-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99306 üzenetére
Rendben, akkor rendelem a MAF-ot. És az a csörgés, ami minden esetben 3200-as fordulaton egy pillanatra jelentkezik, az szerinted mi lehet? Tudom egy hangot távdiagolni nem egyszerű, felvenni még nehezebb, mert a motor zaj elnyomja...Viszont egyértelműen a turbóból jön, más nem is nagyon van ami fordulatszámmal lenne összefüggésben és mindig ugyanannál a fordulatnál zörög. Fölfele 3200, lefelé amikor visszaesik a fordulat, akkor 2800-nál megint egy csörgés. Olyan, mint amikor oda-vissza nyit-zár vmi szelep és akkor csörög egy pillanatra. Ehhez tudnám hasonlítani.
Merre kezdjünk el nézelődni?Amúgy ma sem alszol?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Az előbb majdnem nekimentem a tesco parkolóban az előttem lévő autónak. Beesett a fékem, elment a fékolaj.
Műszerfalon semmi hibajelzés, de fék nincs. Alig tudtam megállni.
Motorháztető felnyit, az ABS kockából folyik.
Egész pontosan a kocka oldalán van 2 vakdugó. 2 kis fekete patent. Az egyik alól szivárog az olaj a fék pumpálásra. Vattafakk.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Kivettük a kockát, levettük azt a 2 kis fekete patentot, alatta 2 gyári lyuk van. Az egyikből pumpálásra ömlött a fékolaj.
Nem tudjuk, hogy az a lyuk mi célt szolgál, miért van ott.
A kockát szétszedni nem lehetett jobban, egy öntveny az egész. Majdnem trailer lett belőle.
De aztán jött egy ideiglenes ötlet.
Hogy haza tudjak jönni, ütöttünk egy szöget abba a lyukba, majd beragasztottuk. Teszteltük, megfogta, stabil mint Katiban a gyerek, nem szivárog már ki az olaj.
Aztán le a 4 kerék és végig kellett légteleniteni a teljes rendszert. Szinte az osszes fékolaj elfolyt.
Hazajöttem, volt vegig rendesen fék.
Most egyelőre keresünk vmi robbantott ábrát, hogy az 2 gyári lyuk mi célt szolgál, és mi van mögötte. Szelep, stb?
Ha találunk vmi infót, utána meglátjuk hogyan tovább.
Vagy lefalazzuk tejesen a lyukat, vagy kap egy masik kockát, ami ugyanúgy beszarhat. Nem is értem mi történt igazából.
Egyik pillanatról a másikra. Minden előjel nélkül. Aztán amikor teszteltuk, utána mar sipítozott bezzeg, hogy brake system error.
De előtte kellett volna.Munez,
Ha a motortérrel szemből állsz, a kocka bal oldalán van, 2 kos fekete patent. Ha a patent nincs már meg, akkor pedig csak 2 kis szelep szerű lyukat látsz, mellettük pedig 2 cső megy még a kockába.
Lehet neked más fajta ABS pumpad van.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Ez nem fair.
Nem találok egy darab ABS kockát se értelmes áron, ami az enyémhez való.
Tele van az ebay 30-40 fontért 2002-es A6-ba valoval, de bezzeg az enyémhez összesen van 2 db, az is Nemetorszagbol, 90 ezer pénz. Az új meg tényleg horror.
Bezzeg a többivel rogyásig van az ebay, fillérekért.
Mágus, szerinted ezt a kockát lehet javitani?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz bitpork #99372 üzenetére
Viszont lehet, hogy egy trabi is hamarabb szólt volna, hogy háló, nincs féked!
Szerencse, hogy parkolóba beallaskor ment el. Mi lett volna pályán? Meghalok?
Bezzeg miután ujrainditottam a gépet, sipákolt egyből hogy nincs fék folyadék.
De ugy ment el, hogy semmit nem jelzett be közben. Egyszer csak beesett a pedál. -
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99380 üzenetére
Közben kiderült, a 2 fekete patent mögött a kockában 1-1 nyomastároló szelep van, külön egy-egy fékkörhöz.
Az egyikhez tartozó gumigyűrű ment szét vhogy, azért nyomta ki az olajat.
Egyelőre a szög teszi a dolgát, ma le lesz végleg falazva, de emiatt par tized Mp-el később épül fel abban a körben a nyomás, de a szelep ugyanúgy ott is nyit és az ABS is működik rendesen.
Ettől függetlenül nem marad igy természetesen.
Ezeket a számokat sikerült leolvasnom az egységről:
0 265 220 525
969/03/11/6603
8E0 614 111 AH[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99385 üzenetére
Köszi szépen, hogy utánanéztél, most annyit tudok tenni, hogy nyitott szemmel járok és keresgélem folyamatosan, mást nem tudok tenni egyelőre. Hétvégén elnézek bontóba.
Újabb kocka ami ugyanőgy 2,5 A6 automatához van, gondolom nem lesz jó...Amúgy ma meg lett nézve a turbó, amennyire lehetett. Nem lóg, mechanikailag rendben van, meg is lett dicsérve a korához képest.
Viszont a hang továbbra is kérdéses. Megpróbálom telefonnal felvenni, de nem garantálom, hogy értékelhető lesz.
Azt a megszorult regulációt hogyan tudnám ellenőrizni? Vagy akkor a turbó értékeim se olyanok lettek volna? Egyértelműen fix fordulatnál jelentkezik a dolog és szinte csak egy pillanatra. Mit kellene megnézni szerinted?Talival kapcsolatban:
Nagyon szeretnék venni, régi vágyam már, hogy élőben is lássam a Mag-ot és a Mag Mesterét. De sajnos nagyon nehéz volt a mostani augusztusi szabadságot is elintézni, ezért most nem tudom megoldani sehogysem.
Viszont egy augusztus 20-30 közötti mini tali nekem még Kassára is tökéletes. Ha csak 2 fő jönne el, nekem már akkor megérné, nem érdekel hogy Szegedről hány km-t kell levezetnem.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz szőröscica #99424 üzenetére
Meddig leszel kint?
Tarthatnank egy jelképes mini talit itt, ugyanabban az időpontban. -
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99419 üzenetére
Na elmentünk tescoba, direkt beélesítettem a telefont, bezzeg most akármit összeerőlködtem, nem csinálta azt a hangot. Remélem így is marad.
Más, megjött az új légtömegmérő, viszont nem tom, hogy mit csináljak. Csak sima plug and play, vagy kéne egy "format c:" neki, vagy vmi hasonló, hogy nulláról újratanulja, vagy nem kell semmi ilyesmi? VCDS-ben esetleg vmi? Vagy akksi le egy időre?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99440 üzenetére
Következő project egy új jeladós injektor, utána pedig szerzek egy másik motorvezérlőt, hogy az 5 éve tartó leállítási rejtélyt kiderítsem.
Esetleg ha találnék olyan műhelyt, ami visszavarázsolná rá a gyári szoftvert, akkor nem kellene új vezérlőt vadászni.
Szerinted/szerintetek komolyabb chipes cég vissza tudja rakni vmilyen forrásból? Vagy ilyennel nem nagyon foglalkoznak?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99443 üzenetére
Viszont nagyobb lutri gondolom nem lehet, mintha veszek egy másik vezérlőt, ugyanahhoz a motorkódhoz, automatához. Arról se tudni, hogy melyik verzió volt rajta pontosan.
Amúgy tegyük fel megoldható és találnék egy korrekt céget, akkor a szűz gyárit javasolnád, vagy egy JÓL, hozzáértően megírtat?
Itt a tábor eléggé két részre szakad.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99446 üzenetére
Igen, mert tresh adja alám a lovakat... Na jó, megy vissza a gyári.
Amúgy lekopogom, a chip kb. azóta meg van, amióta megvettem az autót. Pár héten belül már meg is írattam.
Lekopogom, hideg-meleg indítási problémám sosem volt, egészen a Balu-féle injektor cseréig.
Viszont a csúnya leállást vszínű a nem gyári szoftver okozhatja, miután minden mást kizártunk. De ha gyári szofttal is csúnyán áll le, továbbra is későn kapja a jelet a mágnesszelep, akkor már a rejtély elég komoly szintre lépne...de ez csak spekuláció.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99446 üzenetére
Mármint melyik pékek munkájára gondolsz? Akikhez régebben hordtam? Légtömegmérő, rosszul beállított előbefecskendezés, stb.?
Menetteljesítmény jó kérdés...eddig kb. 4-5 2.5 TDI-hez volt szerencsém, de érzésre nem mentek úgy.
Emlékszek, anno Porki Lujzáját elkentem. De haverom A4 2.5 TDI 163 lovas gépét is reggelire eszem még ezzel a porlasztóval is. Körforgalomban vagy kereszteződésnél amikor kilövök, nem tud utolérni. Pályán úgyszintén. Direkt méregettük egymást. Az értékei pedig mind 0 közelében voltak, amikor mértük.Visszatérve a vezérlőre, igazad van, szerzek egyet, nincs vesztenivalóm.
Tervek a jövőre:
Marad. Mondtam, következő vezérlés cserével együtt kapja az új vezérmű tengelyeket, hirdtőtőkével, szelepekkel és himbákkal együtt.
Ha már szét van bontva, akkor a hengerfejbe is bekukkantani.
Szeretném teljesen gatyába rázni, aztán szeretném a vákuum, résolaj csöveket is újra cseréni, ki szeretném cserélni a fékcsöveket is, mert picit rozsdáltak, szóval fel akarom újítani teljesen.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99448 üzenetére
Nem foglalkoznék, nem problémáznék ennyit, ha nem terveznék hosszú távra vele. Szeretem ezt az autót és minden jót meg akarok neki adni.
A kollégáim 99%-a pl. észre sem venné azt, amit én már hibának tekintek, de ha tudnának róla sem foglalkoznának vele ennyit. Csak használnák. Még a néha fura melegindulás sem tűnne fel a legtöbbnek.
De én imádom keresni kutatni, hogy min lehetne javítani és locsolni bele a pénzt. Beteges.Amúgy van-e vmi olyan kütyü, amit diaggal ki lehetne szűrni, hogy jó/rossz-e? Csináltunk egy 20 perces teljes tesztet, azon hibakód mentes volt az autó.
De itt most ilyenre gondolok, amit mondtál nekem a légtömegmérővel kapcsolatban. Van-e más egyéb hasonló, amit még érdemes volna megnézni?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99456 üzenetére
Értem és teljesen igazad van, rosszul fogalmaztam. Nem teljes felújításra gondoltam ilyen értelemben, én fogalmaztam rosszul. Sokkal inkább egy gondos karbantartás jellegű dologra, amit egy ilyen korú autó megkíván a későbbi örömteli üzemeltetéshez.
Ma délután kicseréltük amúgy a légtömegmérőt.
Az autóba nyúlmókusok költöztek az alsó tartományba is, különösen álló helyzetből kis gázzal megindulva sokkal dinamikusabb. Jobban húz mindenhol és a turbólyuk is jelentősen enyült.
Egyszóval kellemes, na.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99527 üzenetére
Aham, az is sokkal okosabban vált. Örülök ezeknek az általad hozott nyúlmókusoknak nagyon.
Ma végig hazafele jövet le sem lehetett törölni a képemről a vigyort.
Ezúton is köszönöm!
Az viszont rejtély, hogy ha rossz volt a légtömegmérő, miért nem dobott hibakódot.Na viszont van egy béna videó és egy még bénább hangfelvétel arról a rejtélyes 3000-es fordulaton jelentkező cingogásról.
Videó : 2 mp.-nél kell fülelni
Hangfelvétel Itt pedig 8 mp.-től érdekes.Tudom, nagyon bénák, de hátha kihallasz belőle vmi okosságot.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99585 üzenetére
Nem semmi, ha ilyen dolgok előfordulhatnak, akkor nem is nagyon mernék a jövőben sem olyan márkát venni, amit nem tudunk teljeskörűen diagolni.
Diag híján simán eljárkálhat a júzer hibás alkatrésszel akár évekig is, egy kellően erős motornál akár fel sem tűnik. DurvaTudom a felvételek elég gagyik, de amikor írtad, hogy talán megszorulhatott a turbó, annak ilyesmi hangja lenne? Vagy másfelé kellene nézelődni?
A fenének vagyok ennyire maximalista.bitpork:
Azért a 163 lóerős sem annyira főnyeremény a 150-hez képest, haverom nemrég vett A4-ében már a 163 lóerős változat van, biztos 230 ezer km-el, és már nála is van némi csík a bütykökön.
Ettől függetlenül ki se bír szállni a kormány mögül ő sem.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
2003-as A4 Cabrioletnek akarunk izzót cserélni a bal hátsó lámpájában. De csak akarunk, a kocsi nem akarja.
A csavar egy műanyag perselybe megy bele, viszont az meg el van törve és nem tudjuk meghajtani a csavart, mert az egész persely elforog azonnal, ahogy tekerni próbáljuk. Roncsolásos maradandó lámpatest kivétel és új lámpa behelyez variáción kívül van-e más lehetőség?Amúgy Ő az:
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Szép jó estét,
Keresek egy cikkszámot és/vagy angol megnevezést, sajnos online etkában nem találtam, de az nem jelenti azt, hogy nincs is benne.
2.5 TDI AKN (150) és BFC (163) motorokhoz keresem azokat a kis gumibakokat a motortérből, amikre a motorburkolatot csavarozom fel. Típushiba, hogy idővel szétmálnak, nekem a 4-ből már csak 2 tartotta az utóbbi időben, de most már végleg megadta magát, így a burkolat jelenleg a csomagtartóban kénytelen utazni. Haveromnál úgyszintén.
Biztos van ebayen, csak ötletem sincs hogyan keressek rá.
Bármi tippet megköszönnénk[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Audi A4 1.8 T quattro 99-es évjárat központi zárja rendetlenkedik, minden 3. nyitásra a sofőr ajtó zárva marad, ilyenkor újból le kell zárni,majd nyitni és akkor már a sofőr is nyílik. Én mikrokapcsolóra tippelnék, de érdekelne azért a Ti véleményetek is.
Mennyire macerás hozzáférni és cserélni? -
Ck.
addikt
Ma ültem egy 2004-es A8-asban...Jaj Istenem, az az autó egy álom. 11 éves létére sok mai szalon autó is megirigyelné.Gyönyörű volt kívül-belül és amilyen extrák voltak benne és az a beltér...az anyagok, a masszírozós világos barna bőr kanapé, az apró kis fícsörök, a műszerfal, a középkonzol, a kényelem és elegancia, jáájjj... előbb bokán vizeltem magam, aztán már jött a a fosi is.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Üssetek agyon!
Ki akartam kerülni egy csatorna fedelet kívülről, erre lett belőle egy jó kis 40-es padkázás első-hátsó kerékkel. -
Ck.
addikt
Szeretném kidobni a gyári borzalmat és venni egy okosabb, felhasználó barátabb rádiót, amire a telefont is rá tudom dugni és a navigáció sem jelentene akadályt.
Ehhez hasonlókban gondolkodtam, pici pénzért vehető, több féle típus van, garancia, stb., sok bajom nem lehet: [link]Szerintetek?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
De sajnálom, hogy nem tudok elmenni.
-
Ck.
addikt
Szép jó reggelt Nektek, sajnos nem olyan szép mindenkinek. Úgynézki haveromat utolérte a Multitronic baj...
Motor beindítást követően amikor P-ből D-be rakja, az első pár méteren gurulva amikor gázd el, van egy elég tisztességes rántás. Csak egy pillanatra, autána tökéletes akár 500 km-ig is folyamatosan, egészen addig, amíg le nem álllítja a motort és újra nem indítja. Utána ismét ahogy elkezd gurulni és nyom egy gázt, akkor ránt egyet egy pillanatra, majd abbamarad és utána már nem csinálja, szépen "vált".
Elmondása szerint a hiba nem állandó, tegnap elmentem vele pár karikára és összesen 1x sikerült produkálnia, hát tényleg nem egy szép rántás, elég kemény, viszont érdekes, hogy tényleg csak motor beindítás után volt az első pár méternél, utána már nem csinálja.
Viszont rá van parázva rendesen a dologra. Szerintetek?
Én sajna nem tudtam tanácsot adni, fokazatmentes váltókhoz nem értek, annyit tanácsoltam csak neki, hogy szerviz, mielőbb. De itt UK-ban az gyilkos, a közelben lévő legolcsóbb szerviz rezsióradíja 90 font + áfa. Szóval ő otthoni javítást tervez és most így menne haza vele... Megmerje?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz bitpork #100039 üzenetére
Nála is így kezdődött?
Most abban bízik, hogy elviszi Gödöllőre és egy komplett váltó olaj csere hátha segít rajta és megmenekül a javítástól. Hááát, mindenesetre nem hangzik túl biztatóan. Főleg, hogy ilyen alattomosan jött ki a hibajelenség, tesztkör alatt minden oké volt, pedig kivittük országútra, pályára, városba egyaránt, megmozgattuk minden fokozatban, hidegen-melegen egyaránt.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Na! Találtam másik motorvezérlőt. Magamfajta kétbalkezes analfabéta ki tudja otthon cserélni?
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #100211 üzenetére
Majd küldjetek egy printscreent nekem, hogy milyenek a jó porlasztási értékek, meg a dinamikus előbefecskendezés egy jó féle tesó AKN-en. Meg egy videót is meghallgatnék, hogy hogyan jár az a csudamotor, ha már sajnos nem lehetek ott.
Csak hogy legyen egy élő mércém is, hogy milyen legyen majd augusztusban végre az enyém is.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #100220 üzenetére
De honnan veszed, hogy olyan rossz állapotban van? Nem is láttad/hallottad még, de már le is írtad.
Egy Balutól rosszul bevásárolt csúcs miatt?
Tavaly nyárig semmi baja nem volt, gyönyörűen indult pöccre már negyed fordulatra, álló fűtés nélkül - 15-ben is, és szépen járt hidegen melegen, valamint minden érték a nullához konvergált.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #100222 üzenetére
De amiket írtál, azok általánosságban minden 2.5 TDI-kre igazak, nem?
Amúgy nagy része mar megvan.
Futómű ellenőrzésre az autót évente rendszeresen hordom, feknyereg tavaly volt cserélve.
Lengőkarok 3 éve, azóta is oké.
Váltóolaj csere 25 ezer km-rel ezelőtt történt.
Tárcsa és betét csere pedig múlt héten.Lényegében csak a vezérmű tengely kitt ami egy nagyobb falatként hátra van.
Azt Te hogy látod, mikor időszerű cserélni? Csak amikor már fizikai tünetei is vannak? Teljesítményvesztes, füstölés? Vagy mar akkor is, ha semmi ilyen tünet nincs, de van mar benne par karc? -
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #100226 üzenetére
Nem volt még mind a 4, de nem fogom elsumákolni, meg lesznek. A felújított féknyereg a cseredarab leadása esetén 50 font, szóval nem egy vészes tétel.
A vezérműtengely kitt pedig a következő vezérlés cserével együtt meglesz akkor.Amúgy én azt hallottam az egyik péktől, hogy nagy általánosságban minden autón vmennyire kopik a vezérmű tengely, csak a kopás mértéke az ami nem mindegy.
Haverom 163 lóerős BFC-s A4-e, ami elvileg már javított, szintén kezd már csíkozódni, egyelőre inkább csak felületi karcnak mondanám, de az se ússza meg.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz bitpork #100218 üzenetére
Mutáznám én, fel is ajánlottam pár hete augusztus 20-30 között egy mini talit, de eddig senki nem jelentkezett. Tudom, hogy most lesz a nagy tali, de azért a klub ősi MAG-ját hátha mégis érdekelné.
Viszont vagyok olyan elszánt, hogy akár egyedül is útnak indulok bevenni Kassa várát!Mágus:
Ilyen váltó vezérlő újratanítást/alapbeállítást az enyémben is lehetne? Hogyan kellene? Házilag megoldható?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- GTA V
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- E-roller topik
- További aktív témák...
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest