Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #20844032

    törölt tag

    válasz wierra #157453 üzenetére

    A műfajjal ismerkedőknek biztos nem ezt a játékot írnám fel, merthát bármennyire is könnyed ez, van azért a zsánerben ettől jobb is.
    Amúgy mivel kéne jutalmazzon egy játék? Ezt nem értettem a cikkben sem. Nekem a legnagyobb jutalom az, ha leülhetek két órára játszani, nem ami a játékból kirepül. Hogyan tud azzal büntetni egy játék, hogy tovább játszatja magát? Mivel tud jutalmazni? Ha már nem kell tovább játszani? Az nem szórakoztató, ha egy játék önös érdekből lecövekel, és nincs progressz, de ez a souls-like játékokra ritkán igazak csak. Jellemzően nem a játék cövekel le, hanem a játékos. Ez viszont nem a játék hibája, ezért full ökörség a cikk is. Ezeknek a játékoknak mindösszesen ennyi a megoldóképlete:
    Learn. Adapt. Overcome.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák