Új hozzászólás Aktív témák

  • Steve1207

    veterán

    válasz Yogi88 #248594 üzenetére

    Én úgy tudom ilyenkor a Sony se tesz semmit, ha pl nem fizették akkor az lenne az egyetlen mód, ha normálisan térítik és talán akkor valahogy visszacsinálhatják még. De ezt biztos jobban tudják a szakik, én erre se látok sok esélyt már ilyenkor.

    Ettől függetlenül az eladónak tenném a kérdést ismételten, az ő kötelessége utánajárni és olyat felvásárolni, majd továbbadni, amit utána gond nélkül használ a következő vásárló. Innentől kezdve a vásárló megtévesztése és neked kellene igazat adni fogyasztóvédelem szempontból, ha jelented.
    Általános esetben a boltos neked kártérít ilyenkor, visszaadja a vételárat / cseréli másikra. Az, hogy akitől vette vele hogy rendezi az az ő dolga, ha meg van még a vásárló adata. Itt nem lényeg a garanciavállalás ideje a boltos részéről, mert nem fizikai hibáról van szó, erre se lehet hivatkozni.

    [ Szerkesztve ]

    .

Új hozzászólás Aktív témák