Új hozzászólás Aktív témák

  • Mister_X

    nagyúr

    válasz boost #25763 üzenetére

    Én ilyesmikkel nem találkoztam, a játék elején volt egy textúra nélküli ajtó, pop-up hiba távoli felhőkarcolóra, ide-oda teleportáló clickerek és teljesen eltűnő környezet volt a játék legvége fele kivégzéskor (ha nem vagyok olyan béna, hogy elkapjanak, észre sem veszem). Ezek természetesen nem voltak benne a PS3-as verzióban.

    Alkalmam volt futtatni a PS3-as verziót a Remastered mellett. A legszembetűnőbb különbség az árnyékokban volt, természetesen a felbontás után. A 30FPS lock vészesen szar, sokkal darabosabb feelingje van még a PS3-as verzió mellett is. Bár lehet hogy csak a tesztelés alatt használt 1080p-s Samsung produkált ilyesmit, az otthoni jó öreg HD Ready panán másabb játszani. Egyszer kipróbáltam valami "frameduplázós TV-t", azzal hasonló lett a PS3-as The Last of Us multi, mint PS4-en. Persze a natív 60FPS sokkal jobb.

    "Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

Új hozzászólás Aktív témák