Új hozzászólás Aktív témák

  • BusinessGuy

    őstag

    válasz Drp81 #74565 üzenetére

    Nem mert a Zeldát is imádom amiben akció kevesebb. A kattintgatós kalandstuffokat is ha jó a sztori vagy az olyan cuccokat mint a Deliver us to moon vagy Survive mars.. . Abszolút nem az akció hiánya a probléma. Egyszer s utoljára de kifejtem ne az legyen hogy csak úgy szarozok de nyilván sokaknak erre is csak a szokásos reakcióra futja az meg már nem érdekel befetéma:

    Változatosság hiánya, következetlenség, kihívás hiánya.

    A játék iszonyat hangulatosan indul. Látunk menekülő állatot az időeső elöl. Elhisszük hogy ez komoly, félelmetes. Ehhez képest hamar összeáll a kép, simán futkorászhatunk benne komolyabb akadály és probléma nélkül. Még elbújni is felesleges elöle, a legrosszabb esetben ha béna vagy enyhén rongálódik a járműved vagy csomagod burkolata, vagy ha nagyon béna vagy a csomagod. A legnagyobb kihívás a törékeny vagy hőérzékeny áru időben szállítása, ennyi, pont... A csomagod ami nem rongálódna ha rátennéd a krva esőkabátod vagy bármi műanyagot hisz arra nemigen hat az eső, de ez persze senkinek eszébe sem jutott a világban ahol pusztít az időeső, csak egyéb rongálódó megoldásokkal takarhatod. :C . A világban ami noha kihalt azért meg lehetett volna tölteni pont a játék elején látott menekülő állatokkal, akár bátrabb felszínre merészkedő emberekkel, a kamu multiplayer elemek helyett valós szállítókkal (amiből most nagy ritkán összefutunk párban mászkáló integetőkkel) , bármivel, de nem. Ezen ront a kamu fizika. Mert persze orra bukunk ha lejtőnek lefelé futni kezdünk toronymagas nehéz áruval - kivéve ha egyszerre fogjuk a vállpántot akkor kb minden akadályt és fizikai törvényt leküzdünk, talán a 80 fokos hegyoldal és a havas csúszós oldal ahol komolyabb a baj.
    Ezt fokozza tovább a multiplayer elemek illúziója hogy te segítesz másokon, kézbesítik a csomagod amit elejtettél, lájkrendszer, országút építkezés stb... Amikor nem volt se elejtett se elhagyott csomagod de azért kapod az értesítést hogy xy kézbesítette, vagy ha rákeresgetsz a lájkolókra építőkre.. Parasztvakítás az egész, és még hülyén is néz ki amikor a nagy kihalt hangulat közepén egymás mellett van 8 híd 5 létra 12 menedékkel...
    Erre jön az akció és lopakodás ami ha már van legalább lenne izgalmas de nem, a lehető legprimitívebb ami érthetetlen olyan embertől aki egy MGS szériát tett az asztalra, persze itt nemaz a cél de azért egy nevetségesnél komolyabb szintet megüthetett volna főleg ami a debil ellenfeleket illeti, de legyen ez a legkisebb gond.
    A legnagyobb gond hogy mindez kapott egy azaz egy darab küldetést nagyjából. Szállíts. Van bármilyen komoly következménye ha nem teszed vagy kihatása a világra? Kvázi semmi, még a meghalt megrendelő is küldi tovább a számítógépe által a megrendeléseket. Az egészet fel lehetett volna dobni egy jóval változatosabb küldetésrendszerrel ahol nem kell akció. Legyen az szimpla embermentés, mert valaki kimerészkedett de nem tért haza, fentrekedt egy sziklán és míg látod az időjárásjelentésen hogy jön a hűdefélelmetes eső és szorít az idő lesegíted a hegyről... Vagy elszakadt földalatti kolónia felderítése, túlélők másik kolóniába segítése.. Bármi csak ne végig a monoton unalmas és önismétlő csomagszállítás ami hiteltelenné és nevetségessé teszi az egészet pláne ezekkel a hónap dolgozója szintű futárbaromságokkal és értékrendszerrel. Különösképp ne úgy hogy míg azt kommunikálja feléd Kojima hogy ejjdekihalt minden addig a kamu multielemekkel sujkolja az összetartást többezer kamuszállítóval akikből igaz senkit nem látsz de itt vannak ebben a hűdekihalt világban...
    Lehetett volna komoly fizika, komoly időjárás hatások, komoly fáradékonyság és kimerültség rendszer, bármi ami egy kicsit is komolyabb kihívást ad és legalább arra sarkalna hogy te fejlessz és kraftolj mert megéri, de nincs épp ezért az építhető objektumok, fegyverek és eszközök egy egy kivétellel totál felesleges időrabló alibitöltelékek amit persze használhatsz csak sok értelme nincs mert bőven elvagy nélkülük is.
    Az első 5-10 órát végigizgultam. Aztán elmúlt a varázs fokozatosan ahogy ráébredtem hogy ez ennyi. Volt pár hangulatos helyszín ami tudott félelmetes lenni, de hiába tettem bele közel 100 órát míg kitoltam mindez azért volt mert kerestem hátha lesz valami kiugró valami érdekesség bármi, de nem volt semmi.
    Pontosan ezért írtam hogy Mgs PP effekt ez a játék is. Míg az egyik oldalon ott vannak a játéknak a valóban zseniális elemei ide értve egy egy gameplay elemet de leginkább a sztorit és az ehhez köthető szereplőket és cselekményt addig a másik oldalon ott egy hatalmas pusztulat ami pont mint a PP esetében pont a sandbox világ megtöltése, ez az amire Kojima képtelen már 2 játék óta mert nagyjából ugan ott vérzik el ez az amúgy két teljesen más stíluyt képviselő OW cucc. Van a palinak fantáziája a kurvajó sztorira, televan ötletekkel játékelemekkel kapcsolatban, de amikor ezt az egészet egy nagy homokozóba kell beönteni akkor ott kimerül az arc és képtelen változatossággal és érdekes tartalommal feltölteni.
    Baromira remélem hogy a k{vetkező játékában felhagy az OW műfajjal...

    No ennyi, befetéma, bocs modi, utolsó volt részemről a témában.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák