-
Fototrend
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz tboy93 #137523 üzenetére
+ infláció. Az a 44M pl. ma már 60 fölött lenne.
Mondjuk azt tegyük hozzá, hogy senki nem mondta, hogy 200M volt a Ragnarök. Az eredeti Guardian cikk csak annyit ír, hogy a modern játékok akár 200 millióba is kerülhetnek (can cost around 200 million), és példaként hozta a Ragnarököt, szóval még csak nem is Yoshida mondta ezt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
75 euró a FF I-VI pixel remaster csomag, az oszt úgy igen, drágák lehetnek a gyakornokok a Square-nél.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Btw ebben a májusi szélben ott a FAR Lone Sails (~4€) meg Changing Tides (ez meg 10€), nagyon ajánlom, ha valaki szerette a Flow, Flower, Journey, meg hasonló kis egyszerűbb hangulatjátékokat.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz hombre[EU] #137617 üzenetére
A legviccesebb, hogy a III-ból meg IV-ből van 3D remake, viszont a pixeles változat Steamen pl. drágább mindkettőből. Ha mind a hatot felújítanák ilyen szinten, hogy ne bántsa az ember szemét a 4K TV-n és azt csomagolnák egy 70 eurós pakkba az még talán meg is érné egy 50%-os akcióban.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Star Wars Jedi: Survivor vs Jedi: Fallen Order | Direct Comparison
Ha véletlen valaki tényleg azt gondolná, hogy nem fejlődött az elsőhöz képest.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz markknight #137653 üzenetére
Arra jó, hogy kommentelhess valami okosságot.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Jedi helyett rég esedékes platinázás lett az e heti program. Szegény játék nagyon rosszul öregedett, pedig már megjelenéskor a kortársai mellett sem volt egy izmos játékos, de így 2023-ban még az sem menti meg, hogy ha retro játékként tekintek rá. Egybites harcrendszer, gagyi, pontatlan irányítás, kínos történet, papírmasé karakterek és párbeszédek, minden téren süt a B-kategória az egész játékról.
Persze, a látvány meg a részecskeeffektek jól néznek ki, de ez nem menti meg, egy tetszőleges Assassin's Creed 2012-2015 között vagy valamelyik Batman sokkal jobb játékok. Viszont legalább nem hosszú, tulajdonképp csak az Evil Karma acsik maradtak ki pár ügyességi mellett és olyan 6-7 óra alatt megvolt az egész.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz syler123 #137903 üzenetére
Minek kéne kipróbálniuk? Érted, így is minden második ismerősöm ezzel játszik mindhárom platformon, szóval tökéletesen belőtték, mi az MVP ennél a terméknél, a különböző fórumokon sírás senkit nem érdekel.
De most kíváncsiságból: innen hányan mondták le rajtam kívül az előrendelést a kérdéses minőség miatt?Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz markknight #138077 üzenetére
Téged megvertek egy Unreal Engine licensszel, hogy ennyire ellene vagy? A béna fejlesztő bármilyen videojátékmotorral béna lesz.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz NyMRooD #138081 üzenetére
Elmúlt fél év:
The Callisto Protocol: hulladék volt PC-n, patchelték aránylag hamar.
Forspoken: hagyjuk.
One Piece Odyssey: valami baja ennek is volt asszem PS-en, már nem rémlik, pontosan mi.
Dead Space: PS5-ön volt grafikai gondja, patchelték hamar.
Resident Evil 4: Xboxon az irányítás volt problémás.
Last of Us PC: hagyjuk.
Wild Hearts: hulladék volt PC-n.
Jedi Survivor: hagyjuk.
Redfall: hagyjuk.Mindezekre jut egy Hogwarts Legacy meg egy Dead Island 2 a AAA költségvetési kategóriában, amik említésre méltó probléma nélkül indultak, meg mondjuk a DS Remake és RE4 Remake is elfér talán. Szar arány.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Lehet téged nem érdekel, de ha kinyitod picit a szemed akkor látod, hogy általánosan van béka segge alatt a játékok minősége. Platformtól függetlenül.
Ha majd végre nem lesz minden szar akkor lehet örülni.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz elder troll #138109 üzenetére
Igen, ott lesz mind a könyvtárban, csak előfizu nélkül lakat kerül rájuk.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz markknight #138130 üzenetére
Akkor az Atomic Heartot, Hogwarts Legacy-t meg a Dead Island 2-t biztos a kismanók rakták össze szépre a 200 ezres PS5-ön is.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz markknight #138133 üzenetére
Nem a demóhoz hasonlítom, hanem ahhoz a hülyeségedhez, hogy az Unreal gané.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Csatlakozom az előttem szólókhoz, Fallen Order egy kiváló játék, kis Uncharted, kis Sekiro, nagy adag SW fan service, de érezhetően a retro vonalon. Ami nálam nagyon betalált, hogy nem akarta feltalálni a spanyolviaszt, számomra ez a játék illeszkedett leginkább az Ep. III és IV közé (sokkal inkább, mint a két Force Unleashed agyrém).
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Hülye vagyok, ott az apróbetűsben, csak mobilról nem látszódott rendesen. Azért köszi a visszajelzéseket, legalább megnézem én is kikaptam-e egy szar meghajtósat.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Azért amikor 15 órányi gyakorlás és próbálkozás után elérsz a Bramble utolsó pályájára a deathless run trófeáért és akkor a játék úgy dönt, hogy az egyik kapaszkodnivaló felületen átejti inkább a karaktered... na az priceless.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Valaki tudja esetleg, mi lehet a megoldás a következő problémára: beléptem a fiókommal egy másik PS5-re, hogy megosszam a cuccaimat, szóval saját PS5-ön kikapcsoltam a Console Sharing and Offline Play-t, a másik konzolon pedig bekapcsoltam. Most játszanék a saját PS5-ömön egy olyan játékkal, ami a másikra le se lett szedve, de nem engedi a következő hibaüzenettel: Can't use this content. You are using this content on another console. It will take some time before you can use this content on this PS5 with your licence.
A másik konzolon kiléptem (log out), de még mindig ezt a hibát dobja nálam, restore licences többszöri próbálkozás után sem segített. Vagy most várni kell valamire?Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Na megvan ez is, a Survivor a vártnál nehezebb szülés volt, de erről kicsit később. A játékról amúgy rendkívül pozitív véleményem van, egy igazi kis indie gyöngyszem, ami valamiért úgy veszem észre, nem kapja meg a neki kijáró figyelmet., néhány tesztet és egykét walkthrough videót láttam csak róla neten, pedig egészen mély beszélgetéseket lehetne folytatni a történetről, prezentációról és sok minden másról.
Ami szerintem egy nagyon fontos dolog, hogy ez egy ízig-vérig horrorjáték és ezt nem minden neten fellelhető anyag adja át hitelesen. A sztori alapvetően egy klasszikus felnövéstörténet, amit egyrészt északi és germán folklórban ismert lények szegélyeznek (gnómok, trollok, alakváltók és boszorkányok többek közt), másrészt kapott egy Grimm-mesének is beillő keretet elátkozott királysággal, amihez aztán még a (talán nem nagy spoiler) címszereplő Grieg klasszikust feldolgozták.
A játékmenet maga amúgy nem túl komplex, váltakozva kell megoldani puzzle feladványokat, platformer ügyességi részeket és boss harcokat, de túl nagy újdonságra nem kell számítani, a zsánerek ma már megszokott és unalomig ismert szabványait nem rúgja fel ez a pár órás kaland. Ami feltűnt a deathless runra készülve (ami tulajdonképp egy no hit run, hisz a főszereplő gyerek ugyan szénnel teli tonnás csilléket húzgál dombnak fel, de egy ügyetlen szar, egy kis szellőtől is megbotlik, pár méteres eséstől elpusztul és minden bosstól elég egy csapás, hogy megfeküdjön), hogy bizonyos helyeken az animációk, kiváltképp az ugrás, scripteltek és teljesen mindegy, hogy egy helyből, sétából vagy futásból ugrik az ember, ugyanúgy és ugyanoda fog épp csak hajszál híján megérkezni, ezzel úgymond mesterségesen generálva a feszültséget. Ügyes trükk, tényleg csak a sokadik alkalommal tűnt fel. Ami szintén nagy okosság, hogy volt két boss, ami nem csak vizuálisan, hanem hanggal is jelezte, milyen támadásra készül, ez egy tök jó ötlet és nagyon kevés játék alkalmazza. Amúgy a játék egyáltalán nem nehéz, elképesztően nagylelkűen vannak teleszórva a fejezetek checkpointokkal, egy három fázisos boss harc minden fázisának elején ment a rendszer, viszont ez a platinára utazó, save scumot használni nem akaró játékosoknak baromi nagy szenvedést fog eredményezni.
Maga a történet távolról sem különleges, a tálalás viszont egészen kiemelkedő. Szereplőink az egész játék során egy szót sem szólnak, van ugyan egy kellemes női hangú mesélőnk, de fejezetenként ő is csak pár mondat erejéig ad némi hátteret, így mindent vizuálisan ad át a játék és itt jön a legnagyobb erőssége: a fix kamerahelyzetek adta alkotó szabadságot olyan hatékonyan használták fel a derék északi fejlesztők, amit nagyon ritkán tapasztaltam eddig.
Vannak ugyan nem interaktív átvezetők a játékban, de a pár órás végigjátszás jelentős részében a játékosnál van valamilyen szinten a kontroll és ezt kihasználva a Dimfrost narratív dizájnerei tűpontos hozzáértéssel kreálták meg a különböző helyzetekben szükséges beállításokat és itt nem csak az olyan alap dolgokra kell gondolni, hogy amikor gyengének és esendőnek kell tűnnie a főszereplőnek, akkor aprónak mutatják, amikor meg erősnek, akkor földfelszín közeli kameraszöget alkalmaznak: ebben a játékban olyan szinten szinergiában van a rendezés, a kamerakezelés és perspektíva, a grafika, fények és árnyékok, a hangok és zenék olyan atmoszférát teremtenek, amit felülnézetes játékban én még komolyan nem tapasztaltam. A barlangban szinte érzed a nyirkos hideget, a virágokkal teli réten a napsütést és a fű illatát, a trollok konyháján a legyektől hemzsegő húsok bűzét, ha valaki fogékony az északiakra jellemző darkosan wtf dolgokra azt hihetetlen módon be fogja szippantani ez a játék.
De akkor itt jön a kérdés, hogy kinek is ajánlható ez a játék? Úgy igazán semmihez sem hasonlítható, a klasszikus point and click horror kalandok, mint a Resident Evil könnyen felismerhetőek benne, nekem a FromSoft játékai is többször eszembe jutottak, főleg miután a Dark Souls-t szó szerint meg is említette a játék, illetve nyilvánvalóan a Little Nightmares játékok hasonlóak kicsik, bár ez azoktól jóval könnyebb. A sztori nagyon dark és nagyon lehangoló, nem hazudtolják meg magukat a svédek és abszolút nem punciskodják el a felkavaróbb részeket sem. A játék maga szerintem gyönyörű, vannak ugyan problémás textúrák, a hajak és szőrök messze vannak a tökéletestől (Unreal Engine-re jellemző checkerboarding zizisedés), de mégis remekül fest a képernyőn, van egy sajátos stílusa. Technikai oldalról sem tökéletes, nekem VRR mellett két helyen látványosan bezuhant az fps és voltak érdekes bugjaim is, bár hozzá kell tenni, hogy indokolatlan mennyiségű időt töltöttem a játékban. Én amondó vagyok, akinek a Little Nightmares játékok bejöttek, vagy mondjuk a Witcher 3-ban odavolt a beteges küldetésekért és a szláv mondakörnyezetért, az lehet jól szórakozna a Bramble-lel is. Jelenleg PS+ előfizuval 10% kedvezménnyel 10000 forint alatt elérhető a játék, szerintem kicsit drága a hosszához képest, de számomra óriási élmény volt, már csak a zenéje miatt érdemes lehet egyszer végigvinni.A platinával kapcsolatban: számomra a játék legnagyobb hibája a Survivor trófea megszerzésének nyögvenyelőssége volt, a játék jelen formájában abszolút nem támogat egy deathless runra való gyakorlást. Amit korábban írtam, hogy nagylelkűek a checkpointok az egy komoly hátrány, mert manuális mentés híján nem lehet egyben gyakorolni pl. egy boss harcot vagy egy hosszabb, nehezebb ügyességi szakaszt anélkül, hogy folyton újra kéne tölteni az egész fejezetet. Van persze felhős save scumra lehetőség, de azért az elég nyögvenyelős, hogy mindig ki kell lépni, felül kell írni a konzolon lévő mentést. Szerintem ehhez a játékhoz egy time trial jellegű kihívás jobban illett volna, mert ez így feleslegesen sok időbe telt save scum nélkül.
Ui.: jó volt látni magyar neveket a stáblistán, az Invictus Games-től dolgoztak többen tesztelőként a játékon.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz syler123 #138448 üzenetére
Régen sokkal többen használtak saját játékmotort, nekem mint játékos sokkal jobban tetszett, mert egyedi grafikája volt a játékoknak, ma azért könnyen megmondható mi készült UE-el, szinte minden.
Mennyire régre gondolsz? Csak mert szerintem a PS360 érát senki se sírja vissza, mikor minden második TPS úgy nézett ki, mint egy kiszürkült Gears of War.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz cyberkind #138450 üzenetére
Kicsit figyelmesebb játékos vagy minden játékról megmondod, hogy milyen motort használtak, Unity-t, CryEngine-t, Anvil bármelyik iterációját ugyanúgy fel lehet ismerni, mint az UE-t.
Szerintem most ezerszer jobb a helyzet, mint 10-15 éve volt, azért akkoriban voltak elég súlyos gondjaik a fejlesztőknek, pl. mikor az id Tech 5 másodpercekkel később tessék-lássék módon volt csak hajlandó textúrákat betölteni, vagy mikor minden NPC-nek a generic Unreal Engine 3 arca volt.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz markknight #138452 üzenetére
Jedi Academy, ami a 2000-es évek elején kb. minden második fps által használt id Tech 3-ra épült és ugyanúgy nézett ki, mint a Quake III, Star Trek Elite Force, Return to Castle Wolfenstein vagy a Soldier of Fortune? Az idő láthatóan megszépíti az emlékeket.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz hombre[EU] #138457 üzenetére
Bramble is UE. Büdös életben nem mondanád meg róla, de kötelező a stáblista és ott a végén a logo.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Activision-féle nextgen agybaj: Crash Team Rumble-ből csak a Deluxe Edition érhető el lemezes formában.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Ez a Sackboi imádnivaló kis játék. Már a LittleBigPlanetek idején 2.5D-ben is rohadt jó volt ez a játékmenet, de ezzel a fix kamerás 3D megoldással talán még jobb.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Tyler Durden #138564 üzenetére
Ja, a zenék nagyon eladják.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen