Új hozzászólás Aktív témák

  • FunPro

    senior tag

    válasz Kendek #266938 üzenetére

    A Cyberpunk azért tökéletes példa szerintem, mert az egy multiplatform cím, ellenben a Last of Us-al és azért megy rosszul, mert el fogyott alatta a vas.

    Nálam a ps igazából másodlagos platformnak volt fenn tartva, kifejezetten az exkluzívok miatt. Most abban gondolkozom, hogyha dobnám a pc-t és áttelepednék konzolra, mert a jelenlegi gépem már leamortizálódott annyira, hogy az újabb címeket csak ilyen 30 fps-el tudnám futtatni.

    Ebben az esetben javarészt multiplatform címekkel játszanék, amikkel addig nincs is gond, ameddig csak egy féle masina van a piacon. Viszont, ha jön egy pro változat, mire nem tudunk ésszerűbb magyarázatot találni, mint azt, hogy elfogyott a hardver, akkor onnantól konzol fronton is felmerül a régi gép problémája.

    Ha a dobjuk a 8k és 120 fps elméletet (ami tényleg irreális), akkor jön az az elmélet, hogy onnantól a pro változat lesz a 4k 60 fps (vagy full hd?), az alapgép pedig a butított változat. És ha mindenki annyira cseszik optimalizálni, mint ahogy a cdpr...

    És a millió dolláros kérdés itt az, hogy a butított változat milyen fronton lesz butított. Tartja a 60 fps-t, csak nem akkora felbontásban vagy nem olyan részletgazdagon? Marad a grafika csak kevesebb lesz a képkockaszám? A felhasználó szabhatja meg?

    Végeredményben, lehet hogy így is ugyanott lesznek majd az emberek, mint a pc-vel. X évig mennek faszán a játékok, azt a pro változat megjelenésével megint szophatok a 30 fps-el. Az a baj, hogy a 60 fps bevezetése elég nagy változás a konzolok életében.

    [ Szerkesztve ]

    I'll try my best, and that's the best anyone can do.

Új hozzászólás Aktív témák