Új hozzászólás Aktív témák

  • A`rpi

    addikt

    válasz gery2123 #94803 üzenetére

    "Az amúgy miért lehet, hogy én hamarabb lövök mint a másik, de a visszajátszásban meg azt látom, hogy az ellenfél lő hamarabb és azért halok meg. ? Nem értem mert a netnek jónak kéne lenni ( UPC 120/10 ping 20)"

    Lag végett.

    Jól megírt matchmaking sokat segíthet, de ha a közvetlen közeledben nincsenek épp olyan játékosok akik játszani szeretnének online, akkor magasabb pingű játékosokkal dob össze a gép.

    COD dedikált szerver hiányában host-tol függ mindenki, ha a host internetkapcsolatának a kondíciója gyenge akkor mindenki laggol, persze nem látszólag, mert ezek a játékok úgy vannak megírva hogy relatív gyenge pinggel is élvezhető legyen a játék. Nyilván nem HC szemmel, mert azok észreveszik, egy casual gémernek fel sem tűnik.

    (Ezzel biztosítják azt hogy bárhonnan is játszol a világon élvezhető online játékot kapj. Valamit valamiért, így a lag nem látszódik, viszont cserébe ilyen anomáliák előfordulnak. Ez mondhatni normális.)

    Ettől függetlenül persze néha tényleg látszódik hogy valaki laggol, de a mai játékoknak lényegesen nagyobb a hibatűrésük (jobban tolerálják magasabb pinget) mint a "PC-s őseiknek" mondjuk az első COD, az konkrétan 80-100ping felett játszhatatlan.

Új hozzászólás Aktív témák