Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz erahurka #118770 üzenetére

    Azert, mert:
    A PSVR trackingje PS camera alapu.
    A PSVR2 trackingje inside out.

    A PS camera nem tudja trackelni se az uj headsetet, se az uj kontrollereket.
    A PSVR2 nem tudja trackelni a regi kontrollereket.

    Nincs metszet. Nincs olyan, hogy X-et hasonlitunk Y-hoz. Egyszeruen nincs mibol mit szamolni. Relativ pozicio alatt azt ertettem, hogy a kontroller pozicioja a headsethez kepest (es vica-versa).
    Ehhez tegyuk meg hozza, hogy a PSVR1 az kamerahoz kepest relativ trackinget tud, fingja nincs a szobarol meg ilyesmirol, gyakorlatilag azert vannak a szines fura formaju fenyek, mert azoknak a meretebol tudja a tavolsagot, a melyikeket latom kerdesbol meg a poziciokat, plusz ugye a beepitett gyro-k is segitenek.

    A PSVR2 az inside out tracking, ott minden a headsethez kepest relativ.

    Egyszeruen annyira kulonbozo technologiak, hogy konkretan nincs metszet a ketto kozott. PC-s vonalon talan meg lehetne oldani valami egyedi 3d-nyomtatott ledes cuccal, amit trackel a kamera, aztan ezt osszefesulik a kontik relativ poziciojaval, amit meg a headsetbol kapnak, es akkor so-so mukodne (de igazan jo igy se lenne sose), es akkor mar csak annyi a gond, hogy a PSVR-ra csinalt jatekok nem mukodnek amugy sem, mert teljesen mas libeket hasznalnak pl kalibraciora, pont a fenti okok miatt. Iszonyatos munka es szopas aran el lehetne erni, hogy legyen egy valami, ami olyan szarul mukodik, hogy jobban szidnak miatta a sony-t, mint a kompatibilitas hianya miatt.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák