Új hozzászólás Aktív témák

  • mrterminator

    aktív tag

    válasz Wlac #51435 üzenetére

    Jól látod és technikailag se túl bonyolult visszafelé a nem natív támogatás megoldás. PL egy killzonban csak annyi is elég már ha megkapjuk a fejforgatást a jobba analóg gomb pedig marad törzsfordításra, a bal analóg meg marad oldalazásra, és mai lényeg a legjobb 3D élményt! Elvileg ami FullHD felbontású játék az könnyűszerrel portolható a 3d re, mivel szemenként "csak" 960x1080p jut és így a sebesség nemfog csökkenni 3D-be se ( a felbontás 960x1080p lesz minden játékban, még a natív támogatottakba is). Úgyhogy már csak a készítőkön múlik, hogy egy Updateben mely játékokhoz adnak ki utólag Morpheus támogatást. A (PCars készítői már előre bejelentette a Morpheus támogatást utólag). Persze kell optimailzálás pluszba nem elég csak felbontáscsökkenés, de a PS4-ben a techinika megvan.
    És a stabil 30FPS-től Se lett hányingerem a Half Life2-ben hiába csak annyival ment, sőtt mivel wireless-el toltam volt kb 600ms lagom is és akkor se hánytam.(persez az élmény erősen romlott) naná, minden jobb 2ms laggal és 120Fps-el, de nem azon múlik, mint ahogyan sokan hiszik és promózzák. Marketingfogás is nagyban ki tud nagyobb Hz-t és kevesebb lagot mondani.(mert jelenleg csak ezt érti a nép) 60Hz és 20ms lag-tól jobb számomra nem kell. És a lényeg nem az FPS hanem a LAG számít, az meg alacsony lesz mindenképp. 30FPS is elég egy utólag Updatel játékhoz, nem a felmozgás követés a lényeg hanem a 3d élmény!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák