Új hozzászólás Aktív témák

  • hombre[EU]

    veterán

    válasz markknight #195526 üzenetére

    Nem viccelōdni akartam,ezek a tények. Egy modern lineáris story based játékban csak a cutscenek hossza 4-5óra,erre jön a 10-15 gameplay ami a legkeményebb. Fenntartani a játékos figyelmét/érdeklōdését,óráról órára megújulni,karakterfejlōdés(nem skill tree) stb. Ez nem multi,hogy lerakod ōket egy mapra és el vannak (ez sem egyszerū,de nem egy liga a kettō, a DICE évente hozza ezeket), nem engedheted el a kezét,hogy folyosókon kóboroljon/lootolgasson. És még mindig nem azt mondom,hogy a Respawn nem tudja megcsinálni! A Guerilla is megcsinálta,de ōk már 2 évvel a megjelenés elōtt megmutatták és 1 évvel elōtte játszható demójuk volt az E3-mon.
    Na most ez a StarWars az év végén jön :)
    Ja, és nem a Titanfall-os csapat csinálja,mert azok mind az Apexen dolgoznak, ez egy új részleg. Kiváncsian várom

    Life, Uh, Finds A Way

Új hozzászólás Aktív témák