-
Fototrend
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
Remi1234
aktív tag
-
haddent
addikt
Akkor egy kis Bloodborne vélemény tőlem is, ne csak Demon/Dark Souls fanok istenítsék
Alapjába véve azt kaptam, amit vártam. Nekem pár hónapja a Lords of the fallen volt az első ilyen stílusú játék, és imádtam/om. Ez más. Itt szvsz. sokkal kevesebb hangsúlyt kap a taktikázás, inkább reflexből kell. Ez kinek jó-rossz azt nem tudom, én inkább még több taktikára számítottam, mert hogy a Lords of the fallen az "DS Lite" volt elvileg..
A karakter mozgás szó szoros értelmében 90' -es évekbeli retro pontszerű súlytalan mozgás, fizika az nem sok jutott a játékba és a grafika is nagyon kemény kívánnivalókat hagy maga után (és még be is szaggat néha ), de nem ezért szeretjük, nem is vártuk el. Viszont olyan szinten én elvártam volna, hogy a karakter mozgása változzon. Pl Lords of the fallen volt súlya a tárgyaknak, volt összsúly, változott a gyorsaság, agilitás, ütések stb.. Illetve mindig is nagyon életszerűnek tűnt, szinte éreztem, hogy a nagy fejszével odavág, a súlyát stb.. Itt ilyenről szó nem lehet. Nekem ez a súlyozás-mozgás-stb.. egy iszonyatos kihagyott ziccer, hiányzik és hülyeségnek tartom. Ez szvsz. kevés 2015 -ben exkluzívnak, bármilyen DS utód is..
A CO-OP olyan 50-50. Vagy megy, vagy nem. Ha megy akkor is nyögvenyelős, többszőrpróba, sokat vár, egy helyen kell lenni ,egy irányba kell nézni stb.. Ha meghal valaki szétdobál és előlröl az egész herce-hurca, kb Destiny nightfall. Ez így röviden szar és bugos
Demoun/Dark soulsban többiek elmondása szerint ha meghalsz, és újraéledsz, vagy elmész menteni a mentőpontra, akkor feltölt a hp poti készlet és mehetsz újra. Lords of the fallen ugyanez, hasonló rendszer. Ez egy tök jó rendszer, nehéz, de jó. Itt pedig ha meghalsz akkor nem kapsz semmit újra, pénz/xp oda, poti amit elhasználtál oda. Aztán menjél újabb fél órát potit farmolni ,hogy egyáltalán el tudj kezdeni játszani. Ettől sem nehezebb, sem élvezetesebb nem lesz a játék, csak kurvára unalmas és idegesítő. Ez egy botrányosan szar ötlet szvsz., és nem értem mire fel, amikor DS -ben jó volt, kár volt elcseszerinteni..
Tárgyakból nem tudom mennyi lHaving esz, a Lords of the fallen nem volt egy extra hosszú játék, de ennyi idő alatt már 5x ennyi különböző kinézetű cuccot, tárgyat szedtem fel (nem jobbat, csak mást persze). De egyelőre ez csak megjegyzés, valszeg a játék rámcáfol ezügyben.
És még egy borzalom: kb fél percig, de lehet, hogy tovább, tölt minden egyes nyamvadt meghaláskor. SzánalmasKb. ennyi a rossz, minden más nagyon jó. Ennek ellenére magával ragad, beszippant és jó, élvezetes. Jutalmazni szerintem nem jutalmaz, de épp eléggé kínoz, hogy szabadulni akarj tőle, de úgy, hogy végigviszed.
Ezekkel ne vitatkozzatok, egyéni szubjektív vélemény, de számomra ez a töltési idő, a pontszerű mozgás/súlytalanság, illetve a hp potik rendszere botrányosan gagyi. -
Pöttön
őstag
Sziasztok!
A Driveclub-ból van olyan verzió ami tartalmazza az összes megjelent dlc-t?
Gondolom amit használtan megtudnék venni lemezest az nem tartalmaz egyet se.
Láttam a store-ban egy sárga borítós Driveclub-ot. Az miben tér el az eredeti piros borítóstol? (Leszámítva a szinét... )A sport a legjobb kikapcsolódás...
-
Callisto
őstag
-
addikt
válasz haddent #47303 üzenetére
Én inkább megtartom a véleményem magamnak. Annyit fűznék hozzá hogy nem attól lesz élvezhetően nehéz egy játék hogy nem lehet benne menteni, de úgy látszik ők ezt nem tudták. (muszáj kicsit kifejtenem ezt a részt mert Tibi nem fogja érteni és megint azzal jön majd nekem hogy a checkpoint az nem checkpoint hanem checkpont na szóval annyi hogy 2 óra játék után már a jó isten tudja hol jártam, ahol azért örültem volna annak hogy ha ott el tudnám menteni a játékot, hogy ha meghalok akkor onnan induljak, de nem! 2 óra játék és 80 legyilkolt hajléktalan, veszett kutya, madár, disznó, pocok után rám rontott egy egész madárraj és széttéptek mint floki a lábtörlőt, és persze kezdhetem az egészet előröl) csodálatos
A nyugat a szakadék szélén, de mi egy lépéssel mindig előtte járunk.
-
haddent
addikt
válasz Callisto #47305 üzenetére
Nem tudom azokhoz nem volt szerencsém, de a Lords of the fallen egy ócska kis utolsó CITY INTERACTIVE !!!! (rossz pc játékok??) lengyel cég keze alól szerintem egy sokkal jobb modern adaptációja ennek a témának. Egyébként még eszembe jutott: a színvilág siralmasan egyszínű szürke. Igen tudom ez direkt van, de szubjektíven nekem borzasztó lehangoló egy idő után
Ez nem "Bloodborne" lett, hanem egy kényszer-modern vérfrissítése a DS -nek, de szvsz. nem jól. Ettől még tetszik és tuti, hogy egyik GOTY esélyes.gyuribácsi88 ez alapvetően ilyen minden ilyen játékban, és ez szerethető is valamilyen módon, de az, hogy nem adja vissza a potit, ha elmész menteni
-
Elderath
őstag
válasz gyuribácsi88 #47306 üzenetére
Állandóan ment a játék magától...
Xbox Live : SirLuipadre PSN ID : SirLuipadre
-
phgergo
aktív tag
Par perce mondom megcsengetem a csengetjut, hatha valaki lesz a 3. Bossnal es segit. Nezzetek ki csatlakozott es levarazsolta nekem a bosst
Hoppá, már tele vagy bejglivel? Akkor gurulj be a T4tt0id Twitch csatornájára, mert most egy 20.000 FT értékű PSN/Steam feltöltőkódot sorsolunk ki! ️ Lehet, hogy a következő játékod már nem csak a Streamen fog pörögni! https://www.twitch.tv/t4tt0id
-
tarti19
senior tag
válasz haddent #47303 üzenetére
Bossokat még nem is említetted
Tárgyaknak volt súlya eleddig, de ezt ebben a részben kivették. Mozgás mindig is ilyen volt, ez úgy néz ki már-már hagyomány. Potik, töltrények gyorsan farmolhatóak, bár tény, hogy ezt nem si értem miért változtatták meg.
Coop részével anyni a bajom, hogy tényleg néha picit lassan keresi meg a társat s mindenért elvesz egy tokent, ami az elején nagyon gáz. Tovább, ha te idézel akkor tök random, hogy 1 vagy 2 társat kapsz be. Nekem még nem volt 2 coopos társam, csak amikor engem idéztek.
Igen a játék töltési ideje az botrányos s idővel flusztrálni fog!
Skinek pedig nekem is hiányoznak, de a kellően beteg s szürreális világ azért tud kárpótolni
Szeretek szép vagy őrült cuccokban feszíteni, amikor fröcsög a vér!
Ami viszont sokkal élvezetesebb s könnyebb az a parry system s így a visceral támadás akár a bossokon is működik.PSN id: Huntarti, http://www.twitch.tv/tarti19
-
phgergo
aktív tag
Jelenleg a 3. Boss utan tartok es kinyitottam egy dungeont. Aki segitene a bosst megolni megkoszonnem. Funk3nman_ az idm
Hoppá, már tele vagy bejglivel? Akkor gurulj be a T4tt0id Twitch csatornájára, mert most egy 20.000 FT értékű PSN/Steam feltöltőkódot sorsolunk ki! ️ Lehet, hogy a következő játékod már nem csak a Streamen fog pörögni! https://www.twitch.tv/t4tt0id
-
phgergo
aktív tag
-
phgergo
aktív tag
-
PandaMonium
őstag
válasz haddent #47303 üzenetére
Szerintem rossz irányból közelíted meg: A karakter mozgás mindig is ilyen volt a JRPG-kben, ettől se jobb se rosszabb nem kell, a fizika is ugyan olyan ragdoll physics mint a többi játékban. Sőt, külön dícséretes, hogy milyen szuperre sikerültek a hitboxok - az ellenségek ütéseit át lehet ugrani, gugolva el lehet kerülni, stb. Aki játszott a DS2-vel az tudja, hogy ez mekkora áldás. A tárgyak súlya nem tudom, hogy itt számít-e, de a Souls szériában mindig fontos volt, hogy milyen nehéz armort visel az illető. A Co-Opra még mástól nem hallottam panaszt, a legtöbb helyen ahol olvastam azt írták, hogy okésan működik. Lehet, hogy ki kellene nyitnod a portjaidat vagy bekapcsolni a DMZ-t, hátha úgy jó lenne. XP nincs a játékban, így azt veszteni sem tudsz, az elvesztett Blood Echok pedig visszaszerezhetőek, egyszerűen meg kell ölnöd a szörnyet aki korábban megölt. A poti rendszer szerintem így érdekesebb lett, 2x meggondolja legalább az ember, hogy megéri-e elhasználni egy rakat potit, ahelyett hogy lazán mindig újratöltődne. Cserébe ott van az élet visszaszerzési lehetőség ahol ha megsebzel egy lényt aki korábban megütött vissza kapsz bizonyos mennyiségű HP-t. Sok különböző fegyverre/tárgyra itt nem kell számítani, ez nem az a játék. Helyette minden fegyvernek egyedi movesetje és stílusa van. A betöltési idő pedig tényleg hosszú, de már dolgoznak rajta a fejlesztők.
[ Szerkesztve ]
What I cannot create, I do not understand
-
phgergo
aktív tag
Bloodbornban a Chalices Dungeonel neken egy dolog nem tiszta. Sokan tudnak nyitni Dungeont, ahol masokkal egyutt letudunk menni bossokat olni, de mi ertelme van a sok nyitott dungeonnak ha bemegyek es mindegyiknel az en mentesem van? Hogyan lehet konnyen masokkal egyutt lemenni oda? Tartival hajnalba probaltuk de kaosz az egesz...
Hoppá, már tele vagy bejglivel? Akkor gurulj be a T4tt0id Twitch csatornájára, mert most egy 20.000 FT értékű PSN/Steam feltöltőkódot sorsolunk ki! ️ Lehet, hogy a következő játékod már nem csak a Streamen fog pörögni! https://www.twitch.tv/t4tt0id
-
delibab
senior tag
-
Tegla80
addikt
válasz Kakaduku #47322 üzenetére
Nem ezen mulik.....ha nem a stilusod es erdeklodesi korod akkor azert felesleges +venned mert masok ezt toljak....
Nekem pl ez sem er egy budos $ sem csak nem hangoztatom...szerk
Van 60$(vagy 30$) ra ,de idod nincs es annyira nem is a stilusod ,h elmerulj benne.....akkor tenyleg +éri neked .[ Szerkesztve ]
Sony® & PlayStation®
-
Kakaduku
senior tag
válasz delibab #47324 üzenetére
Nálam is ez a probléma. Nincs időm valamint energiám játszani. Este hazaesek a melóból és örülök neki, ha tudok naponta fél - 1 órát játszani.
Még hátra van a Dying Light is!!!Tegla80 Nem vagyok ellene az ilyen stílusú játékoknak, csak ahogy írtam nincs időm és türelmem elmerülni benne.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz tarti19 #47311 üzenetére
Bossok olyanok amilyenek. Szerintem nincs túl sok fantázia bennük eddig, 4 boss """"taktikáról""" tudok (mész oszt lősz oldalról).
Igen, poti-töltény farmolható, de miért? Ez nem más mint undorító időhúzás ala Destiny. Bár az is kapott GOTY úgyhogy ez kell a népnek, eszement értelmetlen farmolás azért, hogy egyáltalán elkezdhessen farmolniPandaMonium "az ellenségek ütéseit át lehet ugrani, gugolva el lehet kerülni"
ezt külön kiemeltem mert olyan jó vicc Nem egyszer történt meg, hogy felugrik a levegőbe a téglás gennyalak, amikor má fennt van odébb gurulok oldalra, majd ő a levegőben a fingrakétával kitér és ugyanúgy rám esik. Aha...
Nem, itt nem számít mit viselsz súlyban, nem létezik, pontszerű kis porszem vagy.Mindegy mondom előző hsz és ez is egyéni vélemény felőlem bárki imádhatja és igazat adok neki mert valóban nagyno jó játék én is tolom, de van rengeteg hibája..
-
Madwe
nagyúr
válasz haddent #47303 üzenetére
A potik 20nál megállnak, annál több nem lehet nálad, a felett megy "stashbe". Ha meghalsz, onnan újra fogja tölteni! Azaz csak rá kell érezni ennek is a ritmusára, többet kell mászkálni egyszerre, nomeg keveset halni s akkor máris lesz kb 2-3 halál után megfelelő mennyiségű potid! Nomeg xpből is vehetsz. Szerintem az a része rendben van, eleinte nekem se tetszett...
[ Szerkesztve ]
-
phgergo
aktív tag
Remelem a coop reszen javitanak mert eleg shit a hivo rendszer....
Hoppá, már tele vagy bejglivel? Akkor gurulj be a T4tt0id Twitch csatornájára, mert most egy 20.000 FT értékű PSN/Steam feltöltőkódot sorsolunk ki! ️ Lehet, hogy a következő játékod már nem csak a Streamen fog pörögni! https://www.twitch.tv/t4tt0id
-
temes69
aktív tag
válasz gyuribácsi88 #47306 üzenetére
remélem ezen javítani fognak, mert ez tényleg frusztráló benne. nem a nehézsége, mert éppen annyira nehéz, hogy még érzed, hogy te voltál a béna nem a gép sz*pat.
-
Tegla80
addikt
Nem lattam,h irva lenne,de kint a 2.50fw .....
Tesztelem BFH singlivelSony® & PlayStation®
-
Kakaduku
senior tag
Dying Lightra nincs jelentkező? Még az elején járok, de jó lenne coop-ozni.
-
PandaMonium
őstag
válasz haddent #47327 üzenetére
Poti rendszer azért van így mert ahogy írtam így jobban átgondolja az ember, hogy mennyi potit fogyaszt mert nem fog "csak úgy" kapni újra. A téglás csávó engem pedig még soha nem trackelt, a subredditen is pont azért dicsérik a játékot mert megszűnt a DS2-es trackelés. A hitboxok pedig tényleg jók, legalább is egy pár száz embernek mindenképp ez a véleménye (kommenteket nézd át).
A dagikat megölni pedig nem nehéz, countereld őket pisztollyal mikor megakarnak ütni és ripostolj. Instant kill.
[ Szerkesztve ]
What I cannot create, I do not understand
-
HELLAFLUSH
őstag
Bloodborne-t kivitte már valaki?
[ Szerkesztve ]
-
aizen92
addikt
válasz HELLAFLUSH #47338 üzenetére
Én kongán kétszer! Kb. mint így
[ Szerkesztve ]
"The right man in the wrong place can make all the difference in the world."
-
zzola
félisten
válasz HELLAFLUSH #47338 üzenetére
Rágondoltam és kivittem az udvarra....
-
haddent
addikt
válasz PandaMonium #47337 üzenetére
Figyelj, tudom, hogy 90% + és GOTY és mindenkinek megjön a reggeli mikulás ha csak elolvassa a nevét, ettől még én ezt tapasztaltam, ez a véleményem. Úgy, ahogy a Killzone -ról is tök más volt mint a nagybecsű médiának stb..
Nem azt mondtam, hogy nehéz megölni, hanem azt, hogy csal. Azt is észrevettem, hogy ha van nálam 500 xp akkor csak néha üt egyet amúgy hagyja magát a drága. Ha 15k xp van nálam akkor folyamatosan püföl, elkezdi az ütést, én ütök előbb de ő is befejezi stb.. Ergó csal. Most nekem jöhetsz/tek bármilyen 200 ember véleményével meg bizonyítékkal, én ezt így tapasztalom és nekem ez kvára nem tetszik. Szokható, és ettől még nagyon is akarok vele játszani mert amúgy jó kis gém, de ezek vagy bugok, vagy fícsőrök, de bármelyik is csak gratulálni tudok
Na, de fejezzük be, úgyis az lesz amit a készítők elképzeltek. Nekem is tetszik, csak kicsit jobb kivitelezésre és kevesebb bugra/idegesítő faxságra számítottam. Már meg se merem említeni, hogy többször fordult elő, hogy a földbe bugolt, csak a feje lógott ki és ütött valami kis takony..Sony update nap van ma
Ilyen amikor sony tv sony ps4 egyszerre kéri a frissítést bekapcsoláskor -
PandaMonium
őstag
válasz haddent #47342 üzenetére
De ez nem kötekedés. Lehet, hogy te ezt tapasztaltad, de az attack patternek randomok, nem függnek a tőled lévő Blood Echo-któl. Csalni nem csal egy NPC sem, nem is nagyon értem, hogy ez, hogy volna lehetséges. Sokan hajlamosak dühükben ilyesmit ráfogni a játékra, pedig nem tart sokból kikövetkeztetni a dolgokat. Bugokat még nem találtam, de biztos lesznek olyan kreatív emberkék mint akik a Quelaag souls duplicate glitch-et kitalálták.
What I cannot create, I do not understand
-
addikt
-
addikt
válasz PandaMonium #47343 üzenetére
Hát azért bug az van 1-2 benne, sőt. Például a vérfarkasvámpírekutyaelefánt ami elől bemegyek a házba, ő nem fér be, de csap egyet és bent a ház közepén meghalok, pedig ő nem tud bejönni mert nem fér be az ajtón.
Ettől függetlenül nekem egyre jobban tetszik a játék, van benne kihívás az biztos.
Már csak azt nem értem hogy mitől függ az hogy tudok e használni egy ajtót (ki tudom e nyitni) vagy egy liftet. Van az elején balra lent a két troll/ork utánuk vagy egy lift, az első kettőre nem működött, harmadszorra meg igen.
A nyugat a szakadék szélén, de mi egy lépéssel mindig előtte járunk.
-
haddent
addikt
válasz gyuribácsi88 #47345 üzenetére
Mert ezek shortcutok, elsőre mindig egyirányúak
-
Tatyla
őstag
válasz gyuribácsi88 #47345 üzenetére
Kutyámajom, mondjad neki: Visszamennyéééé....
[ Szerkesztve ]
PSN:Tibipapa74 Xbox id: Tibipapa74 Battletag:Tatyla#2431 https://www.youtube.com/channel/UCogzoZ5ODf0hReYKB7p16AA
-
PandaMonium
őstag
válasz gyuribácsi88 #47345 üzenetére
Velem ilyen még szerencsére nem volt, de elhiszem, ilyen sajnos a DS1-2ben is előfordult néha.
Az ajtók/kapcsolók pedig úgy vannak ahogy Haddent mondja. Direkt egy irányba próbál terelni a játék azzal, hogy (majdnem) az összes többi irányt elzárja előled. Ahogy haladsz úgy majd az ajtókat többnyire a túloldalról, vagy egy-egy kulcs megtalálása után kitudod nyitni és akkor nem kell majd olyan sokat menni a lanternektől újra, hanem egyszerűen tudod használni a frissen megnyitott shortcutokat. A kapcsolóknál van olyan, hogy nem működnek amíg előtte egy másik kapcsolót nem használsz, az tényleg idegesítő tud lenni mert fogalma sincs az embernek, hogy merre keresse egyáltalán a másikat.
What I cannot create, I do not understand
-
haddent
addikt
válasz PandaMonium #47348 üzenetére
Tracingről csak annyit, hogy 4. boss elkezd castolni egyik irányba folyamatosan gurulok el, csinálja csinálja majd amikor már el kéne lőjje rossz helyre akkor instant rámfordul helyben a 400 kilós állat. Oké. Nincs tracing és jó a játék, nem csal
-
Tatyla
őstag
válasz haddent #47349 üzenetére
Nem jókor mozogsz el én elsőre elpusztitottam mindig akkor vetődtem mikor elrugaszkodott meg akkor mikor megemelte az össze kulcsolt kezét...
a folyamatos gurulgatás meg felzabálja a staminát[ Szerkesztve ]
PSN:Tibipapa74 Xbox id: Tibipapa74 Battletag:Tatyla#2431 https://www.youtube.com/channel/UCogzoZ5ODf0hReYKB7p16AA
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Ubuntu Linux
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Milyen videókártyát?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Politika
- Filmvilág
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Azonnali processzoros kérdések órája
- További aktív témák...