Új hozzászólás Aktív témák

  • Csabee86

    senior tag

    válasz L_ajos #142065 üzenetére

    Pont szombaton írtam le szomorú tapasztalatomat velük. Bemásolom ide is neked.

    "Sziasztok.

    Szeretném megosztani veletek ezt a történetet. Szerdán vásároltam konzolokszervizétől digitálisan Rainbow six Siege Year 3 Passt. Digitális vásárlás, azonnal kifizettem. A weboldalon ugyebár az olvasható, hogy fizetés után már kapod is a kódot. Eltelt egy kis idő, de nem kaptam kódot. Felhívtam őket, azt válaszolták, hogy az automata küldőrendszer meghibásodott, holnap küldik a kódot. Napközben dolgoztam, este mikor ránéztem sehol a kód. Tegnap hívtam őket, azt mondták küldjek e-mailt. Megtettem. Ma reggel azt a választ kaptam, hogy hamarosan küldik a kódot. Most hívtam őket és az volt a válasz, hogy az automata küldő rendszer meghibásodása miatt ma már nem tudják küldeni. Nagyon kedvesen felajánlotta, hogy visszautalják az összeget.

    Kérdem én. Ez mi? Ezek nevezik magukat szolgáltatónak? Ez volt az utolsó, hogy tőlük vásároltam.

    Valaki nem menne be hozzájuk és írna be a panaszkönyvbe a nevemben?"

    Az oldaluk elmondása szerint azonnal meg kell kapnod a kódot. Gondolom majd az automata küldő rendszer meghibásodására fogják ha még nem kaptad meg a kódot. Ilyen esetben a kolléga (sosem az beszél aki ezt intézi) manuálisan küldi ki a kódokat de mivel annyi kódot vettek ez eltart egy ideig.

Új hozzászólás Aktív témák