porki:
Mit jelent az az "ennyire nem kímélem"? Mennyire az az ennyire? Felgyorsultam kb 20-ról 70-re, még csak nem is padlógázon. Ha ez gyilkolás, akkor inkább átülök egy Marutiba. -
Ck.
addikt
Passatoknal mikor váltotta a 2.0 CR a PD-t? 2007 vagy 8?
Van átfedés még az években?
Ha jól látom a lojjero megegyezik, az alapján nem lehet kimatekolni. -
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #97021 üzenetére
Nem gyári, de nem hiszem, hogy Febi név alatt el mernének adni, vmi hitvány minőséget.
Ha meg igen, akkor leperelném rajtuk, abban jó vagyok. Egy paki kereskedést már tönkretettem, addig pereltem őket a besült motoros Laguna után, hogy végül le kellett húzniuk rolót.Egyébként a láncseréhez való bontás során változtat vmin a dolog, hogy automata vagy manuális váltóval van szerelve? Gondolok itt arra, hogy egyik kisebb vagy nagyobb helyet foglal, mint a másik.
Porki:
Elvileg jó, legalábbis itt kint ennek neve van és rengeteg itteni szerviz dolgozik velük, valamint autós boltokban is a top beszállítók között van.
Ugyanakkor rengeteg gyári alkatrészből is van gyatra minőség, ezért nálam ez nem feltétlen szempont, hogy mindenáron gyári legyen. Az enyémbe se gyári vezérműtengelyek fognak kerülni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen