Új hozzászólás Aktív témák

  • Madwe

    nagyúr

    válasz bexinho23 #198363 üzenetére

    Furcsa, az első két pont elég sok játékban volt már sokféleképpen, nekem egyáltalán nem hiányzott, sőt kifejezetten idegesített volna, hiszen ez csak egy játékmechanikai todo list lenne jellegtelen emberekkel akikhez nem kötődnék, szemben a játékbeli sztoriorientált bandabővüléssel. Ugyanez a házvásárolgatós dolgokkal, amik 99% mindig ugyanaz minden játékban, gyűjtesz pénzt h vehess párat ami egyre több pénzt termel amiből egyre több s drágábbat tudsz venni, majd miután meguntad kimaxoltad tönkre is tetted a játék gazdaságát mert tök mindegy mi mennyi minden aprópénz lesz neked... szemben a telephely fejlesztgetése pont jóféle dolgokat adott normális mennyiségben...

    A 3. pontot nem értem, ebben az időben ezen a vidéken ilyen volt a látkép, a 4. sem, pl st. denis pont h túlzsúfoltnak is hatott nekem néha :D

    Egyébként furcsa, mert az h "üres" azt akkor kb arra értitek h nincs tele kidolgozatlan lényegtelen repetitív vackokkal, ami mondjuk egy AC jellemzője (újakat már nem vágom) ahol valóban van 6csillió teendő, de lényegében van 3-4 archetipus s az ismétlődik a végtelenségig... Itt valóban ha végigvitted a sztorit nem sokat ad utána, ezt aláírom... de a sztori maga mozgalmas és kidolgozott, plusz eltart vagy 100-150 órát :D azért azt üresnek nevezni...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák