Új hozzászólás Aktív témák

  • blakey

    titán

    válasz bnorci71 #32402 üzenetére

    DE azt nem tartom normálisnak, hogy ezt elfogadjuk és a gyártók is normálisnak tartják.
    Igen 3 típus létezik, egyik, aki mindent elfogad, és ez olyan másik, aki tudja és megoldja a problémákat és a harmadik, aki mindenben a problémát keresi és ezen pörög. Nos, ha tudnád használni az eszközeidet akkor tudnád, hogy a problémamentes használathoz mi szükséges. Minden eszköznek jót tesz a heti vagy havi 1 újraindítás, esetleg áramtalanítás. Én mindezt megcsinálom, mindegyik eszközöm meghálálja és 99,9%-ban nem találkozom olyan hibákkal, amik az említett módszer kihagyása okozhatna. Legyen az TV, router, telefon, okosóra, NAS, lejátszó, bármi, OS-től függetlenül mindegyiket érdemes újraindítani, pár másodpercre áramtalanítani, stb. El sem képzelnéd, hogy hány problémától óvna meg.

    Köszönöm, hogy aggódsz lelki békémért eret azért nem fogok vágni magamon :N De egy e-mail a gyártónak nem árt sose had tudják még nem sikerült tökéletes közelébe kalapálni az fw-t és dolgozzanak csak kicsit. - akkor mégsem érted, hogy miként működik a mai okosvilág.

    *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

Új hozzászólás Aktív témák