Új hozzászólás Aktív témák

  • thoger

    csendes tag

    Sziasztok,

    Philips 43PUS6162/12 készülékemmel küzök. Nem tudom sehogyan sem működésre bírni a WiFi-Direct/Miracast funkciót.

    Ami eddig történt:
    - TV dokumentáció ellenőrzés - az eszköz tudja funkciót.
    - TV nullázás, gyári beállítások
    - Csatlakoztatás a belső hálózatra WiFivel és vezetékkel.
    - Hálózati kapcsolat, és a hálózati beállítások ellenőrzése. Hálózat OK, Miracast bekapcsolva.
    - DLNA filmnézés tesztelve - OK

    Azonban nem tudom működésre bírni a Miracast funkciót:
    - A funkció bekapcsolása után megjeleneik a Sources alatt a "Miracast". Mikor kiválasztom, a TV-n megjelenik a Kapcsolódáshoz segítséget nyújtó ábra, illetve a teszteléshez használt eszközeim meglátják az eszközt "43PUS6162/12" névvel.
    - Sem Windows 10 és 11 laptoppal (WindowsGomb+K - vezetéknélküli képernyő) sem Samsung tablettel és Samsung telefonnal (Smartview funkció) nem tudom létrehozni a kapcsolatot. Az eszközök látják a TV-t, de a kapcsolódás sosem lesz sikeres...

    Hogy a francba lehet troubleshootolni ezt a fránya technológiát?!! Idegesítő hogy egyik eszköz sem dob vissza semmi szakmailag értelmezhető hibaüzenetet.Egyszerűen csak nem sikerül a kapcsolódás és kész.

    Hálózati oldalon amit tudtam megtettem:
    - UMS-segítségével filmet néztem a gépről (dlna)
    - windows tűzfalon ellenőriztem a vezetéknélküli képernyő funkciót - át van engedve
    - megpingettem a TV-t sikeresen
    - fix ip-t adtam neki, biztosan azonos hálózaton van a többi eszközzel

    PLS HELP semmit nem olvastam ami indokolná a kapcsolódás sikertelenségét.

Új hozzászólás Aktív témák