Új hozzászólás Aktív témák

  • RudY

    addikt

    válasz frankdelgado #1021 üzenetére

    Ez nem feltétlenül komcsi módi. Klasszikus üzleti megoldás olyankor, amikor szükséges a piaci jelenlét másik szegmensben is, aminek számos oka lehet: boldog részvényesek, újabb befektetők stb. Nem mindig a fizikai termék az "érték", de amit a körítése magával húz, az a részvényeknél sokkal többet jelenthet.
    Saját példával illusztrálva. A szűk hazai piacon importőrként és forgalmazóként jó (és szerencsés) időzítéssel befértem az éppen kialakult résbe, ami 2 cég csődje után keletkezett. Simán elégedett lehettem volna ezzel, de a - szintén bukott - volt munkáltatómat mindenképp el akartam zárni végleg a piaci visszatérésétől. Ennek oka eleve a bosszú, de a későbbi nem kívánt konkurencia ismételt megjelenése. Így bevállaltam iszonyú sok melóval és némi veszteséggel egy másik platformon való forgalmazást is. Nagyon szépen bevált a taktika, lefogtam és jelen voltam ott, ahol akartam... ráadásul bő 3 év után pedig még nyereséges is lett ez a vonal, holott messze nem erről szólt. Aki pedig külsősként látta, halvány fogalma sem volt arról, hogy mi van a háttérben.
    Márpedig a nagyiparban ez brutális méretekben és erőforrásokkal zajlik, gyakorlatilag halvány fogalmunk sincs a miértekről. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák