Új hozzászólás Aktív témák

  • #20844032

    törölt tag

    válasz danih #66630 üzenetére

    Technikailag igen (sávszélességben), de az a 3d üzemmód. Ha a Unite 2015-ös videóra gondolsz, azon épp azt mondja el az előadó, hogy bár kicsi az erőforrásigénye, mégsincs rá idő akkor, amikor szükség lenne rá. Ugyan nem tér ki, hogy ha nincs idő, akkor mégis hogyvan de a kép beszédesebb ezer szónál:
    kép
    Alul a zöld bógyók, a rendereing alatti időben csak úgy kinőnek a földből. Hát nyilván nem nőnek ki, csak nem a gpu számolja. De jó újranézni, mert annyit nekem is tisztult a kép, hogy nem minden reprojectáltat számol a külső, csak a renderidő alattit. Az meg okosság olyan szempontból, hogy ott nincs latency, amúgy is bufferben van már a kép, ergo ha végig ezen módszer szerint tud működni, úgy tényleg nem tesz hozzá plusz latencyt az eszköz használata.

    /szerk: amúgy a mai tévék mozgásinterpolációja hótugyanezt csinálja. Csak ott a köv. frém alapján van meghatározva az elmozdulás, itt meg a sisaktól jönnek a mozgásvektorok. Ergo nem kell képkockákat pufferlgetni, meg analizálgatni. Szal meglehetősen fing cucc lehet ez ami a dobozban van, a rábízott feladat tükrében.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák