Új hozzászólás Aktív témák

  • RangerFox

    Topikgazda

    válasz marilllyo #218681 üzenetére

    Láttam is a Ps activity-k között a platináidat, le a kalappal előtted! Szerintem a Rise sokat fejlődött az reboothoz képest, de nem tudott frissnek hatni. Meg nem találták meg az ideális balanszt a felfedezés és az akció között, valamint túl egyszerű volt a játék, ahogy írtad is. Ezeken a Shadow sokat javított, testre szabható nehézségi szintek, kevesebb tűzharc, több felfedezés... Valamint gyönyörű a játék (az arcanimációkat leszámítva), talán a legszebb multiplatform cím. Az egyetlen, amiben nem tudtak előbbre lépni, az a történetvezetés. Próbáltak sötétebb tónusú sztorit írni, de a legtöbb esetben nem tud többet adni, mint amit a képernyőn látsz. Cserébe könnyű platinázni, és korrekt élményt ad, így 5k alatt simán megér egy próbát :D

    _drk: Értem, hogy mire gondolsz, és igazából vannak is ilyen próbálkozások a nagy kiadók részéről (pl. idén a Sea of Solitude az EA gondozásában jelent meg), valamint a Microsoft is abszolút támogatja a kisebb, kreatív Indie fejlesztőket. A Ubi sajnos leszokott erről, legutóbb talán a Child of light volt hasonló játék, még 2014-ben...

Új hozzászólás Aktív témák