-
Fototrend
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
válasz HubaBuba96 #239300 üzenetére
A csere az típusazonos, és javított-felújítottat adnak. Ez azt jelenti, hogy a cseredarab az olyan mintha új lenne, a burkolata is új és nincs leharcolva. Várni sem kell rá, ha beviszed, akkor raktárról kapod is azonnal a másik konzolt.
<-ƘƘ->
-
Szabi®
addikt
válasz HubaBuba96 #239300 üzenetére
Én nem mennék bele a fehér helyett feketébe.Ez nem így müködik.Vázold nekik hogy semmilyen konzolt nem hozol el,és hazafelé beugrasz a fogyasztóvédökhöz.
-
F-ECT$
titán
válasz HubaBuba96 #239300 üzenetére
Kérd, hogy ezt javítsák meg és adják vissza. Ha nem megy, akkor vadonat új bontatlan, és ha ez nem megy, akkor vételár vissza. Ellenkezés esetén jegyzőkönyv felvétele és fogyasztóvédelmi bejelentés.
Dive ever, work never.
-
Wesder
félisten
válasz HubaBuba96 #239307 üzenetére
Van baj úgy làtom.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
MODERÁTOR
válasz HubaBuba96 #239303 üzenetére
Attól is függ, hogy hova vitted. Vidéken nyilván nem lesz raktáron, de fordultával küldik is vissza a cseredarabot. Nyugodtan ragaszkodj az eredeti, fehér konzolhoz. Ha ilyet nem tudnak adni, akkor kérj utalványt amit be tudsz váltani.
A tiédet tutira nem tudják 30 napon belül megjavítani, mert ahhoz kiküldik Franciaországba. A jelenlegi helyzetben szerintem fél évet biztosan várhatnál rá.<-ƘƘ->
-
3L1T3
addikt
válasz HubaBuba96 #239307 üzenetére
Egy sima HDD csere megoldotta volna a gondodat es nincs ez a kavar. Sajnos a SONY igy intezi az ilyen gepeket!
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
nylontacsko
senior tag
válasz HubaBuba96 #239312 üzenetére
Engem azért érdekelne a "végjáték" is.
Gondolok ez alatt arra, hogy mi lett (lesz) a géped sorsa.[ Szerkesztve ]
"A tett halála az okoskodás" /Az ember tragédiája/
-
nylontacsko
senior tag
válasz HubaBuba96 #239317 üzenetére
Ezt írtad.
Engem a végső kifejlet érdekel.
Mire, hogyan cseréltek, javítottak és egyáltalán"A tett halála az okoskodás" /Az ember tragédiája/
-
Lackooo84
nagyúr
válasz HubaBuba96 #239300 üzenetére
A jogszabályok szerint ha nem tudnak a leadott termékkel minden paraméterben azonosra cserélni (ebbe beleszámít a szín is), akkor nem vagy köteles elfogadni, és vissza kell adják a vételárat. De egyébként te most alapból jogilag a konzolvirággal vagy szerződésben, szóval velük kéne leboxolnod. Oké, hogy te elvitted közvetlen a szervizbe, de alapvetően nem ez lenne a hivatalos procedúra.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz HubaBuba96 #239332 üzenetére
Ügyesek. Hát sajnos a tudatlan fogyasztókat sok helyen megvezetik. Kötelességük lett volna átvenni és intézni a jótállással járó teendőket. Nem a fogyasztónak kell a szervizbe rohangálni a termékkel, semmi köze hozzá. De te most már okosabb vagy, és ha legközelebb valahol megtagadják az átvételt, akkor beleírsz a vásárlók könyvébe.
Tudom, hogy sokszor gyorsabb ha az ember maga viszi a szevizbe a cuccokat, de a jogszabály szerint a bolt kötelessége és ha bármi ilyen gond van, akkor is velük kell lerendezni, nem a szervizzel. Ha nem javítható a termék, akkor első körben kicserélés, ha az sem lehetséges, akkor vételár vissza ez a sorrend, ők meg lerendezik a szervizzel/beszállítóval, ahogy akarják.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
bandi0000
nagyúr
válasz HubaBuba96 #239337 üzenetére
Miért? Neked az jó lenne, ha leadod, és 2 hét múlva küldik tovàbb? Vagy szerinted 1 konti miatt a srác szalad neked a szervizbe? Telekomnál is leadhatod a telót de ott 1 hétig várnak, és többet küldenek, ezért van a márkaszerviz semmi átbaszás
Xbox One: bandymnc
-
Lackooo84
nagyúr
válasz HubaBuba96 #239337 üzenetére
Hát nem is nekik kell javítani, de nekik kell(ene) a szervizbe juttatni, meg minden ezzel járó dolgot intézni. A fogyasztónak a jótállás ideje alatt semmiylen költsége ebből nem adódhat. Ergo ha postán kell beküldeni javításra valamit, azt is a boltnak kell fizetnie.
The Truth is out there...
-
McReay
aktív tag
válasz HubaBuba96 #239337 üzenetére
Samsung telefonommal én is így jártam. (nem is olyan rég)
Kijelzőbeégés. Egyből vittem vissza, ahol vettem és mondták, hogy ők nem tudnak vele mit kezdeni. Samsung szakszerviz.
Nincs messze egymástól a kettő. Átsuhantam, de azért ott megkérdeztem, hogy ez mégis mi, hogy a bolt nem veszi át a nála vásárolt hibás készüléket és a szervizes azt mondta, hogy gyári garancia esetén szakszerviz. Máskor ne is próbálkozzak a boltnál. Vigyem magammal a garanciajegyet és a blokkot, majd ők megoldják.
Zárójelben jegyezte meg, hogy ha esetleg mégis valami oknál fogva átveszi a bolt a javítási idő radikálisan megnő, ugyanis ők a központi szervizbe küldik el javíttatni, ahol kicsit több idő kell hozzá.
Nekem így pár nap alatt (2 nap talán) kész lett a telefon. Annyi idő alatt talán még a központi szervizbe sem ért volna be.
Samsung Galaxy Note 8 --- Honda CBR 600 F4
-
bandi0000
nagyúr
válasz HubaBuba96 #239344 üzenetére
Nehogy azt hidd, hogyha ők küldik el, bàrmit is vállalnak, leírják jegyzőkönyvbe a panaszod, és gyakorlatilag ők csak postàs szerepet jàtszanak...
Nyilván rossz élményed volt, lehet nem volt a helyzet magaslatàn a kollêga, mindenesetre jobb ha megtanulja mindenki ezt, samsung, sony esetében tuti hogy van màrkaszerviz, ahol sokkal gyorsabb az ügyintézés
Xbox One: bandymnc
-
MODERÁTOR
válasz HubaBuba96 #239348 üzenetére
Azt nem tudom, hogy most pontosan mire is kell várnod, mert nem a javításra az biztos. Szerintem alapvetően tök jó, hogy egyből adják a felújítottat, és újraindul a gari. Ha a sajátodat kapnád vissza, akkor is használt és javított lenne (csak nem kapna új burkolatot). Ha nem tudnak cserét biztosítani (pl. mert limitált széria), akkor elvileg utalványt adnak amit a boltban új konzolra válthatsz. A szervizben tutira nem adnak vissza pénzt, hiszen azt a boltban költötted el. Amit pedig meg lehet javítani, a helyett miért adnának mindig újat? Ez eléggé irreális elvárás.
<-ƘƘ->
-
gangstagergo
senior tag
válasz HubaBuba96 #239348 üzenetére
Én a helyedben az RTL Klub-hoz fordulnék. Sőt azon belül egyenesen a Fókuszt hívnám, hogy milyen gonosz a Konzolvilág és Sony. Nem veszik be a gépedet javítani ehelyett elküldenek a hivatalos szervizbe, ahol egy új vagy javított gépet kapsz egy év garanciával. Micsoda egy mocskos bandita egy cég... Megértem hogy fáj de 24 évesen nem kéne Greta Thunbergként harcolni a multik ellen
Új hozzászólás Aktív témák
- Ps 3 játékok
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- BESZÁMÍTÁS! Sony Playstation 5 825GB SSD digital konzol extrával garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- Sony PlayStation 5 (PS5) Játékkonzol csomag