-
Fototrend
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
Bad Pritt
nagyúr
-
nagyúr
válasz Bad Pritt #125504 üzenetére
#Callisto
Ezek szerint letoltad legnehezebb fokozaton végig?
Azért azt vitatnám, hogy nincs nagy kihívást jelentő dolog benne...
De persze lehet te vagy szuperman... nekem elég nehéznek tűnik a hard fokozat ígyis.A játékról további véleményem meg itt:
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
F-ECT$
titán
válasz FollowTheORI #125508 üzenetére
Azt hiszem elég könnyűn végigtolni és csak a végén váltani nehézre.
Dive ever, work never.
-
válasz FollowTheORI #125508 üzenetére
Ezzel a Castillo-val is az van, mint minden új játékkal. Aki megvette az védi. Aki meg nem védi, az meg videók alapján ítélkezik.
Nekem eddig csak az volt a hasznos infó, hogy kb 10 óra. Az nekem bőven elég is lenne egy ilyen bef***tós játékból.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz FollowTheORI #125508 üzenetére
Általánosan van benne kihívás, bár ha valaki jártas a soulslike játékokban, annak azért elég ismerős lesz ez a harcrendszer és sajna sokszor nagyon olcsó megoldásokkal nyomja fel a nehézséget a játék.
Inkább olyasmik hiányoznak, mint bizonyos szekciókhoz kihívások, mondok példát, Ilyesmikkel rohadt jól lehetne mesterségesen növelni a játékidőt, játékélményt és újrajátszhatóságot.csináld meg az első Two-Head bossfight előtti részt úgy, hogy mindenkit ledobsz a platformról vagy győzd le az utolsó bosst csak robbanós cuccokkal, mint a palackok meg azok a kis kúszó rohadékok. Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Ctrl+Alt~Del
senior tag
Néhány kérdés, ami a fejemben van a GoW után.
1. Mi lett Sindrivel? 2. Mi lett Ragnarök-kal? 3. Vajon mennyire valószínű, hogy egy 13 éves gyereket az apja világgá enged mondván, hogy már kész van? A gyerek meg fogja, és elmegy, hátrahagyva mindent. 4. Angrboda - az a lány is 13 éves, de úgy beszélt, olyan szókészlettel, mint egy 20 éves felnőtt. Ugye azt tudjuk, hogy a mitológiában ő Loki felesége, és a gyerekük a nagy farkas. Szerintem az ő szerepeltetése, az a 2 órás Disney-kaland, amit végig kellett vele szenvedni, teljesen öncélú volt. 5. Úgy tűnik, hogy az Uncharted útvonalmeszelője ebben a világban is szorgosan tette a dolgát, csak sikerült valahonnan piros meg arany színű festéket szerezni a fehér mellé... W | W | H | W | W | W | H
-
zozika84
őstag
válasz jozsef_pecs #125495 üzenetére
Teljesen jól látod
Minden jótPSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
-
Anti-Hero
aktív tag
válasz F-ECT$ #125510 üzenetére
Pontosan. Csak visszatöltöd az utolsó mentést..maximum secura át állítod..és megnézed az outrot. Ennyi az a trophy.
Nekem 1 trophy hiányzik a platinához..az meg a gyűjtögetés..1 azaz 1 valami elmaradt..pedig figyeltem rá..de valszeg meghaltam, majd elfelejtettem újra felvenni a dolgot.
Na most azért az 1 trophyért meg nem fogok új játékot kezdeni..majd max New Game+.
[ Szerkesztve ]
Ez nem hanyag elegancia, mer' ez precíz igénytelenség.
-
nagyúr
-
nagyúr
Van is miért védeni, mert az a baj, ha most a "gamer közösség" két lábbal beleszáll a fejlesztőkbe, meg "szétfikázza" (részben alaptalanul) - és főleg ha anyagilag nem jönnek ki jól belőle, akkor nézhetjük mikor jön legközelebb hasonló játék... és én ezt nem akarom.
Nem véletlen cuppantunk rá erre ennyire day0 jópáran... mert egy kezemen meg tudom számolni hány ilyen játék van. Egyáltalán nem hiányzik, hogy soha többé ne legyen ilyen, csak a végtelen ow játékok hada meg a multis royalherof*sok.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
válasz FollowTheORI #125520 üzenetére
Nem cuppantatok rá sokan. Pár embert látok csak aki megvette.
Egyébként meg én nem ítélkezek. Csak olvasgatom a kommenteket.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
fausto
addikt
válasz Ctrl+Alt~Del #125515 üzenetére
1, Van egy mellékküldetés a játék végén, amiben még szerepel, az megvolt? Utána jön azt hiszem a stáblista
2, Hogyhogy mi lett?
3, Azért mégis csak egy istenről beszélük, még ha csak 13 éves is. Amúgy meg a történet kb. erről szólt, hogy Kratos-nak engednie kell, hogy a fia a saját útját járja és a saját döntéseit hozza meg. Szerintem teljesen okés volt.
4, Nem vagyok benne biztos, hogy 13 éves. Nem tudom, hogy az óriások hogy öregszenek vagy hogy náluk hogyan telik az idő. Én amúgy kedveltem a karaktert.
5, Ez már az előző részben is így voltA mitológia alapján én arra számítottam, hogy Atreus jobban összegabalyodik az asgardiak-kal, jobban megkedveltetik a játékossal Odin-t és az északi isteneket, majd egy elég gerinctelen húzással hátbaszúrják Lokit és bebörtönzik Angrboda-val együtt. (azt hiszem láncraverték Lokit, megölték a gyerekét és mérget csöpögtettek rá, amit a felesége próbált több-kevesebb sikerrel felfogni)
Majd valahogy közösen kiszabadulnak és Kratos-szal együtt megindulnak Asgard felé. -
zozika84
őstag
-
light1994012
tag
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a PS5 hány headsetet támogat bluetooth-on egyszerre?
Pl ha veszek 2db pulse 3d-t és úgy szereretnénk játszani, hogy mind a ketten fülessel egy local multi játékban, az megoldható?Sony Xperia 1, Playstation 5, Asus ROG Zephyrus GX701GV
-
nagyúr
válasz light1994012 #125524 üzenetére
Nem fog menni wireless egyszerre a 2db headset. Amint csatlakoztatod a 2.-at disconnectelni fog az első. A megoldás, hogy 1 wireless, a másik meg a kontrollerbe van dugva jack csatlakozóval.
-
heihachi
addikt
válasz FollowTheORI #125520 üzenetére
Lehet hogy a paros labbal beleszallas nem idealis megoldas, bar en ezt nem is latom, hogy ez tortenne, csak sokan a szivukre veszik, ha valaki rosszat mer mondani az aktualis kedvencukrol, amire penzt koltottek. Viszont az sem idealis, hogy ugy kezeljuk, mintha egy soha nem latott kiemelkedoen tokeletes jatek lenne, mert akkor legkozelebb is ez lesz a merce, es az nem lenne jo. Leginkabb egy kozepszeru jatek, se nem jobb se nem rosszabb az atlagnal, radasul retegjatek is, uh pont ezert van helye a kritikanak is meg a jo dolgok megemlitesenek is, van mindkettobol boven. Egyebkent FightinCowboy mondta jol a vegigjatszas streamjeben, hogy sokaknak nem tetszik, de ez ot nem erdekli, mert o jol szorakozik. Tokeletesen igaza van.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
-
cyberkind
félisten
Bőven elég a videók alapján ítélkezni, mindent lehet látni a mai gaming csatornákon ahogy tolják, én igazából régen se értettem, hogy mit nem lehet eldönteni a videók alapján, ma meg pláne, én speciel ezért nem veszem meg, egy raklap szar a gameplay, kb, mint egy gagyi The Surge.
Konkrétan ez a fajta dodge system nem tetszik semennyire, igazából ezenkívül minden jónak tűnik, csak megint a gameplay, amiben nem fog változni a játék, tehát ez ennyi.
Részemről csak a DS Remake, persze eddig is ezt vártam.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
#62435328
törölt tag
válasz Bad Pritt #125492 üzenetére
Egyetértek teljesen! Ha jó a játék, élvezetes a mechanika, akkor akár 2-3 végigjátszás is lehet egy adott címben!
Nekem ezek a rommá nyújtott, vontatott dolgok abszolult nem jönnek be. Jelenleg 30 óránál vagy a GOW-ba, de konkrétan szenvedek mert már 500 ládát kinyitottam, a történet meg konkrétan most kezd megmozdulni!
A Part 2-nél ugyanez volt... -
-
válasz cyberkind #125528 üzenetére
Én trailerek alapján ítélkezem. Streamereket nem nézek. (Még talán a DF videók azok, amik alapján szoktam ítélkezni.) Szóval nem mondom, hogy releváns a véleményem.
Viszont az is igaz, ha kipróbálás után ítélkezel az szerintem sokkal másabb mint egy streamer után. Főleg ha fogékony vagy a hülyeségre, és meg tud vezetni más (streamer) véleménye.Szóval én még mindig azt mondom, hogy aki próbálta, annak a véleménye többet ér picit. Még ha ott meg az a feltételezésem (persze ez biztos, hogy nem igaz ), hogy ha már valaki kiadott ~25 ezret egy 10-14 órás játékra, az csak próbálja bizonygatni magának, hogy nem volt az rossz ötlet.
Az a jó, hogy mindenki maga el tudja dönteni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
cyberkind
félisten
válasz Bad Pritt #125531 üzenetére
Ez meg valszeg az én egyéni preferenciám, mert szeretem a lassú horrort, és nem igazán kedvelem az efféle dodge systemeket, ezért emlékeztet a The Surge-re, én valami mást vártam, sokkal több horrorfaktort.
.LnB
Leárazva simán jó lesz, megtettek ők szinte mindent azért, hogy ez egy AAA játékos árazást kapjon, ami meg nem biztos, hogy jót tett.Paranormal Cocktivity
-
Elderath
őstag
Én várok callistoval egy leárazásra meg jó pár patchre. Szerintem rendbe fogják rakni, ami miatt panaszkodnak sokan pl a fos checkpoint rendszer stb
Xbox Live : SirLuipadre PSN ID : SirLuipadre
-
válasz cyberkind #125533 üzenetére
Én nem tudom, hogy kipróbálom e. Mert senki nem beszél róla, hogy mennyire van tele Jump scare jelenetekkel. Azt meg jó lenne tudnom. Bár lehet nem ijednék meg, de régebben volt pár játék, amitől majdnem leestem a székből (akkor még Pc előtt.). Aztán volt egy pont ahol megelégeltem, és eldöntöttem, hogy ezeket kihagyom.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz cyberkind #125533 üzenetére
Csak ugyanaz a baj a Callistóval is, mint a Dead Space-szel, hogy a horrorfaktor nagyrészt scriptelt elemekből áll. Voltak itt is ötletes megoldások, de az ember szervezete hozzá tud szokni, nincs meg az a randomitás, konstans feszültség, mint mondjuk az Alien Isolationnél és akkor oda a varázs.
Remélem, hogy a DS Remake-nél tényleg emelnek a parafaktoron meg kicsit updatelik a játékmenetet, mert ha ugyanolyan formában fog megjelenni, mint amilyen az eredeti volt 15 éve, az azért elég karcsú lesz 2023-ban.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Sliderxy
senior tag
Mentés nem a legjobb néha, de ezt is biztos javítani fogják. Lehet manuálisan menteni, de azt tapasztaltam, hogy nem mindig azt az állapotot tölti vissza. Egy nehezebb résznél járok, ahol sok a dög, feltöltöm az életet, tárazok, mentek, kinyírnak és visszadob oda ahonnan indultam. Megint lehet felpumpálni mindent... és hiába mentek újra, legközelebb is oda dob vissza. Apróság de zavaró tud lenni a sokadszori nekifutásnál.
-
-
cyberkind
félisten
válasz Bad Pritt #125538 üzenetére
Nem tudom, de a DS1-ben ott volt egy brutál atmoszféra, ami a maga csendes, de megőrült módján idegesített állandóan, itt ezt nem érzem annyira, meg ahogy írod a gameplayt, ott az egy tök jó lövölde, nem kell valami wtf dodge systemet használni, lehetett volna soulslike inkább, igazából nem is értem miért nem ezt próbálja be sok új(abb) stúdió, az bőven elég újítás.
Paranormal Cocktivity
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz tboy93 #125541 üzenetére
Azért én bizakodom, ezen videó alapján azért sok helyen rendesen belenyúltak a level design-ba meg gameplay-be is.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Frod
addikt
válasz Bad Pritt #125538 üzenetére
Elvileg a fejlesztői videóban volt szó róla, hogy több random spawn-pontja lesz a necróknak, hogy ne mindig ugyanaz legyen a játék.
#125541 tboy93
Olyannyira nem csak grafikai remake, hogy a sztoriba is bele fognak nyúlni. Nem tudni még mennyire, lehet csak pár dolgot megmagyaráz (vagy épp még jobban ködösít), de akár azt is el tudom képzelni, hogy egy leendő 2. rész már nem remake lesz, hanem a maga lábán fog állni. Itt már Isaac az elejétől fogva beszélni fog, ebből is lehet még bármi.Do you see the white shadow?
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz cyberkind #125542 üzenetére
Streamek alapján ahogy valami idióta sikoltozik én sem érezném az atmoszférát.
Nem teljesen értem ez a melee system miért akaszt ki ennyire amúgy, a horrojátékok egy alapvető problémája sokszor, hogy ha egy ellenség a közeledbe ér, akkor mi van, volt instadeath (Alien Isolation), egyszer-kétszer használatos item (Resident Evil 2 Remake), meg ilyen vérszegény, viccnek is rossz ütögetés (Dead Space).
A Callisto az akcióhorror skálán inkább az akció felé tendál, ehhez alakították a harcrendszert is, illetve szerintem az külön cél volt, hogy legyen egy látványos különbség e között meg a DS játékok között és ezt el is érték. Amúgy elég hasonló a rendszer egy soulslike-hoz, még lock-on is van a játékban, igaz, nem manuális.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Nyereményjáték!
Újabb játékkulcs került felajánlásra opr jóvoltából, és ez alkalommal is játszani lehet érte!
A játék egy külön topikban zajlik, ott lehet leadni a feltett kérdésekre a helyes válaszokat. A szabályok és a kérdések az összefoglalóban olvashatóak.
Jó játékot és sok szerencsét mindenkinek!
A felajánlást pedig köszönjük opr kollégának!<-ƘƘ->
A topikban tilos hirdetni!
- Renault, Dacia topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- EAFC 24
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- LEGO klub
- OLED TV topic
- iPad topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...