-
Fototrend
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Frod
addikt
válasz hadam98 #102457 üzenetére
Nem drágult semmi, a Sony 1st party játékai jó ideje ennyibe kerülnek nyitáskor (és még jó sokáig utána). Más játékok esetében pedig változó az árazás. De az árukereső a barátod ha lemezesről van szó - ha pedig digitális, akkor ezt vállalta a vásárló.
Do you see the white shadow?
-
bbuffy
senior tag
válasz hadam98 #102939 üzenetére
Adok most egy esélyt még a szériának, kapok holnap egy demon t, kölcsön. Meglátjuk.
Amúgy igen, bármerre mentem, még a rohadék szitakötő is megette az életemet....és jól jegyezd meg fiacskám, az élet, ha kicsit is jól jön ki a lépés, annyira, de annyira gyönyörű. /Bohumil Hrabal/
-
veterán
válasz hadam98 #102939 üzenetére
Margitot az első 2 órában kinyírtam, azt hiszem level15 voltam, az az első igazi boss, a többi amit te megöltél csak opcionális mini bossok voltak... szerintem teljesen jól van balanszolva a játék nehézsége, a titok mint minden Souls játékban ,a tápoláson van és itt teljesen szabad kezet kapsz ehhez👍
[ Szerkesztve ]
***14 éve a PH-n! KoNZoLik@ felhasználónak 823 pozitív értékelése van*** 永遠に落ちない***
-
Macccy
senior tag
válasz hadam98 #102994 üzenetére
Ugyan csak a klip harmadáig bírtam és már ott kokainhoz akartam nyúlni, áttekertem, de tény, hogy ha egyes rétegeknek ez a reklám kell: ha kérdezik, ilyen is van! Tettek bele pénzt.
A stílus inkább amúgy az Xbox -éknál ilyen, de hát usában is el kell adni ... ott jobban mutat ez, mint Kaz bátyó mély nézése Magyar Táncokra
-
-
MODERÁTOR
válasz hadam98 #104259 üzenetére
Nekem mind a kettő van. Annyi a különbség, hogy a Creative az tud aptX-et, az Ugreen viszont csak az alap SBC hangkodeket kezeli. Ha a füles nem Qualcomm chipes, akkor teljesen mindegy, hogy melyiket használod hozzá, úgy tökéletesen ugyanazt produkálják (legyen az hangminőség, mellékzörej, késleltetés vagy hatótáv).
<-ƘƘ->
-
drachoHUN
senior tag
válasz hadam98 #104302 üzenetére
Pontosan ez motivált arra, hogy kipróbáljam. Hátha jobban megéri kredit ügyileg. Minden faszán ment, kerestem jó tuningot, simán nyertem. Erre mikor látom a "nyereményt", nem hittem a szememnek. Nah mondom tuti elnéztem. Gyerünk mégegyszer. De másodszor is annyi volt...
Forza JUVE!!!
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz hadam98 #120549 üzenetére
A nehézségi szint opcionálisan is állítható.
Külön lehet állítani a bekapott/leadott sebzést, az ellenfelek mennyivel legyenek magasabb szintűek, mint te...stb...
Nem vagyok egy souls like bajnok, de ezt a játékot a harmadától a legnehezebb fokozaton játszom, kivéve a bekapott sebzást levettem +200%ról, +130%ra.[ Szerkesztve ]
-
ρσгτσ
őstag
válasz hadam98 #129265 üzenetére
Szerintem a Ghost of Tsushima egy művészi alkotás. Az viszi el a hátán az egész játékot. Ehhez jönnek hozzá a történetek, egyes kamera beállások a jeleneteknél...stb...stb.
Ez vagy elkap valakit vagy nem. Nem a kiemelkedő grafika, hanem a dizájn és a hangulat teszi különlegessé a látványt.
Viszont ha úgy látja a YouTube gameplay sokkal jobb, akkor valami beállítási probléma lesz nála. Az említett default/dramatic és/vagy kalibrálási, megjelenítési probléma.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
cyberkind
félisten
válasz hadam98 #129320 üzenetére
Nekem minden, konkrétan egy mix minden újabb SE címből, de főként a FFXV köszön vissza, ami 8 éve jó játék volt. Mástészt azt a fajta hozzáállást amit a Square mára képvisel, semmit se akarok tőlük, gyakorlatilag sikerült az Ubisoft alá csúszni, ami nagy teljesítmény.
Az Avengers meg úgy jön ide, hogy ott is brutál nagy volt a hype, amit már az első gameplay stream letört a reális fejekben, nálam egy full kérdőjel azóta is, de kb az egész SE a FFXV-től kezdve.Paranormal Cocktivity
-
ρσгτσ
őstag
válasz hadam98 #130622 üzenetére
Wild Hearts szerintem nagyon megosztó játék (lesz) az építgetős harcrendszerrel. Legalábbis én ezt veszem észre, ha az emberek véleményét nézem úgy, hogy még nem jelent meg a játék.
Engem mondjuk pont érdekel. Az viszont biztos, hogy nem lesz egy "grafikai" orgia. Vagyis kíváncsi leszek majd arra, hogy egyes grafikák tényleg átmennek -e egymáson minden kölcsönhatás nélkül. Pl. a videóban a boss és a fa találkozása.
ZX Spectrum - Commodore 64
-
markknight
veterán
válasz hadam98 #130622 üzenetére
Én pedig azt olvasom a leakek szerint, hogy ebben az új szezonban (már ha lesz) akkor már új legend sem fog érkezni (r/apexuncovered) Az arénát kivezetik, control lesz helyette fixen.
Úgy amblokk a javuló minőséget én is látom az EA-nél. Tőlük az új Mass Effectet várom kb mindennél jobban, reménykedek.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
válasz hadam98 #130675 üzenetére
A Rise is mainline Monster Hunter rész. Elhiszem amúgy, hogy nagyon jó, nekem a World után valamiért nem adta, de majd adok még neki esélyt ha marad GP-ben. Pont ezért a Wild Hearts számára elég magasan van az a léc, hogy megérjen majdnem kétszer annyit egy szörnyhentelésre vágyó játékosnak.
Az EA Originals amúgy úgy indult, hogy kis stúdiókat és új ötleteket akartak támogatni: ...it is about supporting small developers and helping them make the most of their games. We'll seek a few projects each year for EA Originals, and partner with them throughout the process of development to marketing to publishing.
Na ehhez képest most sikerült AAA büdzsét locsolni a Koei Tecmo egyik legsikeresebb leányvállalatának játékára. Ez azért szerintem elég messze van a program eredeti szellemiségétől.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Maxtreme
addikt
válasz hadam98 #130762 üzenetére
félre ne érts, én is várom baromira, még a vásárláson is gondolkozok... de a látottak alapján inkább megvárom az első rivjukat, tapasztalatokat (ami nyilván nem feltétlen segítenek, a saints row-t mindenki IS lehúzta, megjegyzem mint a sorozat kedvelője megértem miért, én viszont tök jól elvoltam vele )
Lehetne belőle igazán egy demo -
RangerFox
Topikgazda
válasz hadam98 #131073 üzenetére
Azért azt ne felejtsd el, hogy az MH-kban nagyon sok ugye korábbi részekből került átemelésre, ráadásul sok szörnyvariáció is van bennük, amik 1-2 képességben meg a színükben térnek el csak az eredetitől. Meg az alap gameplay loop is arra épül, hogy ugyanazt a szörnyet többször is le kell terítened.
-
Wolfy33
senior tag
válasz hadam98 #131123 üzenetére
Nálam az első 5-6 óra volt olyan, hogy semmit nem értettem az egészből,csak jöttem mentem,nagyon nem jött át. A történt sem és az egész mászkálós postázás sem.
Aztán az egyik küldetés során vmi hegyi részen jött a kattanás, hogy csak azért is leszállítom a cuccot. És onnan indult, hogy kezdett megtetszeni.
A történet se rossz, de vitán felül áll,hogy nagyon elvont. -
ProEvoFan
nagyúr
válasz hadam98 #131134 üzenetére
Atmoszféra, jó értelemben agybeteg történet, játékmenet, open world. Kiépítetettem a fullos autópályát, meg amit lehetett...stb, 150+ óra volt a platina. Utána jött a ps5 patch+pár új lehetőség a játékban, így megint belement vagy 20 óra.
Igen, nehezen indul be, de lesz egy pont, ami után felpörög a sztori.
A magyar felirat nekem sokat hozzáadott az élményhez. -
Wolfy33
senior tag
válasz hadam98 #131134 üzenetére
Lesz változatosság, mikor már több járművel érhetsz el adott helyre, a sok út és bázis fejlesztések.
A történet meg azért eléggé kíváncsivá tett, hogy mi a vége és miért.
De tény nem hétköznapi open world az egész. Elsőre én is abbahagytam, de aztán pont az a vmi fogott meg, amit nehezen tudok elmondani így, de kb: érdekelt, hogy mi a fene ez a babás dolog, ezek a fekete lények, miért van az egész világ a föld alatt, stb.,
a játék menet során hogy mit pakolj, mit hogy csinálj a járműveken, bázisokon, ki mivel segít, ha leszállítottad a cuccokat, stb. De ezek csak szosszenetek.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!