-
Fototrend
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
myckey
veterán
Bőven vállalható , ha lesz 15-20 óra körül a Fő történet szál a Fallen Orderben. God of War -2018- is így ment.
Aztán meg a nehézséggel, felfedezéssel, gyűjthető tartalmakkal és mellékes feladatokkal fel lehet tornászni szépen. Meg a játékstílussal is.Nekem ez már elég lenne.
Nem Open World....valóban. De nem is lineáris csőjáték, attól messze áll a pályatervezés / szerkesztés és a játékmenet is. Szerencsére !
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz Bazsi1987 #221032 üzenetére
Az eddigiek alapján, bőven lehet jóra számítani.....Vagy így vagy úgy, majd lesz.
A trial és a review dolgokból pedig mindenki azt von le, amit akar, meg lát bele. Szíve joga.
Szerintem butaság ez alapján rosszra gondolni...persze bele lehet kapaszkodni, és megfelelő táptalajt nyújt az arra vevő "embereknek". Én is idióta vagyok, hogy erre pazarlom az energiámat ( persze nem az érdemleges válaszokra értem )Ami biztos, hogy a megjelenésig semmi sem biztos...csak azok a dolgok, amik már kikerültek a játékról. Sok érdemi akad már.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz markknight #221044 üzenetére
Természetesen már vannak olyanok, akik végigmentek a játékon.....
Van aki Sekiro/DarkSouls - Assassins C. - Uncharted - Mass Effect + SW feeling -re hozta ki a végét.
Szerette a pályatervezést.....nem csőjáték, nem full lineáris. Sokkalta több dolog van benne mint a Force Unleashedben.Ahogy már írtam, nagyon negatív hangvételbe eddig, nem futottam bele.
Remélem valóban így lesz.
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
Mindenkinél az értelem.
Felnőtt emberek vagyunk, jobb esetben ....ez meg egy fórum. Azt írnak le amit akarnak. Ettől még nem lesz se több se kevesebb a játék, meg az ember sem.
Lehet hergelni a népet a hülyeségekkel, de akit érdekel a dolog ,az utána jár . Onnantól nem ad bizonyos dolgokra.
Peace!
No problem!Egyébként a mostani anyagokban valóban nem teszi oda magát az ellenfél! ( a játékosok is mutatnak csúnya dolgokat ) de ez a nehézségi fokozat növelésével változik. Élesebbek, agresszívabbak lesznek. Sokan nem állítják magasabbra, mert nem könnyű eltalálni a jó időzítést, stratégiát....mivel itt nem csak közelharcra kell fókuszálni. Közepes és nagyobb távolságból is jöhet a baj.
Eddigi beszámolókból az jön le, hogy Master és GrandMaster fokozatokon gyorsan hal az ember.....pláne mikor többen, több féle módon jön a fájás...egyszerre.
De lehet mindenki csak bénázik.Az alap szintű enemyt, egy egy csapással intézi a játékos!
Erre direkt figyeltek.
Ne veszítse már el a játékos a feelinget, hogy egy Jedi+fénykard teszi a dolgát....bőven van anyag, ahol ezt mutatták is.
Direkt nem tápolódik az életerő odaát, ha fentebb kapcsoljuk a szintet.
De értelem szerűen, nem fogunk végigrohanni egy vágással mindenkin, pláne a szakosodott / nem emberi lényeken.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz markknight #221233 üzenetére
Itt egy videó, jól megcsinálta az illető
Ez még a régebbi anyagokat dolgozza fel, nem is spoileres így. mihez képest.Látni, mely ellenfelekbe, mennyi energiát kell beleölni....halálig.
Van 1 hit, van több hit.....
Ahogy mondtam, emberi ellenfélből is van olyan, aki direkt Jedire van szakosodva.Ez ilyen, aki végig akar rohanni, mert Jedi meg Lightsaber.....mindenkin, az keressen mást.
Itt a harcrendszer blokkolás, kitérés, időzítés, erőhasználat és közelharci elemeken alapul. Kaszaboláson és vetődéseken kívül.Ahogy mondtam, az ellenfél mindig ugyan úgy hullik, amelyik olyan. A nehezebb szint nem ad plusz életerőt .
Agresszivitást ad nekik.
Nehezebb időzítést nekünk.
Jobb sebzést nekik.
Plusz a legnehezebben : JediGrandMaster....van még valami, de azt nem mondták el. Lehet jutalom ha azon megy végig a játékos, fene tudja. Nem találtam rá még spoilert sem, eddig.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz sp8787 #221243 üzenetére
Egy egy pályának a felépítése hajaz a DS első részére....a szerkezeti felépítése.
A mentési / Bonfire mechanizmus. Itt meditáció lesz bizonyos pontokon.
Elhullás után az elvesztett tapasztalati pont begyűjtés ellenféltől, enemy respawn....
Kissé a harcrendszer is.Ennyi jutott eszembe.
Lehet még ki is hagytam valami érdemlegeset.
Ez van....sok helyen, sokat írtam már ezekről, amit össze tudtam szedni - hitelesnek tűnő forrásból.De sok értelme nincs leírni......előbb magyaráztam az ellenfelekkel kapcsolatban is.
Akár olvashatna is az ember, néha. Többfelé.
De kár belemennem, lehetne több eszem is...inkább másfelé olvasgatni.Egyébként, az animációval vannak bajok helyenként, ezt írták máshol is. Meg mással is ....mint minden játéknál, lesznek bajok itt is.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz erahurka #221247 üzenetére
Na látod!
Hát nem vagyunk egyformák....Nekem pont hogy tetszik ez a dolog.
Én ezt szerettem a DarkSoulsban is......ennek a játéknak is a harcrendszer a savaborsa ( egyebek mellett.....Logikai és Ügyességi elemek, meg felfedezés. ).
Itt ugye lesz az erőhasználat is, amit vissza kell tölteni. Látni is a játék képernyőjén a jelzést- a minimalista HUD -on.
Ezt majd csapkodással, meg gyilokkal tölti fel a játékos. Szóval ölni kell, minél többet, ha olyan játékstílust akarsz kivitelezni. Ehhez kell az ellenfél is.
De elég sokfajta lesz.
Viszont, ha nem akarsz csapkodni a villanykörtével ellátott seprűnyéllel....akkor mehet csak erőhasználat is, közelharci elemekkel...[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz sp8787 #221250 üzenetére
Nem is az elnyelés, hanem mikor elhullik a TP, akkor annál szeded össze aki kinyírta a bőrödet.
De már lehet bekevertem a másik From játékot.....van már egy pár játék a fejemben.
Ez esetben , így jártam.De biztos, hogy így van. Vissza lehet szerezni a tapasztalati pontot ! Ezt mondták a tőlem okosabbak, meg témában jártasabbak.
Meg maga a harc, az inkább Sekiros....elején kicsit egyszerűbb, de utána persze bővül a repertoár. De nem olyan nehéz a játék, véletlenül sem akarták olyan "keményre" csinálni...mint a FromS játékokat.
Elvetemültebbeknek ott lesz azért a GrandMaster szint...meg ha igaz, már a Master is helyén van.
De van aki normálon is hullik mint a falevél.
Ilyen ez ![ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz sp8787 #221257 üzenetére
Az a helyzet, hogy a fejlesztők vettek bizonyos játékokat.....amik nekik tetszettek. Ezekből meg csináltak egy egészet.
Így született meg a pálya szerkesztése, ami valóban összefüggő lesz és lesz benne rejtett átjáró és jó pár felfedezésre váró terület, meg begyűjthető ez az.
Simán ki lehet vinni a FŐ történetet....egy csomó dolog fel nem kutatásával.
Van a PS trófealista. Van aki már befejezte ezt a gamet.....de a begyűjthető és feltráható tartalmaknak tán a felét nem kapkodta össze.A harcrendszert is próbálták taktikusra csinálni, sokszínűre...ahogy megszerzed a különféle dolgokat, haladsz előre mint Padawan...aztán talán valami kiforrott Mester leszel, vagy nem de az biztos.
Nem nehézre és riasztóra.... látványsora és élvezetesre. Ahogy írtam, megfelelő nehézségen persze más a helyzet. Eddig ezt olvastam róla.Nagy hangsúly van az ügyességi és logikai elemeken, platformer elemeken.
Ezek voltak a FŐ csapásvonalak, mikor még nem is SW játéknak indult, elvileg. Megvolt a klassz harcrendszer, ugrabugra és logikai rész meg az összefüggő pályatervezés....aztán belehúztak a SW vonalba.
De ez idő volt, nem idén találták ezt ki. Állítólag 16 körül, de már előtte Stig Assmussen ( God of War III rendezője és mostani projekt vezető ) elég jól összerakott bizonyos dolgokat.A Sztorin például Chris Avellone ( Fallout, Planescape Torment, KOTORII ) 1 évet dolgozott, besegített . Meg mellette mások is rajta voltak az ügyön. A Mafia III kiötlője volt a fő fő ilyen téren.
Mikor ügyességi részhez ér a játékos, úgy emlékszem nem egy régebbi mentéshez megy vissza, ha elhalálozik ! Oda rakja a játék, ahol meghalt. XP-t sem hagyod el...nem kell visszaszerezni, mint mikor megöl egy ellenség.
Erre is találtam már pontos forrást, de már nem emlékszem mikor és merre.
Elég sokan elhullottak ezeknél a technikás játékrészeknél....már már idegesítő tud lenni, ha nem jól jó időben és helyen.......
Kötve hiszem hogy ennyire szívatnák majd a népet.Ez nem akar Souls lenni a "szívás" terén.
Mondták, hogy nagyobb rétegnek készül!
De azért van fokozat elszántaknak.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz malystryx #221270 üzenetére
Köszönöm, de ha hiszed, hanem.....alig karistoltam bele.
Rohadt sokat írtam már a játékról. Nem hazai nyelvezetű oldalakat vizslattam, aztán ha volt valami érdemleges, vagy nem....azt áthoztam. ( pedig mindig megfogadom, hogy nem írok egy karakter sem ( nem mintha lényeges lenne )...mindenki azt gondol, amit akar ! )Nézz be a PC oldalon lívő topicba.is. Ez közös topic ! PC-BOX-PS
Egyébként lehet nem lesz jó játék.....soha nem mondtam. Gőzöm sincs mennyire fog tetszeni. Másnak....
De amit találtam, azok megfogtak, én meg még rajongója is vagyok a világnak és sok éve várok már egy valamire való SW játékra.
Ennyi az egész.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz S e t h #221291 üzenetére
A pontozással egy ideje nem foglalkozok már.....meg aztán megvettem, ezt kell szeretni!
De egy közepesre számítok. 6,5 / 10 .
Ha a fejemet használom.
Meg eddig is azt szajkóztam, hogy jó közepesre számítok.De az event, preview....mostani beszámolókat tekintve, kinéz jobb értékelés. Ezek alapján JÓ értékeléseket remélek.
De a remény az egy más dolog, mint a tény meg a valóság.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
Amit már kifizettem, azt nem tudom visszacsinálni.....még ha majd nem is tetszik a kész alkotás. Nem akarom visszacsinálni.
Játszom vele...a dolog érdekel, de nem biztos hogy maximálisan elégedett leszek azzal amit műveltek, vagy igen...fene tudja.
Ha szeretem, ha nem....itt lesz és olyan lesz, amilyen. Ezen már én nem változtatok...ahhoz semmi vagyok.
szerk:
de azért egy pozitív visszhangnak örülnék, mint SW fan. Respawnnak se lenne rossz, én az eddigi munkáikat kedvelem.
Ezt is mondtam már máshol.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
Nekem külön külön tetszik a dolog, eddig.
Harcrendszer, az ügyességi meg logikai dolgok...végre sztori központú - egyszemélyes SW játék! 10 éve volt ilyen.
A pálya szerkesztése is megfelelő, számomra. Ezt szerettem a Dark Souls I ben is.
Része a kánonnak...Az hogy kinek mennyire jön be, az már ízlés kérdése.
Csúnya lenne ha mindenkinek ugyan az lenne a megfelelő....Vannak olyan dolgok, amik biztosak. Tények. Aztán ezek alapján döntse el az ember, kell vagy nem kell !
Ezek csak játékok...semmi "világcsodája".(#221305) markknight
Nem szoktam ilyen huncutságokat művelni.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
Ez a hosszú időszak kb. 10 év....ez egy indok arra, hogy aki fan, az beszerezze a játékot!
Számomra egy a sok közül, most hogy másnak ez nem indok, az már engem nem érdekel, mert ez szubjektív.
A Force Unleashed volt utoljára ilyen jellegű játék. Single...némi történet....lightsaber tps.
Az nekem bejött, jól elvoltam vele. Nem váltott világot. Csak jó szórakozás volt.Na most eddig úgy fest, ez minimum lesz olyan minőségű, de jobbra számítok.
Tehát nekem bizony számít, hogy ennyi ideje nem jött hasonló.
Battlefront II az más tészta.De persze csodára nem számítok ,meg kiugróan jó értékelésre sem.
Foglalkozok vele, berendeltem...játszadozom és ennyi.(#221316) .LnB
De azt se felejtsük el, milyen emberek dolgoztak a programon, a csapatban!
Kurva sokszor említettem már őket, bele is untam az egészbe....
Na ő miattuk is bízom benne, hogy megfelelő lesz a sztori.De még ha szar is lesz....vagy nem....még mindig inkább így állok hozzá ahhoz ami érdekel, mintsem abszolút pesszimistán.
Reálisan, de bizakodva. Valós hírekre támaszkodva. ( Már amennyire valósak, de ezt meg csak ők tudják, én már csak olvasom az okosságaikat )[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz markknight #221359 üzenetére
Bizony van benne játékidő!
Én is 20+ óra körüli FŐ történetet olvastam.....Természetesen ez is függ a nehézségektől, ami azért a Master szinteken nem szar, pláne legnehezebben. Játékos stílusától....Ez értelem szerű.
Na és akkor vannak mellékes feladatok, meg mindenhol akad Titok amit fel lehet tárni, érdekességek amit be lehet gyűjteni a droiddal feltérképezve ( Data )....meg a gyűjthető tartalmak amivel lehet módosítani ezt azt.A megjelenés sztm rendben van, nem hoz csodát, a játék sem.
De nem mondanám tucatnak! Helyenként pedig tényleg leesik az ember álla. Hangulatos, ez meg a legfontosabb sztm.
Ilyen , és hasonló hangvételű írásokat találok, amerre nézelődök.De ezekben a streamekben vannak olyan "minőségűek"....na mindegy is.
Egyébként PC oldalon ott van a játék topicja mindenki számára, akad benne ez és az, ha valaki kíváncsi rá...és nem háborúzni akar.
Ahhoz már belefáradtam az egészbe, annyi betűt levertem a játékkal kapcsolatban az elmúlt hónapokban.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
(#221363) S e t h
(#221364) hombre[EU]
Próbálok egészségesen hozzáállni az egészhez, ameddig jól esik.(#221366) malystryx
Igen.
El lehet benne veszni, szó szerint...
Tuti van a Központi küldi mellet, helyszínenként több "Secret". Side Q. Meg begyűjthető tartalom. A droiddal pedig bővíthető a Data állomány, sok info erről arról.Az űrhajón, még botanikus kert is van, vagy mifene, amit lehet bővíteni.
De az egész, ezek feltárása nélkül is kivihető. Kinek mi....
Láttam trófeagyűjteményt PSN -ben. Illető megcsinálta a történetet, de van amit érintetlenül hagyott. Lista alapján.Nekem holnap tán hozza futár, de délutántól annyi....sok sok órás edzés, pihi és másnap verseny, abból regenerálódás. Lehet csak vasárnap jutok játék elé.
(#221368) Carlos Padre
Igen, itt is van hasonló....
Idő megy el a térkép feltárásával, az utak és átjárók keresésével és az ügyességi/logikai dolgokkal.
Van ahová csak bizonyos képességgel jutsz majd be, vissza kell térni a helyszínre később.
Vagy valamit be kell hozzá gyűjteni...FŐ sztori előregördítéséhez, ezek kelleni fognak és időbe telik majd.
Igen.
De ezek jó dolgok, az eddigiek alapján. Persze olyat is láttam, hogy valaki agyfszt kapott a platformer elemektől. Pláne ha sokat hal. Mert nem áll rá a keze. De másutt meg azt mondják, nem annyira keményvonalas szívás az egész mechanika.
Na most akkor...[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz Neoteric #221396 üzenetére
Bőven jobb lett, mint amire számítottam. Reálisan.
De én reméltem, mert követtem az elmúlt hónapokban. Folyamat jó hangvételű dolgok jöttek a nyár vége óta kb...
Event után pedig a preview tesztek is rendre pozitívak voltak.Ez a 80-90% azért így is meglepett. ( jó hát a 100 körüli teszteket és százas dolgokat most hagyjuk ) .
DE, ez is olyan.....aki nem szereti a platformer elemeket : ügyességi és logikai dolgok
Felfedezés és mászkálás, vissza vissza térés és feltárás ha már ez az megvan stb....
Szóval aki nem bírja hogy ezek bizony ismétlődnek és folyamat jelen vannak, az hagyja.
Ez az egészben elég erősen ott van.Uncharted/Assassins/TombRaider....God of War
Souls/Sekiros harcrendszer....De itt mókásabb( vagy nem, kinek mi ) ,mert az ellenfelek nagyobb távolból ( is ) jönnek az áldással és az erőhasználat rendesen kibővíti a dolgokat, idővel. Meg el lehet rakni a fénykardot és csihi puhi légakrobatika forcepower .........[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz erahurka #221441 üzenetére
Nincs azzal baj, hogy Te így látod.
De attól még nem valószínű hogy így is van a dolog.
Meg ha neked valami nem tetszik, az még lehet attól jó és élvezhető. Sok más embernek meg valószínű nagyon is bejön.
Kár is általánosítani. Kimondani a frankót...
Egyébként, itt is kell az XP....el is mondták, hogy jól jönnek majd a sorozatos harcok, ha respawnolásra kerül a sor.
Mellékesen, itt nagyon nem DarkSouls "szopatásra" van kihegyezve a dolog.
Az egész könnyebb, engedékenyebb,jóval.
A nehézség meg tényleg azért van, hogy oda állítsd, ahova akarod. Ami neked megfelelő.
Jó a könnyebb is, de semmi gond a nehezebbel.Nem kell egyből beleállni a másikba, csak mert neked nem tetszik a mondandója.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
Nem találtam game topicot, de ide is tökéletes sztm...
PS Blog. Crafting the world of Tsushima
Egy igényes leírás, sok sok szemléltetővel, a játék környezetével kapcsolatban.
Nagyon hangulatos
USA-ban már él a pre- download, valamint érkezett eg 1.03 -as csomag, 700mb körül.
Ez is érdekes lehet....
"For sure, -the main game (for me) was about 32gb -the bonus content is 22.085gb -and the digital mini soundtrack is 405.3mb -and the day 1 update (which is released on launch day) is just about 8gb"[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz hombre[EU] #253630 üzenetére
Magáról a küldikről, meg a tartalomról nem sok fogalmam van, láttunk egy egy anyagot, de szerencsére nem tolták túl a bemutatókat, ezt szeretem.
Szóval bizakodó vagyok, letörni ráérek később is.De az tuti, hogy ezzel a környezettel....( dinamikusan változó évszak,napszak,időjárás, eltérő terepviszonyok ) levettek a lábamról.
Ehhez társul még a képi világ is, a színek, az art és design...klasszikus hangulatfokozó elemek.
Valamint a -számomra- nagyon kedves központi téma, helyszín.Bizonyos nézőpontból, már maximálisan elégedett vagyok. Meglátjuk, játéknak mennyire lesz addiktív.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz hombre[EU] #253633 üzenetére
Persze persze, a harcrendszer nagyban befolyásolni fogja az egészhez való hozzáállásomat.
De erről is, meg a többi mechanikáról szintén többet, ha már van valami kézzelfogható, vagy mások által tapasztalt .De alapjaiban ez is jó lehet, gyors hatékony és sallangmentes támadások. Ésszel, megfelelő ritmusban kivitelezett ellencsapások stb....ilyen olyan harcmodor etc.
Itt -IS- nagyon remélem, hogy autentikus lesz a játék, leginkább ez foglalkoztat az egészet tekintve.
Ez nem egy fantasy lesz, nagyon bízok benne, hogy megfelelő körültekintéssel nyúltak a dolgokhoz. A realitásból sokat lehet meríteni ennél a játéknál.Jó lesz az !
ha meg nem, majd sírunk[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
PS- Dynamic Theme GhostofTsushima
Itt pedig egy leírás, egy szerencséstől...a játék bizonyos tartalmairól, egyebekről.
Sztorit nem lövi le.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
válasz ProEvoFan #253725 üzenetére
Szerintem ebbe bátran bele lehet olvasni, de mindenki saját belátása szerint....
"I played the game for a few hours and it is much better than I expected. My friend, a reviewer, who already has the platinum, really liked the game."
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
myckey
veterán
-
myckey
veterán
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Xbox tulajok OFF topicja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- Xbox Series X + Venom töltőpad és akksi
- Beszámítás! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Sony PlayStation 5 (PS5) Játékkonzol csomag
- Xbox Series S 512GB / SZÁMLA/ GARANCIA
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel