Új hozzászólás Aktív témák

  • DM-Fan

    nagyúr

    Na, Doom betaban kimaxoltam mindent, felnyomtam a karaktert az elérhető legmagasabb, 15-ös szintre. Jó lesz ez, szerintem egyébként se nem Quake, se nem Unreal Tournament, inkább a kettő ötvözete. A tempó Unreal-os, az elemek meg Quake-esek (pl. van quad-damage is). Jó ötlet benne a demon possession, amikor x időnként megjelenik a pályán egy rúna, amelyet a legelső odérő felvesz és átváltozik egy revenant-tá (a teljes verzióban majd meg lehet választani respawn előtt, hogy milyen démon legyen az átváltozás tárgya, a betaban most csak a revenant van), aztán lehet vérengzeni a csapat részeként tovább, csak immár démonként, kraftos health point-tal és durva sebzési potenciállal.

    El lehet vele szórakozni, bár a szintugrás nagyon gyors, volt, hogy egy meccs alatt kétszer léptem szintet. Továbbra is azt mondom, hogy ennek a Doom-nak is a single campaign lesz az erőssége, de azért a multiban is lehet potenciál. Remélem a fejlődési rendszer egy kicsit kiegyensúlyozottabb lesz és ha marad is az ilyen gyors előmenetel, akkor lesz legalább 150 szint, mint a BF4-ben (bár ott a sok szint ellenére is baromi lassú az előmenetel). Jó lesz ez, na. Grafikailag, sebesség szempontjából rendben van, bár néha mintha éreztem volna némi vertical-sync issue-t.

    [ Szerkesztve ]

    Get Moded!

Új hozzászólás Aktív témák