Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • S e t h

    nagyúr

    válasz saelin #248739 üzenetére

    Egyetértek.
    Én tavaly 150 órát tettem bele, most meg még 60-at, de a zenét már le kellett vennem nullára, mert rosszul vagyok tőle.
    Ezt a játékot a mellékküldetések mentették meg, a főszál nulla.
    Én olyannyira felteltem most vele, hogy nem csak a Valhallára nem vágyom jelenleg, de még a Ghost of Tsushima is kezd távolodni tőlem.
    Azt vettem észre, hogy egy Minecraft Dungeon, Maneater jobban érdekel most, amolyan agyhullámokat kiegyenesítő szórakozás gyanánt.

    This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

  • VTom

    veterán

    válasz saelin #248739 üzenetére

    Én nem mondanám, hogy rossz volt a főszál, de egy klisés történet, semmi extra. Az elején nekem nagyon tetszett, de túlságosan elnyújtották. Ugye a koncepció az volt, hogy a főhős egy óriási utazást tegyen, erre utal a címe is, csak ehhez írhattak volna egy fordulatokkal teli, bonyolultabb sztorit is, de nem tették (vagy nem tudtak)

    Ami viszont nagyon jó a játékban, hogy rengeteg tartalmat pakoltak ebbe az óriási világba, ahogy penge is írta, millió dolgot lehet csinálni, és igazából semmi sem kötelező. A küldetések kipróbáltatják veled a dolgokat, de ha pl. nem érdekelnek a mítikus lények, akkor nem kell kergetni őket. Ugyanez az aréna, a hajózás, a csaták, a vadászat, kincskeresés, és nem említettem még a millió féle armort, fegyvert, karakterépítési lehetőséget.

    Szerintem baromi nagyot vállalt a Ubisoft ezzel a játékkal, és persze, van benne hiba, de szerintem egy ekkora méretű játéknál ez érthető.

    Én 140 óránál járok, lvl65, a Legacy DLC első fejezetével végeztem, és megszereztem Atlantis kulcsait, de még mindig van felfedezetlen terület, amin kalandozok. Néha leteszem egy-két hétre, legutóbb a Last of us miatt, de tegnap megint elővettem, és ugyanúgy leköt, én még nem unom. Egyszerűen el tudok veszni a világában, olyan helyekre jutok tök véletlenül, hogy az állam leesik. Látszik, hogy a világ kidolgozására sokkal több erőforrást fordítottak, mint a fő sztori megírására. :K

    Warrior within kaliberű játékokból meg sajnos 10 évente egy jön, de ha kijönne remastered verzió a trillógiából, azonnal venném. A háromból ez volt a legjobb, a sötét hangulatával, a sztorijával, és a harcrendszerével, amihez hasonlót azóta sem láttam egy játékban sem.

    [ Szerkesztve ]

    Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

Új hozzászólás Aktív témák