Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hudekira0

    tag

    válasz ForRedGlory #38450 üzenetére

    igazat adok neked :) tényleg a fizika is igazolja!

    Játékfejlesztés téma: szerte ágazó, van aki azzal foglalkozik hogy modelleket készít, van aki algoritmusokat programoz jobb kihasználásra, van aki az mi-t írja. Komplikált és szerte ágazó, nekem openGL-ben kellett írnom egy alkalmazást (jelen esetben múzeum forgó gitárral) ott például megvannak a megfelelő képletek a mozgásra, az alakzatokat négyzetekből hozza össze ált. az ember, arra rátesz egy textúrát, fényekre megint képletek meg a testek tulajdonságát kell beállítani, akkor leprogramozni azt hogy min mehetsz át mind nem... Ez annyira még nem is probléma mert van egy kész keretrendszered amin dolgozol, de ahogy írták az ND még új dolgokat talál ki, ott meg már hardveres szinten is képben kell lenni,memória címzés... szóval a programozásához tényleg kell egy kis őrültség, a modellezés meg azért kézzel foghatóbb már viszont :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák