Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .LnB

    titán

    LOGOUT blog

    válasz vg #154822 üzenetére

    Hallottál te már olyan szenzorról ami méri a hőmérsékletet? A pasztától jobb lesz a hőelvezetés, alacsonyabb lesz az üzemi hőfok. Az üzemi hőfok adatait a szenzor feldolgozza, és ez által állítja az órajeleket, és a ventifordulatot.

    (#154823) danielgalaxy

    Akartam, hétvégén. Ezzel: [link] De mivel a Slim-en nincs egy árva kimenet se, amivel össze tudtam volna kötni a hangcuccot.. és BT-nél meg kiírta a PS, hogy "nem támogatott eszköz". Ezért ez elmaradt. Pedig már tökre beleéltem magam, hogy ezzel a hangcuccal fogok God of War-ozni..

    Elég durva azért, hogy egy 230-250k-s hangfalszettet nem kezel a konzol BT-on keresztül. :U

    Ha Pro-d van akkor rákötheted a soundbar-ra a Ps-t.Optikai kábellel. De a slim-en az nincs. Slim-et nem lehet közvetlenül rákötni.

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • NyMRooD

    őstag

    válasz vg #154822 üzenetére

    A Sony szerintem nem add hozzáférést a fejlesztőknek a ventilátor szabályozásához, vagy akár az órajeléhez, ilyet nem szokás semilyen platformon, arról nem is beszélve, hogy ha lenne is a fejlesztők nem hiszem, hogy foglalkoznának vele, itt valószínűleg .LnB-nek lesz igaza, azért pár másodperc, mert közben érzékeli a konzol, hogy a terhelés is csökkent jelentősen, szóval ráér lassabb fokozaton is hűteni.

    (#154836) vg: pont az ellenkezőjét állítom, mint fentebb is írom .LnB-nek van igaza, sokat számít a paszta és rendben van a magyarázata, én itt csak a te tapasztalatod magyarázom, hogy miért történt, de jobb pasztával lehet fel sem pörögne annál a játéknál a venti.

    [ Szerkesztve ]

    PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ

  • #20844032

    törölt tag

    válasz vg #154822 üzenetére

    Nem igazán idevaló téma, de:
    a játék kódja a hőtermelést befolyásolja, erőteljesen. A hogyan-mikéntje szétfeszíti a topik kereteit, röviden maradjunk egyszerűen abban, hogy minél "jobban" használja a kód az APU-t, annál több hőt fog termelni(nem teljesen így van, de maradjunk most ebben). A paszta alapvetően egyetlen célt szolgál: az APU magja és a hűtö közötti levegőt(ami hőt szigetel) olyan anyaggal helyettesíti, ami hőt vezet (jő esetben). Mivel ezek nem totál sík felüleletek, mikroszkópikus szinten pláne nem. Persze a legjobb hőátadás a fémes kontaktusnál van, de itt alapvetően az mondható ki, hogy minél jobb a paszta minősége, és eloszlása, százalékosan annál nagyobb felület fog hővezetőként működni, azaz a hűtő maga annál jobb hatásfokúan fog működni.
    A hőérzékelő viszont az APU-ban van, nem a hűtőben, tehát ha nem jó a paszta, kevés a hőátadó felület, a proci csak melegszik egyre jobban, az elektronika csak tolja fel a ventillátor fordulatszámát, remélve, hogy lecsökken a hőmérséklet, de nem fog, hiszen nem maga a hűtő a bottleneck, hanem a hővezető felület elégtelensége. Az újrapasztázással a hőtátadó felület növeled meg, ezáltal javítva a hűtés hatásfokát, azaz "kevesebb" hűtés is elég ugyanazon hő elvezetéséhez, azaz alacsonyabb fordulaton fog járni a venti. Ha kilépsz a játékból, a proci hőtermelése nagyon alacsony szintre esik akkor is, ha a hőátadó felület nem elégséges, és eléri az ideális hőfokot, ergo alacsonyabb fordulatra kapcsol a venti. Ebben nem lesz különbség akkor sem, ha növeled vagy csökkented a hőátadó felület méretét.
    Ez a magyarázat röviden.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák