Új hozzászólás Aktív témák

  • Szerintem itt inkább az volt a lényeg, hogy a "race to idle" mód van alkalmazva, tehát nem egy fix alacsonyabb órajelre áll be a cucc, ha csak annyi is elég lenne akkor se, hanem mindig 2.23GHz-re törekszik majd, és ha nincs munkája, akkor visszaveszi esetleg... de a lényeg az hogy amikor terhelve van akkor 2.23-on fog menni (tud menni tartósan) az idő nagyrészében.
    Legalábbis a fejlesztők és a sony célja is ez.

    Összevetve azzal ami most van mondjuk egy AMG 5700XT-n, ahol a boost elvileg 2GHz például, de tartós terhelés alatt sose annyi, hanem egy jóval alacsonyabb 1.8x körül áll be... illetve nem race to idle stratégiát használ.

    A race to idle amúgy jelenleg a mobilok terén divatos... ahol úgy vannak vele jobb gyorsan túlleni a feladaton max teljesítménnyel, mint alacsonyabb órajelen több ideig dolgozni a problémán, csak hogy ne lépd túl a hő vagy fogyasztás limiteket.

    Tehát a Sony úgy tervezte a GPU-t, hogy a 2.23GHz folyamatosan tudni hozza majd elvileg.

    Egyébként a videóban túl sok újdonság vagy érdemi új info nem sok volt, szóval aki nem értette az se maradt le semmiről... apró részletek meg amit eddig is lehetett tudni lett jobban megmagyarázva, de az új info minimális.

    Ami még érdekes talán, de eddig is tudtuk, hogy a magasabb órajel nem feltétlen előnyös, mert a fogyasztást exponenciálisan növeli, jobban mint amennyi grafikai teljesítményt hoz a konyhára... és pl az 5700 vs 5700XT esetén megmutatták hogy a több CU alacsonyabb órajelen lehet jobb még ígyis. Tehát picit a Sony álláspontja ellen szólt a dolog ezen része. :D

    [ Szerkesztve ]

    Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

Új hozzászólás Aktív témák