Új hozzászólás Aktív témák

  • Moby

    addikt

    válasz Mike #99183 üzenetére

    Számtalan cikk, tanulmány van a témában, most hirtelen ezt leltem fel neked.
    [link]
    A lényeget emelem ki a VR vonatkozásában, azért a VR vonatkozásában, mert a 2D világban nincs sideffect az alacsony FPS miatt, így ott ezzel a világ nem igen foglalkozik, VR esetén ez viszont kritikus.
    "If the world we're perceiving doesn't update as fast as we look around it, our brain starts to get confused again and cue the nausea."
    ...
    "While 120 times a second would be even more ideal, a steady frame rate of 90 will be adequate in mitigating the vast majority of nausea."
    Namost ugye bőven a 60fps feletti világban járunk, ebből azért könnyen érthető az, hogy az agy nagyon is különbséget tud tenni a felsőbb régiókban is, hátmég a 30-60fps vonatkozásában. Az egész témára még rátesz egy lapáttal a sample&hold kijelzők térnyerésével bejövő egyéb problémák is, ez is egy külön témakör ugyenez problémálk mentén, de ebbe már azért nem érdemes belemenni sem, mert jelenleg jó megoldás sincs rá.

Új hozzászólás Aktív témák