Új hozzászólás Aktív témák

  • .LnB

    titán

    válasz Deck #57720 üzenetére

    Ha egy személybe lehetne önteni a játékipart, akkor ő testesíti meg azt amit szeretek ebben az egészben. Ő egy zseni. Nem mondom, hogy a legnagyobb. Nekem a kedvencem. Igaz, hogy a szakma is a tenyerén hordozza, ami nem véletlen egybeesés gondolom. :D
    Ő mindig többet akar, mindig mást. Képes volt egy sorozatban is többször megújulni. És iszonyat jó víziói vannak. Ennek példája a Death Stranding. Igazából mint rendező, író, operatőr kiemelkedő szerintem. Mert a többi dologért nem csak ő felel. Ezeket se feltétlenül egyedül csinálja, de ő a karmester. Az, amit a Metal Gear sorozatban leművel, átívelő szál, össze-vissza megjelenő játékok a timeline-ban, folyamatos újdonságok, ki csinál még ilyet?

    3L1T3
    Semmi baj ezzel. Viszont az én véleményem az, hogy Cory Barlog semmi egyedit nem csinált. 18-ban mindenki leborult előtte mert megreformálta a már kihűlő félben lévő God of War-t. De a 18-as GoW se volt egy nagy durranás önmagában, az sztárolta naggyá, hogy egy hack"n"slash játékot más köntösbe bújtatott. A dramaturgia nem igazán működött, és a történet se volt nagy eresztés. Csak az egész komolyabbra volt véve mint korábban. Sajnos az előző GoW részek története csak halványan van meg, tudom, hogy voltak benne nagy fordulatok. De azt tudom, hogy 18-ban egy soft reboot történt. És lett belőle a "boy..." Szóval jah, szerintem Cory a helyén van kezelve.

    Ha valakit oda kellene tenni Kojima mellé, akkor az nálam nyugatról, Neil Druckmann. Aztán ott van Yuji Horii bár sajnos az ő munkásságát nem ismerem annyira, mint illene. Hironobu Sakaguchi, Yoko Taro, Katsura Hashino.

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

Új hozzászólás Aktív témák