Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • marilllyo

    veterán

    válasz KaitouP #105247 üzenetére

    Nem ...most ebben nem értünk sajnos egyet. De ezzel nincs is gond. Azért leírnám az érvelésem.
    BTS-nél baromi jó a sztori. Ellenben maga a játékban a döntéseknek nincs súlyuk. Nincsenek nagy különbségek a befejezésekben. Igazán csak a játék végén tudsz dönteni, hogy élet vagy halál...és, hogy ki mellett maradsz. Egészen odáig nagyon nem is nagyon tudsz rontani.

    Aztán itt volt az Until Dawn. Döntéseknek volt súlyuk de csak "Stay" vagy "Run" ami totál tipp volt szinte mindig. Nem tudtál következtetni. Nem kellett gondolkodnod sem az esetek többéségben.

    A Heavy Rain teljesen más. Van egy klisés alap történet. Viszont ahogy haladsz előre úgy szív magába az egész és a végén abszolút letehetetlen. A döntéseknek súlyuk van de ha odafigyelsz sok esetben tudsz következtetni és gondolkodásra késztet. A QTE elemeknek is ha béna vagy akkor bizony bukhatod a lehetőséget, hogy valaha is elkapd a gyilkost. Ha nem figyelsz és csak tippelgetsz a játék bizony zokszó nélkül a képedbe tol egy negatív befejezést. Szóval sokkal nagyobb a feszültség.

    Egy baj van vele....az, hogy baromi lassan indul be. Az első 3-4 órát bizony át kell szenvedni. Addig szinte dögunalom. De ha adsz neki esélyt és hagyod magad akkor az ujjlevágós jelenetként szinte fizikailag is megéled a fájdalmat. :DDD

    (#105246) Djuree : Hát nem tudom. Anno a Mass Effect 3-nak nem álltam volna neki angolul....Ezt viszont ledörgöltem. Én nem éreztem bonyolultnak a nyelvezetet illetve a 90%-ban adja magát, hogy miről van szó. Én ezt anno egy nagyon kezdő angollal nyomtam le.

    PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com

Új hozzászólás Aktív témák