Új hozzászólás Aktív témák

  • Lackooo84

    nagyúr

    válasz McReay #239341 üzenetére

    Most ebbe nem akarok belemenni, van ennek topikja, de az első évben a jogszabályban meghatározott feltételekkel ketyeg a "gari", ami kimondja, hogy a vásárlás helye kötelező gondoskodjon a javításról. Az egy éven felüli plusz "gariknál" már a gyártó feltételei érvényesülnek, ahol már ki lehet kötni ezt-azt. De a PS-re csak 1 év van, szóval a bolt felelőssége itt kétséget kizáróan megállapítható.

    Persze, alapesetben jobb elvinni, egyből a szervizbe küldeni, de ha a fogyasztó nem akar/tud vele foglalkozni, akkor nem lehet elhajtani. Az csak egy LEHETŐSÉG, nem lehet rá kötelezni senkit. Ha a vásárlás helyén akarja leadni, akkor át kell venni, pont. És törekedni a 15 napos javításra... Jelen esetben ha a szerviz nem tud fehér gépet adni, és csereutalványt sem, akkor a konzolvirággal kell lemeccselnie, mert velük van szerződésben. És ha ők nem tudnak neki leakasztani egy fehér pro gépet a polcról, akkor vissza kell adniuk a vételárat a szerviztől függetlenül, és majd megveszi máshol újra.

    The Truth is out there...

Új hozzászólás Aktív témák