-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
Úgynézki, talán Ódi mellé be tudnék még újítani egy másik konszernt is, az összeg egy részét a cég finanszírozná, a másik része saját zsebből menne, szóval nem lenne olyan vészes. Viszont a szerviz az én dolgom és nem akarok rollerezni, az elég volt anno a Lagunával.
Egyelőre csak a gondolattal játszom, lehet nem is lesz belőle semmi.
Az összeg viszont limitált, C6-os A6 nem jön ki belőle, vagy csak bontószökevény, úgyhogy 2006-2008 körüli Passat és Octavia van szem előtt. Csakadízel, a cég mást nem is enged, de a futás is évi kb. 30-40 ezer km.Kérdés:
Írtátok, hogy az első szériás CR is ugyanúgy betegágy, mint a 2.0 PD. Már pedig ezek főleg ezzel vannak szerelve.
Ha muszáj vmelyik ujjamba harapni, akkor utolsó széria környéki 138 lovas 2.0 pdtdi, vagy első szériás, szintén 138 lovas 2.0 cr?A DSG is nagyon piszkálja a fantáziám, de ott meg főleg csak 2006 körüliek vannak, amikben jellemzően 2.0 pd van, kivéve pár Octavia, ahol van néhány 105 lovas 1.9 pd még, de az is elég ritka és szerintem karcsú is.
Nem szükséges mindenáron konszern, bár én szeretem a márkát és szívesen választanék innen ha úgy alakul, de ha Ti szakik azt mondjátok, hogy ennél az évjáratnál jobban járnék inkább egy Volvo vagy vmi más, japán, francia, egyéb német dízellel, mert éppen ilyenkor azok jobban sikerültek, akkor azokat is számításba veszem. Nem most kell döntenem, csak terepet mérek fel.Köszi
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Végre fixalodott a szabim, aug. 12-28-ig.
Bárcsak lenne egy második tali is. -
Ck.
addikt
Valaki help meee pls!
tegnap sikerült a 4. autós bolttal is sikeresen összevesznem, egyikse tudta megmondani, mennyi szervo olaj kell az ótóba.
Az egyik szerint 1 litermek elég kell legyen, a masik 3-at mondott, a következő egy 5 literest akart vetetni, az tuti elég.
Nem akarok feleslegesen pénzt kiadni a semmiért, de addig lecserélni se tudom, amíg nincs masik folyadék hozza.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Mi egyszer raktunk élő állatot az előző autó utasterébe, az új tulaj azóta is siratja a bőr kárpitot és üléseket.
Kutyának/macsáknak autóban csakis ölben a helye, vagy ha nagyon muszáj, akkor a csomagtartóban, esetleg ha van türelme az embernek hozzá, akkor kell neki varrni egy kiscipőt, azzal már vígan trónolhat az ülésen, nem szakíta ki a körme a drága bűűrt. Párom készített már párat.7600 GS:
Köszi, privi ment.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Miattam robbant ki az egész baj, az adagolos móka óta túlzásba vittem a privátokat.
Elnézést!
Inkabb én lépek le, mintsem hogy távozz.
A topic nélküled már nem lenne az, mint volt.
Maradj. Az en autóm is Neked köszönheti, hogy nem a bontóban csücsül. Nélküled már rég ott lenne.
Az embereknek szükségük van Rád.
Maradj.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Üdv Urak,
Folytószeleppel kapcsolatos kérdésem lenne, A6 2.5 V6 TDI, AKN.
Amióta megvan az autó ilyen, a kelleténél keményebben áll le. Először folytószelep hibára gyanakodtam, de ma teszteltük, működik. Ha kézzel állítjuk le a motort a szelepnél, akkor szépen áll le, teszi a dolgát a szelep.
Viszont ha rendesen kulccsal, akkor keményen, rántva áll le, viszont attól még behúz a szelep, csak nem időben.
Késik. Kb. egy fél mp.-es késés, így amikor behúzna, addigra a motor már kezd leállni és emiatt rázva áll le. Ha én nyomom meg a szelepet, akkor tökéletesen sima a leállás.
Kérdés, mi vezérli a folytószelepet? Mi mondja meg neki, hogy mikor húzzon be és mi okozhatja a késést? Van vmi relé, vagy bármi más, ahol el lehetne indulni?Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #97473 üzenetére
Utánanézünk ezeknek is, köszi.
VR6-fan:
Fogalmam sincs elektromos, vagy mágneses-e, kiderítem, de talán Munez kolléga is tudja rá a választ.
Igen, vákuumos.
Ha az ecu-nál is késés van, akkor az mit jelent? Szoftveres probléma alatt mit értesz? ECU csere? Létezik olyan, hogy minden más oké és egy ilyen miatt kell másik ecu?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Ha már úgyis elkezdem lassan a teljes felújítást apránként, kezdve a vezérmű tengelyekkel, karban tartás jelleggel a váltót es az adagolót is felújítanam. Nincs bajuk, de miért ne. Ha már elkezdek vmit, akkor legyen teljes.
Kérdés:
Jól működő VP44 mechanikus részének a felújítása miből állna es kb mennyit kóstálna, hol érdemes csináltatni? -
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #97677 üzenetére
Hát annyi pénzért mar tényleg lehet normális autót venni.
Itt viszont 2500-3000 font körül mar 2006-2007-es Passatok vannak. 2.0 PD + DSG.
1.1 - 1.5 M durván. Ezért kérdezem. Erre ha még rájönnek a cuccok pluszban, talán még az se olyan vészes. De szopni akkor se akarok. -
Ck.
addikt
Estét Urak,
Jelentem kicseréltük a vákuumcsövet egy újra, de a helyzet nem javult, ugyanúgy keményen áll le.
.
Második körben kicserélném azt a bizonyos mágnes szelepet is, ami vezérli a fojtószelepet, van is rajta egy szám, legalábbis ezt sikerült leolvasni: 1J0906263AViszont neten erre nem nagyon találtam semmit. Próbáltam online etka-ban is, de nem jártam sikerrel.
Mi lehet a pontos cikkszám, ill. az angol neve ennek a mágnesszelepnek? -
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #97757 üzenetére
Nem tudok róla, hogy lenne, de ez nem jelenti azt, hogy nincs is. Az utastérben nincs erre vonatkozó utólagos pilács, sem kóbor kábelköteg, de még nyomozok. Átnézem a motorteret, hátha találok vmi árulkodó jelet.
Amit írtam cikkszámot, azzal lehet vmit kezdeni? Ismerős Neked?
7600 GS:
Köszi, ment a válasz.
-
Ck.
addikt
Ma vettünk haversrácnak egy Audi A4 Cabriolet-et, 2.5 TDI 163 le, 2003.
Nagyon alkalmi vétel volt, gondos tulajtól, rendszeres motor- és váltó olaj cserével, végig Audiba és 2 másik országos szervizpontba hordva, számlákkal és igazolt óraállással...úgyhogy jelenleg nagyon happy a srác.
Előtte megnéztünk 3 trágyarakást, ez igazi felüdülés volt mellettük.
Viszont "sajnos" Multitronic a drága, jelenleg tökéletesen működik és a cél, hogy ezt az állapotot meg is őrizzük.
Holnap jön majd pár kíp. Amúgy baromi élvezetes úgy vezetni, hogy gyorsul az autó, de semmi érezhető váltás nem történik, szinte mint egy dodzsem. Picit irigykedek is az én hagyományos Tiptronicomhoz képest...még ha karbantartás igényesebb is. De nekem viszont állófűtésem van, na az meg az övében nincs.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Mire figyeljek oda haverommal és a Multitronic-kal? Kezdő automatás.
A váltó eddig rendszeres törődést és olajcserét kapott szűröstül. Jelenleg tökéletes, hidegen-melegen szépen vált, finom leheletnyi gázpedál kezelésnél is tökéletesen működik. Mi kell hozzá, hogy így is maradjon?
Mik a kezdődő hibajelenségek, amit időben ki kell szúrni? -
Ck.
addikt
Mágus Mester,
Help plíz, a sztori folytatódik:
Az előbefecskendezési idő beállítása óta a hidegindulás kipipálva. Viszont azóta a melegindítás lett néha kissé darabos, 10-ből kb 5x nem azonnal pöcc, hanem akár 2-3 x is be-berobban mielőtt teljesen beindul. Ugyanaz pepitában, mint amikor hidegen indult szarul.
Néztünk ismét egy dinamikus előbefecskendezési grafikont, az én értékem teljesen pontosan középen van az alsó és a felső határ között.Mit javasolsz? Vegyük még feljebb? Vagy máshol kell keresgélni?
-
Ck.
addikt
Jol látom neten az árakat itthoni műhelyekben, hogy VP44 mechanikus részének a felújítása 40-70 ezer pénz között van?
-
Ck.
addikt
Cserélném, de csak használtra tudnám, ami lutri. Újat meg nem lehet kapni, legalábbis itt kint, otthon nem tudom mi a helyzet. Audinál rendelhető, 5 x 110 ezer + 1 x 198 ezer Ft a 6 db csúcs.
Munez:
Nem vagyok fent, Zuckerberg gyűlölő vagyok. Esetleg árulnak felújított porlasztót?
Jut eszembe, Neked milyen szagú a kipufogó gáz melegen? Régi diesel szaga van, vagy ugyanolyan savanykás, mint a mostani dieseleknek?
Haverom 163 lóerős 2.5 TDI-jének teljesen más szaga van, mint az enyémnek. Az övének teljesen olyan savanykás, új diesel szaga van. -
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #97932 üzenetére
Es lehet porlaszto csucslit ujonnan venni 2.5 TDI AKN-hez? Illetve ha otthon nem is talalnek enyimehez valot, az eszaki szomszedfoldrol tudnal-e nekem szerezni, ha szepen megkerlek?
tresh:
Bocsi, igen a komplett porlaszto kerul annyiba a Porsche Hungarianal, mashol eddig nem is talaltam. Csak a csucsrol fogalmam sincs lehet-e kapni es vajon mi penz.
Ezert gondoltam, hogy elmegyek vmi diesel muhelybe, ahol szakszeruen fel tudjak ujitani a mostaniakat.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz bitpork #97959 üzenetére
Pici fogyasztásról jut eszembe.
Most amikor elhoztuk haverom A4 cabrioját, 2x kellett elmenni érte, össz-vissz 1400 km ment a pici kocsimba, nagyrésze pálya 110-el, kevés város, nyugis vezetés de azért néhány keményebb gázpedál kezelés.
Szumma szummárum, 6.4 liter / 100 km[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz bitpork #98075 üzenetére
Ez így igaz, a hangsúly a szerelmen van.
Nekem pl. most nagyon megtetszett spanom hétvégén vett A4 Cabrioja. Oly annyira, hogy elkezdtem baromira irigy lenni rá. Lehet, hogy nekem is kéne egy ilyen.
Egész éves használatra, fő autóként, úgy hogy másik autó nincs és csak csillag garázs van, nagy hülyeség ponyvatetős kabriót tartani? -
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #98080 üzenetére
Nem múlt héten, kb. 3 hete. Viszont zűrök vannak a kinti hatóságokkal, szóval ha csak nem tudok vmi okosat kitalálni, akkor haza kell vinnem, vagy angolosítani.
Eladni semmiképp nem fogom, de lehet, hogy hazaköltözik a fenti okok miatt.Viszont attól még lebeszélhetnél a kabrióról.
Más:
Mitől függ egyébként a színes kijelző? Haverom 2003-as Cabriója színes központi kijelzős, a bitte tanken, a fedkomp, átlagfogyi, ajtónyitás jelző, kiégett izzó, stb. mind színes ábrakkal mutatja. Volt a kezem alatt mostanában pár Audi és eddig csak 2006-tól fölfele láttam színes kijelzőket. Néztem most szintén eladó régebbi A4-eket, szintén mind csak egyszínű piros kijelzővel van. Hogyhogy haversrácé színes 2003-as létére? Ez még a sima hűtőmaszkú pedig, nem a morcos tekintetű. Vagy úgy lehetetett össze legózva?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz bitpork #98082 üzenetére
Furcsálnám, ha extrában 2003-ban kérhető lett volna. De ki tudja...viszont se tempomat, se ülésfűtés full bőr létére. Szóval az első tulaj elég érdekesen gondolkodott extrák terén.
Egyelőre velem még nem megy a szivózás, viszont a mostani kompátkeléskor már automatikusan regisztrálja a rendszer minden athaladó rendszámot, az utasok személyes adatival együtt és ez alapján nem nehéz kiszűrni, hogy ki az, aki nem legálisan használja az autóját odakint. Adót pedig külön nem fizethetek utána, csak ha angolosítom, szóval esélyt sem adnak a legális használatra. Angolosítani meg nem fogom csak azért , hogy x idő múlva itthon ismét honosítsam több százezerért.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Irány vissza a szigetekre...jó volt itthon, legközelebb augusztusban jövök.
Egy minitali remélem összejön akkor. -
Ck.
addikt
Haver kérdezi, h Multitronic nagyon meredek, közel 90 fokos emelkedőn visszagurulhat-e D-ben?
Normál emelkedőknél a D rendben megtartja.
Amit viszont én vettem észre, hogy nem kúszik akkora sebességgel, mint az enyém, az övé lassabb. -
Ck.
addikt
válasz bitpork #98358 üzenetére
Köszi, ez annyira pont elég, hogy a srác ne parázza szét magát.
Amúgy most is mentem vele egy nagyobb karikát, igazi elvezet.
Semmi nyúlás nincs, mint a simánál, amíg megjön a lock up, itt a nyomaték állandó és mar az első pillanattól kezdve húz. Nagyon finom.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Lehet-e vhogy kalibralni a computer atlagfogyi kijelzeset? Akarhogy nullazgatom, a rengeteg körforgalom miatt nem tud rendesen beallni es folyamatosan masfel-2 literrel tobbet mutat a valosagnal.
-
Ck.
addikt
Fejlemények kemény leállással kapcsolatban.
Ma kicseréltem haverom mágnes szelepére, de semmi változás nem történt, ugyanúgy csúnyán all le.
Ugyhogy ez a rész is kizárva.
Merre kellene tovább indulni?
Motor vezérlő frissítést ki tudna nekem?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen