Új hozzászólás Aktív témák

  • 3L1T3

    addikt

    Megpróbáltam gyorsan lefordítani, ha magyartalan pár dolog sry. A végére már meguntam! :D

    Hideaki Nishino
    - alelnök, platform tervezése és irányítása

    "Izgalmas mérföldkövet értünk el a PlayStation 5-el, elkezdjük szállítani az új kontrollert a végső dizájnnal azoknak a fejlesztőknek akik implementálják az új tulajdonságait a játékaikba. De először azt akartuk, hogy a PlayStation közösség minden tagja láthassa a DualSense™ vezeték nélküli kontrollert, és tudja meg, az elképzelésünket , hogy az új kontroller miként fog hatni több érzékedre miközben virtuális világokat fedezel fel a PS5 játékaival. A DualSense jellemzője a PS5 Tempest 3D AudioTech-el együtt egy új érzést fog kölcsönözni a játékosoknak.

    Amikor megjelent 2013-ban a PS4 a DualShock 4 vezeték nélküli kontroller rengeteg pozitív visszajelzést kapott a játékosoktól és a fejlesztőktől, hogy ez az eddigi legjobb PlayStation controller és jövőbemutató újítás a Share gomb. Ez vezetett minket a következő kérdéshez, hogy tudnánk túlszárnyalni ezt a sikert?

    Átgondolt mérlegelés után úgy döntöttünk, hogy megtartjuk azt amit a játékosok szerettek a DualShock 4-ben , de közben új funkciókkal látjuk azt el és finomítjuk a dizájnt. A fejlesztőkkel való megbeszéléseink alapján arra a következtetésre jutottunk, hogy a játékban tapasztalható érintés érzése, akárcsak az audio, sok játékban nem kapott nagy hangsúlyt. Nagyszerű lehetőségünk volt a PS5 fejlesztésével, hogy a játékfejlesztőknek felkínáltuk a lehetőséget arra, hogy tudják maximalizálni a kontroller segítségével a játékosok elmerülését a játékokban. Ezért adtunk hozzá haptic visszajelzést, ami újfajta érzést ad játékközben , például a sárban áthaladó autó lassú finomságát. Beépítettük az adaptív triggereket a DualSense L2 és R2 gombjaiba is, így valóban érezheted tevékenységed súlyát , például amikor íjat húzol egy nyíl felvételéhez.

    Ez izgalmas kihívást jelentett számunkra egy új kontroller tervezésénél, amely magában hordozza a jelenlegi generációt, és figyelembe veszi az általunk hozzáadott új funkciókat. Például adaptív triggerekkel meg kellett fontolnunk, hogy az alkatrészek hogyan illeszkednének a hardverbe anélkül, hogy nagy terhet jelentetnének. Tervező csapatunk szorosan együttműködött a hardvermérnökökkel a triggerek és a szelepmozgatók elhelyezésében. A tervezők ezt követően képesek voltak meghúzni a vezérlő külső megjelenésének és érzetének vonalait, azzal a kihívással, hogy a vezérlő kisebbnek érződik mint ahogy valójában kinéz. Végül megváltoztattuk a ravaszok szögét, és finoman frissítettük a markolatot is. Fontos volt, hogy megtartsuk a DualSense újratölthető akkumulátorának hosszú élettartamát úgy, hogy a kontroller súlyát a lehető legkisebbre csökkentsük miközben azt új funkciókkal bővítettük.

    Gombok esetében észrevehető, hogy már nem létezik a "Share" gomb, ahogy a DualShock 4 esetében volt. Ne aggódj, nem tűnik el. Valójában létrehoztunk egy új "Create" funkciót. A "Create" funkción belül új lehetőséget biztosítunk a játékosoknak, hogy epikus játékmenetet rögzítsenek és osszák meg a világgal, vagy csak élvezzék egymás között. Bővebb információt fogunk ezzel kapcsolatosan megosztani, ahogy közeledünk a megjelenéshez.
    A DualSense beépített mikrofonnal rendelkezik, ami lehetőséget biztosít a beszélgetésre barátok között headset nélkül. Persze ha hosszabb ideig szeretnétek beszélgetni akkor jó ha kéznél van egy headset.

    Most beszéljünk a színekről. Tradicionálisan egyszínűek az alap kontrollerek. Mint láthatjátok, ezúttal más irányba mentünk, és egy kéttónusú kialakításról döntöttünk. Ezen kívül megváltoztattuk a világító sáv helyzetét, amely extra pop-ot fog adni neki. A DualShock 4-en a vezérlő tetején "ült", most az érintőpad mindkét oldalán van , így kissé nagyobb megjelenést és érzetet biztosít.

    Mindent összevetve, az elmúlt néhány évben több koncepción és több száz maketton mentünk keresztül, mielőtt véglegesítettük a formát. A DualSense-t játékosok széle köre tesztelte, különféle kézméretekkel annak érdekében, hogy jobb ergonómiával elérjük a kívánt komfortérzést. A DualSens-el célunk, hogy a játékosok úgy érezzék, mintha a kontroller a játékok világába szállítanák őket, mihelyt kinyitják a dobozt. Azt akarjuk, hogy a játékosok úgy érezzék, mintha a kontroller egy eszköz lenne arra, hogy még intenzívebb legyen a játék élmény, és elfelejtsék, hogy a kezükben fognak valamit.

    Örülünk, hogy megoszthatjuk a DualSense vezérlő végső megjelenését a rajongóinkkal, és alig várjuk, hogy mindenki megfoghassa. Szeretnénk megosztani JIE Ryan elnök-vezérigazgató üzenetét a közösséggel.

    "DualSense marks a radical departure from our previous controller offerings and captures just how strongly we feel about making a generational leap with PS5. The new controller, along with the many innovative features in PS5, will be transformative for games – continuing our mission at PlayStation to push the boundaries of play, now and in the future. To the PlayStation community, I truly want to thank you for sharing this exciting journey with us as we head toward PS5’s launch in Holiday 2020. We look forward to sharing more information about PS5, including the console design, in the coming months.”

    [ Szerkesztve ]

    ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL

Új hozzászólás Aktív témák