Új hozzászólás Aktív témák

  • akela91

    addikt

    Sziasztok.

    Jövök egy csodálatos story-val srácok. Kínomba nevetek, nevessetek/sírjatok ti is.

    Tavaly szeptemberben előrendeltem a PS5 lemezes változatot, személyesen a konzolvilágban.
    8 hónapja várom, hogy szállítsák végre, de ma felhívtam őket, hogy hol járnak az előrendelésekkel, mire közölték, hogy az ez évieket teljesítik már. Na mondom remek, de akkor hol a PS5-öm?

    Plot Twist: Nem látják az előrendelésem, így nem tudnak mit kezdeni a dologgal. Az én állításom az övékkel szemben, így gyakorlatilag rendelhetem elő újra mai dátummal, és várhatok ismét hónapokat.

    Náluk vettem minden eddigi konzolom, játékom, szóval nyilván nem átverni akartam őket, megpróbáltam felhívni a supportot, és amúgy egy tök korrekt sráccal dumáltam erről. Szerinte emberi hiba történt, és nem adták le rendesen a rendelésem, hiába mondták azt a helyszínen, és megjegyezte, hogy elég sokan jártak így már, de nem tud mit kezdeni a dologgal.

    Nyilván én is hibás vagyok, hisz nem kaptam emailt az előrendelésről (nem is gondoltam bele, hogy a személyeshez is jönnie kéne).

    Ennyi, csak szerettem volna kiírni magamból a bánatom.
    Jó játékot srácok, addigis tolom tovább a PS4 PRO-val a gameket...

    UI: Továbbra is jó cégnek tartom a konzolvilágot, nem fogom otthagyni őket 1 hibázó kollegájuk miatt. Előrendelni csak online! :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák