Új hozzászólás Aktív témák

  • saelin

    veterán

    válasz NyMRooD #174651 üzenetére

    Nekem a mobil app miatt kellett egyszer a supporthoz fordulnom, mert 2x vonta le egy játék árát. De utólag belátva az "én" hibám is volt. Megvettem egyszer a játékot és a library-ból le akartam tölteni, de sehol nem találtam. Store-ban még mindig ott volt a purchase gomb és én hülye még egyszer végig mentem a vásárlási folyamaton. Ekkor már ugye megjelent a könyvtáramban, de arra is felfigyeltem hogy ugyan arra a termékre kétszer van levonva az összeg. A netbankban is lecsekkoltam és vakartam a fejem, hogy most mi van. Kis levelezés a supporttal, majd vissza is kaptam walletbe a pénzt.

    Azóta is voltak fura élményeim a ps appal, így nem tudom senkinek sem ajánlani a használatát. Múltkor pl elkezdtem egy vásárlást vele, félúton kidob a login screenre, kérem a kétlépcsőshöz a kódot, majd eltelik jó 5 perc mire megjön az SMS. Belépek, megerősítem a vásárlást és hibával kidob egy error page-re. Mondom ok... Rá pár másodpercre meg jön a mail hogy sikeres volt a vásárlás. :F

    [ Szerkesztve ]

    "It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

Új hozzászólás Aktív témák