Új hozzászólás Aktív témák

  • LeventeV

    senior tag

    válasz barcabome #81541 üzenetére

    A karriernek 3 fő komponense van:
    - bajnokság, amit a játék ajánl
    - bajnokság, amit te tudsz szerkeszteni
    - online

    Kezdetben kapsz egy autót (Mini Cooper), azzal kell elindulj, és kreditet gyűjts, hogy jobb autókat vehess.

    Az a bajnokság amit a játék ajánl lehet Rally, Rallycross és Hill Climb. A kezdő autó miatt evidens, hogy a rallyval kell kezdened. A legkönnyebb nehézségen indulsz, ha benne vagy az első 3-ban, akkor lépsz egy nehézségi szintet, amivel persze több pénz is jár. Ha azután megint benne vagy az első 3-ban, megint lépsz egy szintet, ha az utolsó 3-ban végzel, akkor pedig visszalépsz egy fokozattal könnyebbre. Ha a kettő között vagy, akkor maradsz azon a szinten. Nem tragédia ha nem végzel az első helyen, mert pénzben nem sokkal maradnak el egymástól a helyek (Clubman szinten pl. az első helyezett 78 ezer kreditet kap, a harmadik pedig 72 ezret).

    A bajnokság amit te tudsz szerkeszteni abból áll, hogy kiválasztod a verseny típusát, hány helyszínen akarsz menni, és hány szakaszt (1-12). Kiválasztod a nehézséget, de csak azt a szintet választhatod, amit az előző bajnokságban már elértél. Ekkor a játék végez egy számítást, hogy hány kreditet kaphatsz maximálisan azért a bajnokságért.

    Az online alá tartoznak a PVP eventek, online bajnokságok, és a napi-heti-havi kihívások. Az itt szerzett kreditek is a karrierben szerzett kreditekhez íródnak hozzá és itt is csak azokkal az autókkal indulhatsz amiket már megvettél. Tehát kezdetben csak a challengeket tudod csinálni, vagy keresel olyan PVP eventeket ahová van megfelelő autód.
    A challengek nagyon jók, mert csak egyszer próbálhatod meg. Nincs restart, nincs második esély, semmi. Egyszer elindítod, végigviszed és azzal az idővel maradsz. A játék az eredményed alapján jutalmaz majd meg. A havi challengeket érdemes csinálni, mert ott a maximálisan elérhető összeg 4oo ooo kredit.

    A megvásárolt autók mind alap modellek, ha mész velük akkor különböző fejlesztéseket kapsz (turbó, súlycsökkentés, stb). Itt jön képbe majd a team management. Mérnököket veszel fel, akiknek különböző perkjeik vannak, és minél fejlettebbek, a versenyek között annál több mindent tudnak megjavítani az autón, vagy annál hamarabb kapod meg a fejlesztéseket. Nekik is fizetést kell adni, így nyílván az olcsó mérnökök gyengébbek, a drágábbak jobbak.

    Pl. én most a 95ös Imprezával mentem egy bajnokságot. Kezdetben az autónak csak az alapbeállításai voltak meg, 13oo Kg volt, és 265 lóerős. Egy bajnokság után kaptam hozzá a speckó beállításokat, és a súlycsökkentést 12oo Kilóra. Most még várom a turbót, amivel az autó 31o lovas lesz. Érződnek a fejlesztések amúgy, egyre jobban mész az autóval.

    Amúgy érdemes óvatosnak lenni, mert a szerelés pénzbe kerül, így a bajnokság végén levon 4-5 ezer kreditet szerelésért.

    Végül a kreditek értékéről: 1 bajnokságban a legkönyebb szinten összeszedsz úgy kb 18o ooo kreditet, majd egyel nehezebb szinten 3oo ooo kreditet. Egy WRC autó pedig 65o ooo kreditbe kerül. Ha lenyomsz 3 bajnokságot a Minivel akkor már vehetsz WRC autót, de inkább ajánlott sorba menni, mert a WRC autóval első perctől nem fogsz tudni versenyképes időket futni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák