Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kendek

    MODERÁTOR

    válasz pockhome #142651 üzenetére

    Nekem is csinálta a zsír új VR-ral azt, hogy lassan, de folyamatosan elcsúszott a kép, és az Options gombbal kellett korrigálni. A headset fénye visszatükröződött a mögöttem levő szekrényről és az zavart be. Játék közben be kell sötétíteni, és le kell takarni az összes fényes felületet. Ez az átka ennek a kamerás-világítós megoldásnak.

    <-ƘƘ->

  • pockhome

    senior tag

    válasz pockhome #142651 üzenetére

    Hátha érdekel valakit a fejlemény:
    Sajna nem volt sok időm, meg a Sony szervíz is élhetetlen időben van nyitva nekem, de most jutottam el odáig hogy gariztassam.
    PS support telefon - kalibráljam, stb, nyilván nem oldotta meg, ill. már próbáltam, de segítőkészek voltak, megadták a hivatalos szervíz számát.
    Felhívtam a szevízt, mondta a hölgy hogy pár napja vitték el az utsót, de rendel készletet cca 2 hét, vigyem a számlát, cserélik az egészet ahogy van. (ez volt 3 hete)
    Itt kezdődött a buli, mert utánvétes blackfriday rendelés volt 576-ról, és számla az nem érkezett... a honlapon lévő számot hiába hívtam, többszöri mailre sem reagáltak.
    Felhívtam az egyik boltot, ahol mondták hogy hát, lennie kellett volna, de utánakérdez, majd visszahív.
    Másnap hívott, mondta hogy menjek be valamelyik boltba majd a számláért, elpostázzák nekem Egerből. Nem kell nekem posta meg +2 hét, szerencsére megegyeztünk és elküldte mailben a scannelt másolatot.
    Ma reggel tudtam bevinni, még telefonban kérték hogy szépen becsomagolva legyen, ahogy volt, vittem a böhöm dobozt, erre csak magát a szemüveget cserélték, semmi mást.

    Tesztelve, kipróbálva, flottul működik.
    Gari újraindult :K

    Részemről nagyon pozitív mind a support, mind a szervíz részéről a hozzáállás.
    :R

    Girls call me ugly, 'till they find out how much money I make. Then they call me ugly and poor.

Új hozzászólás Aktív témák