Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • krx21

    nagyúr

    válasz boost #6786 üzenetére

    "üzletnek semmi köze a hibás termékhez, hisz nem ő gyártotta, nem ő okozta a gondot, neki annyi a felelőssége"

    Na, ez nagyon nagy baj szerintem, ha Te ezt így látod! :O
    A kereskedelemben egyre több az úgynevezett szolgáltatás nélküli "box mover" cég, 1db íróasztallal... Ezt mi fogyasztók köszönhetjük magunknak... Semmi mást nem csinál, csak kihasználja a beszerzési lehetőségét és hozzáadott értéket nem tanúsít semmilyen formában... Én ezt nem preferálom... Egy igazi régi vágású boltban Te egy személy vagy és nem ügyfél azonosító... A bolt rendelkezik telefonszámmal amit élő ember fel is tud venni, műszaki supportal, bemutatóteremmel, és garanciális ügyintézéssel... Ezt nevezem én "A BOLT"-nak... Ehhez képest a interneten értékesítő webshop-ok kimerítik a szolgáltatás nélküli nyerészkedést...(Mindenki erre pályázik... :K )
    Persze tudom hova tart a világ, de azért én nem tapsolok ezen irány felé... Szerintem sokan sejtik miről beszélek úgy általában...
    Ezt mondom úgy, hogy én is egy forgalmazó cégnél dolgozok és tudom mi munka és support van egy termék bevezetésével... A viszonteladókból Dunát lehetne rekeszteni, akik csak keresni akarnak vele, de minden járulékos munkát ránk hárítanak...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák