-
Fototrend
Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Új hozzászólás Aktív témák
-
thoger
csendes tag
Sziasztok,
Philips 43PUS6162/12 készülékemmel küzök. Nem tudom sehogyan sem működésre bírni a WiFi-Direct/Miracast funkciót.
Ami eddig történt:
- TV dokumentáció ellenőrzés - az eszköz tudja funkciót.
- TV nullázás, gyári beállítások
- Csatlakoztatás a belső hálózatra WiFivel és vezetékkel.
- Hálózati kapcsolat, és a hálózati beállítások ellenőrzése. Hálózat OK, Miracast bekapcsolva.
- DLNA filmnézés tesztelve - OK
Azonban nem tudom működésre bírni a Miracast funkciót:
- A funkció bekapcsolása után megjeleneik a Sources alatt a "Miracast". Mikor kiválasztom, a TV-n megjelenik a Kapcsolódáshoz segítséget nyújtó ábra, illetve a teszteléshez használt eszközeim meglátják az eszközt "43PUS6162/12" névvel.
- Sem Windows 10 és 11 laptoppal (WindowsGomb+K - vezetéknélküli képernyő) sem Samsung tablettel és Samsung telefonnal (Smartview funkció) nem tudom létrehozni a kapcsolatot. Az eszközök látják a TV-t, de a kapcsolódás sosem lesz sikeres...
Hogy a francba lehet troubleshootolni ezt a fránya technológiát?!! Idegesítő hogy egyik eszköz sem dob vissza semmi szakmailag értelmezhető hibaüzenetet.Egyszerűen csak nem sikerül a kapcsolódás és kész.
Hálózati oldalon amit tudtam megtettem:
- UMS-segítségével filmet néztem a gépről (dlna)
- windows tűzfalon ellenőriztem a vezetéknélküli képernyő funkciót - át van engedve
- megpingettem a TV-t sikeresen
- fix ip-t adtam neki, biztosan azonos hálózaton van a többi eszközzel
PLS HELP semmit nem olvastam ami indokolná a kapcsolódás sikertelenségét.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen