Új hozzászólás Aktív témák

  • smilecat

    aktív tag

    Sziasztok!

    Én most nagyon megszívtam egy Ps4 pro-val. Gondolom ez nem jellemző nagyon ezekre.
    A trékomon keresztül vettem egyet előfizu hosszabbítással részletre. Ma hozták ki, örültem mint majom a farkának. Az előző generációk is itt csücsülnek a lakásban, szóval bizakodtam itt is minden rendben lesz.
    Hát nem, nagyon nem. A beállításokig sem jutottam el vele, mert túlmelegedés miatt kikapcsolt. Gyorsan átnéztem hátha én voltam a hülye és rajta hagytam valamit amitől nem szellőzik a gép, nem találtam semmit, viszont az feltűnt semmi hangja nincs a gépnek. Újra bekapcs, mondom még 1 próba. eredmény ugyanaz, füleltem mint állat, de csak a vinyó hangját hallottam nagyon halkan. Bevittem egy trépontba, átvették, (tök hülye volt hozzá a szerencsétlenje, azt se tudta mit kezdjen vele) de mondták nem cserélik, mert ez a webshopból van. Mondom neki, nem most kérem, hanem pár nap múlva mikor kiderül miért is rossz a készülék. De ők nem cserélnek...Majd értesítenek, ha levették az előfizetésemről a készüléket és akkor próbáljam meg újra megkötni a szerződést a hűség hosszabbítással!(10-30 nap várakozási idő) Nem normálisak, ráadásul a 131e helyett most már 138e a készülék ára, és mikor rákérdeztem erre, hogy akkor most az akciósabb áron kapom-e ez miatt akkor csak mosolygott a csaj és vonogatta a vállát.
    Mit mondjak érdekes hozzáállás, lehet jobban jártam volna ha szervizbe viszem és ott megcsináltatom a gépet, de mivel 3 napon belül vagyok így elvileg! cserélniük kellett volna, de nem.
    Ezt csak azért írtam le ha véletlenül ebbe belefut más is, az tudja majd hogyan fognak hozzáállni a dologhoz magentáék :( ...

Új hozzászólás Aktív témák