Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dr. Venkman

    tag

    válasz Carlos Padre #202976 üzenetére

    Továbbra is azt gondolom, hogy ezzel a kérdéssel kapcsolatban rossz nyomon jártok. A lokális szupport, a feliratok, a nyelvi támogatás, nem egy olyan dolog amit a Sony azért adott nekünk mert a lojális vásárlók akkor majd otthon vásárolnak, munkahelyet teremtenek Szandrának és feliratot minden exkluzívba. Ez mind a marketing része, ami nekik kifizetődik, mert elérnek vele olyanokat akik vagy életkoruk (kicsik), vagy (nyelv)tudásuk hiánya miatt kevésbé lehetnének megszólíthatóak. Ettől függetlenül vannak azok, akik más storeból szerzik be a játékokat olcsóbban, de ez utóbbi szintén a Sony érdeke. Egy példa, ha a magyar storeból kellett volna vásárolnom fele annyi játékom nem lenne, és lehet, hogy összességében kevesebbet költöttem volna el náluk mint így! Nem véletlen, hogy ezt a kaput nyitva hagyják.

    Illetve azt is állítom, hogy, aki US storeból vásárol, az simán lebonyolítana egy email váltást az amerikai vagy angol központtal is probléma esetén. Szandra meg visszamehetne tőlem a plázába holnaptól.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák